נגישות
נגישות

אינדירה - indira ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

20 ביקורות וחוות דעת על אינדירה

h - תמונה
h 29 ביקורות
מקום נעים ומעוצב, שירות מצויין, אוכל הודי בינוני עם הברקות, יקר.
3.5
22/04/17

סעדנו ארוחת ערב מלאה, משפחה של 5. היה קל ונוח להזמין מקום בטלפון. בקשנו גם שינוי במועד ההגעה ונעננו ברצון. המסעדה מעוצבת ונעימה, מעט צפופה. השירות מהיר וקשוב. המלצר עזר בבחירת המנות... לילד ולנו. התפריט נוח עם כותרות מתאימות וחלוקת מנות נוחה. שפע של מנות. היו הרבה אורחים במסעדה והעומס לא הורגש. משפע המנות שהוזמן היו כמה פחות טובות: מנת העוף טיקה היתה יבשושית. מנות המאסלה היו סתמיות (למשל צ'נה מסאלה). אורז הביריאני היה גם בטעם סתמי. לחם הנאן במילוי הירקות היה סמרטוטי ושומני מידי. המנות הטעימות מאוד היו: הסמוסה ירקות, מונגדאל פאקורי, מלאי כופתא, פאלק פניר קינוח גלידת שוקולד בניחוח ציפורן. המחיר היה יקר לדעתנו- מנה עיקרית לכל סועד, 3 מנות ראשונות, משקאות קלים, כוס יין קינוח אחד ושתיה חמה כ 730 ש"ח ללא הטיפ. היינו מרגישים טוב יותר בעניין המחיר אילולא המנות הלא מוצלחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רוני - תמונה
רוני 19 ביקורות
מבאס.
2.8
18/04/17

בתור חובבת אוכל הודי מושבעת היה בהחלט מאכזב מאוד. האוכל היה יקר בטירוף (יותר מ 70 ש״ח למנה צמחונית קטנטנה עם אורז) ולא התעלפנו מהטעמים. הזמנו פלטת מיקס של מטוגנים למנה ראשונה ורובם היו... 90% שמן ו 10% טעם. העיקריות היו סבירות, לא יותר. יצאנו עם חור ענק בכיס ובטן חצי מלאה. לפני כמה שנים אכלתי במסעדה הזו והיה תענוג. חבל נורא מה שנהיה ממנה. השירות, אגב, היה בסדר גמור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
KX - תמונה
KX מבקר מתחיל
עדיין רעב..?
1.0
01/01/17

הזמנתי מהמסעדה ארוחה באמצעות תןביס. המשלוח לא הגיע. התקשרתי אחה״צ כדי לברר מדוע לא הגיע המשלוח ולדאוג לזיכוי על הארוחה שלא אכלתי, ומהמסעדה נמסר לי שמכיוון שלא פניתי מיד בצהרים, מבחינתם... אין מה לעשות והם אפילו לא מוכנים לזכות אותי על הארוחה. יצויין כי הזמנו שתי הזמנות מהמסעדה היום, שתיהן לא הגיעו, ולגבי ההזמנה השניה פנו אליהם כבר בשעה 14:30, וגם על ההזמנה השניה לא קיבלו זיכוי. אז כל הכבוד אינדירה, חסכתם לכם 50 ש״ח זיכוי על ארוחה שלא הגיעה ללקוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Guy - תמונה
Guy מבקר מתחיל
אני יבוא שוב :)
5.0
08/11/16

מסעדה מעולה, נהנה כל פעם מחדש שאני מגיע לפה אווירה אוטנטית ושירות חם האוכל טעים, תמיד מעל הציפיות מחיר סביר ומנות משביעות

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלעד - תמונה
אלעד 2 ביקורות
אכזבה עצומה
2.0
21/10/16

אכזבה עצומה!!!!! בתור חובבי אוכל הודי, היינו לקוחות קבועים של המסעדה (חברי מועדון במשך כמה שנים...)ובשנים האחרונות לא ביקרנו שם. הגענו השבוע מלאי ציפייה. הזמנו סך הכל 2 מנות בשר, מרק... אחד ומנת ירק מבושל אחת ועל זה שילמנו 261 ש"ח (לפני שירות, ללא שתייה/קינוח) האוכל היה קר, ואחת ממנות הבשר היתה לא טעימה (עוף מסאללה) ואפילו לא נגענו בה. גם שאר המנות לא היו בשיאן..... את המלצרים לא עניין טיב האוכל/שירות/חוויה בקיצור - יקר מאודולא טעים. אכזבה עצומה

עוד פרטים
הוספת תגובה