נגישות
נגישות

פטריק'ס - PATRICK'S ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

17 ביקורות וחוות דעת על פטריק'ס

אושרת בוכניק - תמונה
אושרת בוכניק 27 ביקורות
לא אחזור לשם
3.3
19/12/18

הגענו במטרה לחגוג יום הולדת לבן משפחה. יומיים לפני המועד התקשרנו להזמין שולחן ל11 אנשים. כשהגענו ההזמנה שלנו בכלל לא הופיעה ברשימה. המתנו בסבלנות עד שיערכו לנו. כשהובילו אותנו לשולחן,... התברר כי ערכו לנו רק לשמונה, במקום לאחת עשרה. בקשנו שיוסיפו לנו מקומות, ודחו והשהו אותנו שוב ושוב, עד שעשו זאת בפועל. נאלצנו לבקש מספר פעמים כל דבר. ישבנו שם זמן רב עד שהגישו לנו מים (!) וגם אז הגישו לנו רק בקבוק אחד ושש כוסות לעשרה אנשים. השירות היה מזלזל. הגישה היתה משפילה. היינו צריכים לקום וללכת למקום אחר, שיכבד אותנו, במקום להשאיר להם 1100 ₪ על החשבון. ראוי לציין כי האוכל שלהם טעים, אמנם המחירים מעט גבוהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביב - תמונה
אביב מבקר מתחיל
מומלץ
5.0
16/03/18

מנות מדהימות ואווירה חוויה, מומלצת במיוחד מנת האסאדו, כמו כן שאר המנות שנלקחו על ידי שאר הסועדים היו מרשימות וטעימות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
פאריקס
4.0
22/01/18

שירות טוב אוכל מעולה לקח למנה קצת זמן לצאת

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shami - תמונה
Shami מבקר מתחיל
על הפנים
1.8
22/12/17

The tables were too high for the chairs not ergonomically friendly for eating. The food took too long to be served which included waiting 45 minutes for nachos which are served cold in... a bowl . Whenever i asked someone to check why it's taking so long they never returned. There was literally a line of people waiting to complain and our credit cards were. charged the wrong amount

עוד פרטים
הוספת תגובה
איריס - תמונה
איריס מבקר מתחיל
מהמםםםםםםםםם
5.0
07/12/17

חפשנו מקום מיוחד לחגוג 20 שנות נישואין הגענו לפטריקס בלי שידענו כלום ולא קראנו תגובות הגענו ונהנינו כל כךךךך יחס מדהים,אוירה מהממתתתתתת,אוכל טעים בטירוף ומחיר סביר ביותר ממליצה בהמון... המון אהבה שתהנו גם אתם מתכננת ללכת שוב,אולי היום ובקרוב יוצאת עם חברות לעבודה שכל כך סקרניות לראות לטעום ולהנות אחרי שכל כך המלצתי מומלץץץץץץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמעון - תמונה
שמעון מבקר מתחיל
מעולה !
5.0
28/03/17

חגננו בר ובת מצווה היום , הארוע נסגר בלחיצת יד בלי לחתום על חוזה ,מאיר הבעלים עמד במילה שלו ואף מעבר לכך ,המקום מהמם ,האוכל מעולה ואחלה אווירה ,מאיר תודה רבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
29/03/2017
היי, תודה רבה לכם על הפירגון! שמח שנהנתם מזל טוב והמון הצלחה!
Shauli - תמונה
Shauli מבקר מתחיל
מגניב, כיף ומושקע
4.0
02/02/17

מקום מושקע ביותר. מרגישים את האיכות בכל ביס. מקום בהחלט ראוי לעיר ירושלים. מגוון גדול ובהחלט מעניין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירון - תמונה
ירון 6 ביקורות
לא מומלץ בכלל... יקר בטרוף מנות קטנות ויקרות
1.0
29/01/17

מחירים יקרים מאד למנות קטנות שלא מצדיקות את המחיר המופקע גם למזון וגם לשתיה . המקום רועש ולא מתאים לאוכלוסיה בגילים 40 ומעלה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tzachi - תמונה
Tzachi 2 ביקורות
מקום פצצה!
5.0
26/01/17

הייתי ביום שני האחרון בפטריקס! נהנתי מהאוכל מהשירות ומהאלכוהול האיכותי המקום מגניב המוזיקה איכותית והאוכל פצצה! יש לציין את לירון האחמש״ית על השירות האדיב והמהיר והדאגה שכל אחד יקבל מה... שביקש ויותר מזה... אין ספק שאחזור לשם בקביעות מעכשיו. ירושלמים, זה המקום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
midbaron - תמונה
midbaron מבקר מתחיל
משפיל
2.3
17/01/17

שני חברים הזמינו אותי לפאטריקס לכבוד יום הולדתי. התיישבנו בפינת הבר הזמנו בירות וסטייק שהיה מצויין. הבר התמלא באנשים ולמעט מקום ישיבה פנוי אחד לידי לא נותר מקום. לפתע ניגשה מלצרית... וביקשה שנזוז לטובת ישיבתן של 3 בנות. לא הבנתי כיצד היא מתכננת להושיב אותן שכן נותר רק מקום אחד! סרבתי לזוז שכן סידור הישיבה ביננו היה מושלם- יכולנו לדבר ולראות אחד את השני (לעומת ישיבה בשורה). עוד ועוד אנשי צוות הגיעו עדי לגעור בנו על כך שלא זזנו ממקומותינו, אחת המלצריות ממש רכנה עלי בפנים זועפות! אפילו אחראי המשמרת גער בי. החוויה היתה משפילה. למרות האוכל הנהדר אני ממליץ לא להגיע לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
26/01/2017
שלום רב. א. חבל שאתה לא מציין את העובדות כפי שקרו. ב. אכן אתה וחבריך ישבתם ואף נהנתם מאוד בבר. לאחר משך זמן מסוים פנה אליך הברמן וביקש שתשב על הכסא שלך באופן המאפשר לשבת לידך ( תפסת שני מקומות ). במקום לזוז בנימוס השבת כי אתה לא מעונין ( בלשון המעטה ). לאחר מכן פנתה אליך מנהלת המקום אך לא הקשבת לה ואף הדפת אותה לאחור בתנועת יד. כאשר אני הגעתי אליך דיברת בקול רם כאשר נידף ממך ריח חריף של אלכוהול. הסברתי לך שישנם אנשים אשר רוצים לשבת בכסא הריק אך התעקשת לשבת באופן אשר לא מאפשר הושבה. בנוסף לכך התנהגת באופן אשר לא מאפיין את אורחי המקום. מאחר ולא נשמעת לאף בקשה והתנהגת באופן אשר נוגד את כללי הנימוס והמקום הזמנתי לכם חשבון ( למרות שחבריך איימו שלא ישלמו ואני הסברתי שחבל יהיה לערב גורמי חוק ). ובכך סיימתם את הערב. לסיכום דברי, אינני מקבל התנהגות גסה מעין זו ואינכם נמנים על קהל לקוחותינו בהתנהגות מבישה זו. בכל מקרה, ישנו תיעוד וידאו של התנהגותך במקום אשר מוכיח את דברי. מאיר עמראני, בעלים.