נגישות
נגישות

פטריק'ס - PATRICK'S ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

17 ביקורות וחוות דעת על פטריק'ס

פבל - תמונה
פבל 2 ביקורות
לא נחזור בגלל מחיר ושירות. בעיקר בגלל השירות.
2.0
15/12/16

השירות הכי גרוע שנתקלתי בחיים! האוכל דיי איכותי. המקום נראה נחמד. המחירים גבוההים מהרגיל. נעלצנו להזמין 6 פעמים עד שקיבלנו את ההזמנה. לא נחזור רק בגלל השירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
23/12/2016
שלום רב. ראשית, אני מתנצל על חווית השירות אשר עליה התלוננתם. שנית, המקום רק נפתח לפני מספר חודשים כאשר אנו לומדים את הקהל אשר מגיע אלינו. בשל כך ישנו מצב בו השירות היה חסר. צר לי שלא פניתם באותו הרגע למנהל אשר היה מטפל בכם באופן מיידי. אך לא ניתקלנו עד כה בטענה שכזו ( 6 פעמים להזמנה ). בפעם הראשונה שלקוח היסב את תשומת לב אחמ"ש על עיכוב, ניתן מענה מיידי. לעניין המחירים, המחירים משקפים את איכות האוכל והאלכוהול וכן את במקום. בהשוואה למקומות בסדר גודל זהה ( בארץ ). המחיר אף נמוך. ישנה במקום אווירה מצויינת אוכל איכותי ומערכות סאונד/מסכים מהמתקדמות ביותר. לסיכום אומר שוב כי אני מתנצל על חווית השירות שקיבלתם ומזמין אותכם שוב כאשר אני אטפל בכם באהבה. מאיר עמראני, בעלים. 050-6276522
Zemmour - תמונה
Zemmour 5 ביקורות
פטריקס ירושלים חוויה מושלמת
4.5
28/11/16

ישבנו בפטריקס בערב חמישי שעבר היינו כמה חברים ישבנו על בירה ועל כל מיני סוגי מנות שונות היה ממש טעים ואיכותי. מוזיקה טובה אווירה מיוחדת שווה להגיע לסינמה סיטי בירושלים רק בשביל זה.

עוד פרטים
הוספת תגובה