נגישות
נגישות

ביגה - BiGA ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

5
אוכל
5.0
שירות
5.0
אווירה
5.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

70 ביקורות וחוות דעת על ביגה

באמת - תמונה
באמת 5 ביקורות
מעולה
4.3
23/07/19

פשוט נהדר. הסלט שהזמנו היה מאוד טעים ובמנה נדיבה. השירות מצוין ומהיר, המקום נקי, מסודר ויפה. בהחלט שווה ביקור נוסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
lian - תמונה
lian מבקר מתחיל
מושלם
5.0
08/07/19

פשוט מעולה .. אוכל מוקפד וטעים ,ושירות יוצא מן הכלל ! יוצא לי לשבת הרבה במסעדות ואין ספק שהחבר'ה עושים את העבודה כראוי , המשיכו כך (;

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
הכי טוב בעיר
5.0
13/04/19

מקום נפלא. סיימנו לבחור מועמד. וגם בסוף בחרנו לאכול במסעדה האהובה עלינו ביגה בקניון ראשונים. מסעדה עם שירות מהיר. אוכל איכותי טרי חם וטעים. היינו 4 זוגות וכל אחד לקח את המנה הטעימה שלו.... היתה התלהבות מדג הסלמון. ביגה. עוד נשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד מבקר מתחיל
חוויה לא נעימה, שאין לה קשר למסעדה
5.0
20/02/19

הזמנתי מקום ל10 סועדים במסעדת ביגה, ביום שלישי בשעה שבע וחצי בערב בעודנו יושבים ומתארגנים להזמין מנות מהתפריט המשובח של המסעדה, התחיל רעש בלתי נסבל מקור הרעש היה בפעילות ספורטיבית... שמתרחשת באותה קומה ממול המסעדה, בשטח הציבורי הפתוח של הקניון מכון הכושר ספייס פיקס, התחיל אימון על אופני אקסטרים שמלווה ברמקולים עם דציבלים גבוהים יש לציין שהפעילות מתרחשת בשטח הפתוח של הקניון, וכול מבקר חשוף לרעש הטורדני והמעיק ניגשתי למאמן הכושר וביקשתי ממנו להנמיך את הקול, נעניתי באגרסיביות והתעלמות מוחלטת מהבקשה שלי מיותר לציין שאם מבקרים במסעדת ביגה, בגלל הקרבה אין אפשרות לנהל שיחה רגועה וליהנות מהאוכל המשובח בלית ברירה ובמפח נפש נאלצנו לעזוב את מסעדת ביגה החביבה עלי אם יש לכם כוונות לבקר במסעדת ביגה, ואתם אנשים מבוגרים כמוני אל תתעצלו להרים טלפון למסעדה, ולברר אם קיימת פעילות ספורטיבית של מכון הכושר ספייס פיקס באותם שעות שאתם אמורים לשהות במסעדה, וזאת, כדי לחסוך לכם הרבה אי נעימות וטרדה מיותרת חוץ מזה, במסעדה יש אווירה טובה, שירות מעולה, ואוכל משובח במנות נדיבות. בתיאבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hen - תמונה
Hen 118 ביקורות
אוכל מצויין ואווירה טובה
4.5
04/02/19

אוכל טעים, גיוון מתפריט בתי הקפה השגרתי. לקחנו פיצה, ניוקי, תבשיל קטניות ולביבות תרד עם ביצה עלומה. לתבשיל הקטניות היה מעט טעם לוואי, אך יתר המנות היו מצויינות והמלצרית הייתה מקסימה.... המחיר לסועד מעט יקר אך עדיין זאת אחת האופציות הטובות מבין בתי הקפה במזרח ראשון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
natalie - תמונה
natalie 124 ביקורות
פעם שלישית גלידה
3.3
12/01/19

השירות מעולה למרות שיש לחץ ועומס ביום שישי. המנות יקרות. יש מקום לשיפור בהכנת הרביולי. המשקאות טעימים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 113 ביקורות
ארוחת בוקר מעולה ושווה
4.8
30/01/18

ישבנו לארוחת בוקר ביום שישי - המקום היה מלא (ויש סיבה :) ) לילדים הזמנו מנות של טוסט ילדים שהיה טעים והתחסל. ארוחת הבוקר הזוגית מפנקת מאוד, הפוקצ'ה הטריה התחסלה במהרה! המטבלים טעימים... ולא סטנדרטיים. מומלץ לשדרג את החביתה לפריטטה עם שערות קדאיף (דומה יותר לפשטידה), מיוחד וטעים. השירות היה מעולה והמחיר סטנדרטי לחלוטין. התפנקנו גם בחלת שוקולד (מעין עוגת שמרים מ-ע-ו-ל-ה) שלקחנו הביתה. שורה תחתונה - מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אודי כהן קשי - תמונה
אודי כהן קשי 2 ביקורות
חוויה קולינרית וחברתית כאחד.
5.0
27/01/18

אוכל מדהים מנות אדיבות. האווירה במסעדה מדהימה! השירות מדהים, מלצרים חייכנים שתמיד דואגים לך. בעלי המסעדה תמיד שם דואגים שהכל מתנהל כמו שצריך בהחלט אגיע עוד פעם לאכול!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
מדהים טעים איכוחי
5.0
21/01/18

לא יודעת מדוע תמיד שאני מגיעה לקניון ראשונים אני חייבת לנחות בביגה, האוכל מדהים ביותר, אני מטורפת על הפוקצ'ה שמגיעה עם מטבלים מדהימים וטריים, אני אוהבת לשלם על אוכל שעשוי מחומרי גלם... איכותיים ואמיתיים, ובמנות הכל מורגש. הייתי עם אחותי שהזמינה סלט עם בורגול מדהים, אני הזמנתי את הפוקצ'ה עם ארוחת הבוקר הנפלאה שלהם, ישר כוח גם השירות מדהים, ומנהלי המקום שתמיד יודעים לפנק ולגשת ולשאול אם הכל היה לשביעות רצוננו, וכשמגיע ילדון גם הוא מתפנק במנות ילדים איכויות ביגה אני חוזרת אליכם תמיד. אתם הפייבוריטים שלי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ziv - תמונה
ziv 11 ביקורות
נבוא שוב...
5.0
20/11/17

בית קפה מסעדה ברמה גבוהה מאוד, התפריט מגוון ואפשר להנות מפסטות, ארוחות בוקר טעימות, דגים וסלטים מיוחדים. הזמנו סלט וטורטליני והיה טעים מאוד. השירות מעולה, המלצרים אדיבים והחוויה הייתה... מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה