נגישות
נגישות

ביגה - BiGA ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

5
אוכל
5.0
שירות
5.0
אווירה
5.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

70 ביקורות וחוות דעת על ביגה

Nadav - תמונה
Nadav מבקר מתחיל
אין סיכוי לסיבוב בקניון עזריאלי בלי לעצור בביגה
5.0
18/11/17

פשוט אין מילים!! פעם רביעית שיש לי סידורים בקניון ואני מגיע לאכול בביגה ופשוט חווית שירות שלא נתקלתי בה במרכז!! מלצרים אדיבים, האוכל תמיד מגיע מהר ופשוט טעיםםםםם לא מרגיש בכלל שזה בית... קפה אלא חומרי גלם של מסעדה שלא נופלת מכל המסעדות בתל אביב... מבטיח שאחזור עוד הרבה, הרווחתם לקוח ביושר!! שיהיה בהצלחה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
שירותי, טעים, מה לגבי מועדון לקוחות משתלם?
4.8
03/11/17

הייתי במסעדה בשעות הערב המוקדמות עם חברה, כרגיל שירות טוב ומוקפד, אוכל טעים. אכלתי לביבות תרד עם ביצה עלומה וטבעות בצל - מנה שנראית טוב, מוגשת יפה וטעימה וסלט ירוק ושתיה לאסי בננה על... בסיס תפוז. חברתי נהנתה מסלט פסטה ענקי, ממש שבעה ולא הצליחה לסיים מרוב שהיה הרבה. מלצרית נחמדה, ידעה מה להמליץ וידידותית. מחיר גבוה לצערי ככה זה בבתי קפה בישראל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
שירות מעולה, אוכל טעים ומוגש יפה, יקר
4.8
01/09/17

הייתי במסעדה עם אמא שלי ואחותי כמו תמיד שירות מעולה, יש למלצרים ולמארחת אוזניות והם תמיד מעודכנים ושואלים שאלות אם צריך. שירות מקצועי ונעים. מבחינת המנות, הקינוח נהדר, יש התחשבות... ברגישים ללקטוז וזה הקינוח שהיה לא חלבי - קוראים לו פס רושה. טעים מאוד, השייקים גם מעולים, המחיר מופקע אבל בהתחשב בשירות הטוב זה נסלח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים ומשביע, לא הכי זול
4.8
20/08/17

הייתי עם חברה בסניף החדש בקניון הראשונים, מלצרים נחמדים, אוכל טעים. אכלתי פסטה נפוליטה, מנה מפוצצת, כל כך גדולה שלא הצלחתי לסיים. שייק לאסי גם נהדר! מחיר סטנדרטי לבתי קפה בישראל...

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגית - תמונה
חגית 25 ביקורות
נפלא טעים שירות מעל ומעבר
5.0
10/07/17

הגעתי עם בעלי לארוחת בוקר מפנקת ביום שישי. המתנה היתה די קצרה אף שהמסעדה היתה מלאה, הזמנו ארוחת בוקר מפנקת ביותר, הגיעו מטבלים בטעמים שונים ממסעדות אחרות שהיינו. בעלי ביקש חביתה עם... גבינה בצל וירק, ואני ביקשתי ביצת עין. רכיבים טריים מאוד, לחמים מעולים שנאפים במקום. בעלי ביקש פוקצ'ה, ואני לקחתי לחם מחמצת. הארוחה מגיעה עם יוגורט וגרנולה טעים מאוד, שתיה כפולה חמה וקרה. מסעדה באוירה נעימה, שירות מהיר, מחיר הוגן ומתאים לכל כיס. החלטנו שזו המסעדה לארוחות בוקר, בטוח גם צהריים וערב. סוף סוף מצאנו מסעדה מפנקת ונעימה עם צוות גדול ושירות מהיר

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוכל קדימה אוכל - תמונה
אוכל קדימה אוכל 338 ביקורות
מעולה. מעל ומעבר האוכל האווירה והשירות.
4.8
07/07/17

זו פעם שניה בביגה. פעם ראשונה היה מעל ומעבר כך שגם הפעם לא התאכזבתי. הבאתי בן משפחה שגם רצה לחוות את קניון ראשונים. וגם אמרנו שפעם כל כך נהנינו שאין סיבה להתאכזב. היה יותר ממצוין. יום... שישי מסעדה מלאה. המתנו מעט בחוץ. שנכנסו הגיעה אלינו מלצר חייכן וחביב. התייחס ישר לאורח מחו"ל ונתן לו זמן להחליט וגם יעץ לו באנגלית. האורח שלנו היה המום מהיחס המדהים. הזמנו ארוחת בוקר זוגית נהדרת .לחם מחמצת טרי ופוקצ'ה התלוו לארוחה הגיעו לכל אחד 2משקאות בעלי הזמין מיץ לימון נענע גרוס שהיה כלול במחיר והיה מעולה. האורח שלנו הזמין שקשוקה שמאוד אהב אותה. שוב אציין שהמקום תוסס ,מזמין את הלקוח שוב לחזור. אוירה כייפית. כמובן שנחזור לשם ללא היסוס !!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gavriel - תמונה
Gavriel 2 ביקורות
אחזור לשם שוב
5.0
02/07/17

שירות מעולה, אוכל טעים. מנות מאוד מגוונות סלטים, כריכים מעולים, מנות איטלקיות ממש טעימות. אכלתי שם כמה פעמים והייתי מאוד מרוצה

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעקב דורון - תמונה
יעקב דורון 2 ביקורות
שירותי איכותי וטעים
5.0
27/06/17

מסעדה יפה מעוצבת ונקייה במיוחד. שירות מעולה אוכל טעים ומשביע מחירים רגילים של בתי קפה בארץ... אנחנו לקוחות קבועים ועד עכשיו לא התאכזבנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor 132 ביקורות
שירות מעולה!
4.5
26/06/17

בית קפה מסעדה ברמה גבוהה מאוד, התפריט מגוון ואפשר להנות מפסטות, ארוחות בוקר טעימות, דגים וסלטים מיוחדים. הזמנו סלט וטורטליני והיה טעים מאוד. השירות מעולה, המלצרים אדיבים והחוויה הייתה... מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
29/06/2017
אנו שמחים לתת שירות (: תודה על הפרגון !!! מעריכים זאת מאוד
שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים ומוגש יפה אך ביום שישי המתנה בלתי נסבלת
4.3
23/06/17

הייתי במסעדה כבר פעם שלישית השבוע והפעם היה לא כל כך נעים בהמתנה, יום שישי בבוקר, לגיטימי שהרבה אנשים ממתינים, אבל המארחת לא הסכימה להגיד צפי זמן המתנה, אמרה להסתובב בקניון אבל לא... הסכימה לקחת מספר טלפון להתקשר אלינו כשמתפנה מקום לזוג אז נאלצנו לעמוד ולחכות ליד המסעדה. לפחות שיהיה מקום להמתנה בישיבה\אפשרות להשאיר טלפון כדי שיתאפשר להסתובב, אבל כנראה ביגה מזלזלים כי יש להם הרבה לקוחות, וחבל. באתי עם אחותי, מבחינת המלצרים היה שירות סבבה, אכלנו ארוחות בוקר: בריוש עם ביצים עלומות ולביבות תרד עם ביצים עלומות, סלט קינואה כתוספת מאוד טעים, יפה הרעיון של להוסיף לסלט אגוזים. שייקים גם טעימים, מיץ תרד ותפוח לאחותי ושייק לאסי בטעם מלון, תות ובננה על בסיס תפוז.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
29/06/2017
היי שירלי, קודם כל לכבוד הוא לנו שבחרת בנו בפעם השלישית השבוע (: בימי שישי אין אפשרות לשריין שולחן והמסעדה עובדת על בסיס מקום פנוי, לצערנו אין דרך להעריך צפי ואנו עושים כל מאמץ על מנת לצמצם את זמן ההמתנה בחוץ, לרוב הוא לא עומד על יותר מ5-8 דקות . אנו לרגע לא מזלזלים בלקוחותינו ואנו כאן רק בשבילכם. את יכולה להיות בטוחה שלקחנו את הערתך לתשומת ליבנו ונשמח לארח אותך שוב (: סוף שבוע נעים