נגישות
נגישות

ביגה - BiGA ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

5
אוכל
5.0
שירות
5.0
אווירה
5.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

70 ביקורות וחוות דעת על ביגה

שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
אוכל טעים, מים פחות
4.5
23/06/17

הייתי במסעדה עם בן זוגי בערב ביום חמישי, אוכל טעים, מנת פולנטה תירס טעימה, למרות שאני לא אוהבת תירס די התרשמתי, היה גם פטריות ושעועית לבנה, מנה יחסית בריאה וטעימה. לצערי למים יש טעם לא... כל כך טוב, עם הלימון אפילו יותר גרוע, הייתי צריכה להוסיף מי סוכר כדי שיהיה אפשרי לשתות. שירות נעים, האוכל הגיע מהר, מחיר קצת יקר אך סטנדרטי כיום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
29/06/2017
קודם כל אנו שמחים לדעת שנהנית ממגוון המנות שלנו. המים המוגשים הם מים מסוננים ולא מים מינרליים. נשמח לארח אותך שוב (: סופש מדהים
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
פסטה כמו באיטליה, טעים
4.5
21/06/17

הייתי במסעדה באמצע שבוע לארוחת צהריים עם אמא שלי, אוכל טעים. פסטה כמו באיטליה :) אמא אכלה רביולי גבינות ושקדים, גם היה טעים. שייק פקאן ולאסי משקאות טעימים. המלצר היה נחמד וניסה לעזור... בתפריט אבל לכל המלצרים יש אוזניה ואז לפעמים הם לא שומעים\מדברים ולא אליך וזה לא נעים אבל הם לא אשמים. גם שכחו להביא מים. אבל כן פינו בנימוס והיו חייכנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Netta - תמונה
Netta 25 ביקורות
מנות מגיעות מהר ושירות אדיב
4.3
07/06/17

ישבתי במסעדה עם בן זוגי, אני הזמנתי פסטה והוא הזמין מנת רביולי. בדרך כלל מנות רביולי במסעדות מגיעות בכמות מאוד קטנה, אך בביגה הביאו כמות מכובדת ביותר! שתי המנות היו טעימות יוצאות מן... הכלל וממש מהר (כ-10 דקות לאחר ביצוע ההזמנה) שירות אדיב ביותר. מחירים טיפה יקרים לטעמים אך האוכל מאוד מוצלח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
נפלא ומהמם
5.0
06/06/17

הגענו לביגה 2 זוגות לחגוג יום נישואים. התחלה טובה,כבר שהגענו ואף שהמקום היה מלא, הגיעה מלצרית חייכנית, לקחה את ההזמנות, ושוב אני מעדכנת, המקום היה מלא עד אפס מקום, והמנות כבר הגיעו,... טריות מאוד, עדיין לא נתקלתי במנות ומוצרים כה טריים, הכל נאפה במקום מול עיני הלקוח.הזמנו 2 פוקצ'ות להתחלה שהגיעו עם מטבלים משגעים, אחד מהם היה טחינה עם סלק, שהיה מהמם, ושאר המטבלים היו טעימים עם פוקצ'ה חמה וטריה כל המנות העיקריות הגיעו חמות וריחניות, האוכל היה מונח בצורה מאוד אסטטית ומושכת את העין. הזמנו בסוף הארוחה 2 קינוחים מדהימים. מסעדה עם חשק לחזור שוב ושוב. כבר החלטנו מס' חברות להגיע לערב בנות. היחס של המנהלים מדהים, ושל המלצרית החייכנית שהגיעה שנתנה שירות מעל ומעבר. ביגה קניון ראשונים עוד נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים ושירותי, אפשר להוריד קצת מחירים
4.8
19/05/17

היינו במסעדה עם בן זוגי ביום חמישי בערב, שירות מוקפד, מלצרים נחמדים ומתעניינים. האוכל היה ממש טעים! בן זוגי אכל שקשוקה ואני אכלתי פסטה, היה טעים אבל לטעמי המחיר יקר מידיי, 54 שקל... לשקשוקה זה מוגזם.חוץ מזה, זה סניף חדש בקניון חדש ונראה שמתפקדים טוב ומשרתים טוב וטעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה