נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9443743 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בשרים בתל אביב

שוק הכרמל בתל אביב
תל אביב
מסעדת בשרים
טריגר בתל אביב
תל אביב
מסעדת בשרים
הזמן שולחן
מי ומי הסטקיה בתל אביב
תל אביב
מסעדת בשרים
חיים נלו  בתל אביב
תל אביב
מסעדת בשרים
איב בתל אביב
תל אביב
מסעדת בשרים
מקום של בשר בתל אביב
תל אביב
מסעדת בשרים

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

65 ביקורות וחוות דעת על הילולים

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
בת-שבע - תמונה
בת-שבע 2 ביקורות
מעולה!טעים ומשביע!שירות מעולה!
5.0
30/10/19

היינו דודה שלי אמא שלי אחותי ואני בסוף אוגוסט.שירת אותנו זיגי.הגענו מוקדם מידי (לפני 12 בצהרים) אז חיכינו קצת שהאוכל יהיה מוכן,אבל היה מאוד נעים לשבת אחרי נסיעה ארוכה מירושלים... ולהירגע.פינקו אותנו מאוד יפה!הכל היה טעים!(התפוחי אדמה לא היו מבושלים 100%,אבל היו טעימים,אז אכלנו,לא אמרנו למלצר כלום כי הוא באמת עשה הכל לשביעות רצוננו).הגישו כל מה שצריך וכל מה שביקשנו.החורשט סבזי מעולה!!!(בתור פרסייה שמכירה את האוכל הפרסי).יצאנו שבעים ומרוצים.מקום שקט ונעים.שירות מעולה!מומלץ מאוד!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רון - תמונה
רון מבקר מתחיל
לאכול ולחגוג בהילולים זו חויה בלתי נשכחת!!!
5.0
30/03/16

חגגנו לבנינו בר מצווה בהילולים v.i.p. והיה מושלם!!! האוכל באיכות גבוהה, טעים מגוון ומוגש בשפע. השירות מצוין ולבבי.האולם נקי ומסודר עם אווירה נפלאה וחמה. אנשים לא רצו ללכת הביתה והתקשרו... למחרת לשבח ולהודות על האירוע המושלם. כל הצוות ראוי לשבח ובעיקר המנכ"ל שי, שליווה אותנו לאורך כל הדרך, הקשיב, ייעץ ודאג לכול. מומלץ מכול הלב !!! אנחנו אוכלים בהילולים גם במסעדה וכיף לחזור אליכם כל פעם מחדש. מסעדת הבשרים והמאכלים הביתיים הכי טובה באיזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אריאל - תמונה
אריאל מבקר מתחיל
התפריט והשרות מוזרים
1.8
16/02/16

היי כולם. ביקשתי מהמלצר להזכיר לי מהו חורשט סבזי. הוא אמר שזה מרק. לא הזמנתי. חפשו ב-גוגל "חורשט סבזי" ותגלו שזה תבשיל ירקות ובשר, כזה שאוכלים עם מזלג. הזמנתי ארוחה עסקית פרסית.... קיבלתי ככתוב בתפריט אורז פרסי לבן. לא היו כלל ירקות או תפוחי אדמה עליו, בתוכו או תחתיו. חפשו ב-גוגל "אורז פרסי" ותראו שאורז פרסי מוגש על תפוחי אדמה מטוגנים, בדרך כלל. צילומי גוגל יפים מאד. הקבאב הפרסי היה זהה לקבאב הרגיל שאחותי הזמינה, ממש כמו שהמלצר אמר. הוא הוגש כמקובל עם עגבניה ובצל צלויים. אחותי הייתה חופשיה להזמין תוספת אחרת וכמובן שילמה פחות. שילמנו כ-130 ש"ח לזוג עבור 2 ארוחות עסקיות בלי קינוחים ועם שתייה אחת. הסלטים היו טעימים. השוס - נתתי למלצר את כרטיס החניה כדי שיחתים אותו. המלצר החזיר לי חשבון של המסעדה שעליו חתימה. לשאלתי ענה המלצר שאין צורך בכרטיס. ביציאה מהחניון דרש השומר 35 ש"ח בשל אבדן הכרטיס. מכיון שהיינו רגועים ופנויים במידה לא רגילה, לא שילמתי. חזרתי למסעדה כדי שעובד אחראי מהמסעדה ילך לשומר החניון ויאפשר לנו לצאת חינם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלי ולימור - תמונה
שלי ולימור מבקר מתחיל
אוכל טעים ושירות מצויין היה מושלם
5.0
04/11/15

אתמול הגענו לחגוג לגיסי יום הולדת קבוצה של 25 אנשים, היה פשוט מצויין, אוכל טעים ברמות! הכל בשפע, שירות מצויין לא עזבו אותנו לרגע, שי שסגרנו מולו איש מקסים, וכפיר שליווה אותנו במשך הזמן... שאכלנו ונהננו לא עזבו אותנו לשניה באמת שירות ויחס מעולה והחשוב מכל אוכל ממש טעים כולם נהנו מאוד, אין ספק שנחזור לאכול שם בקרוב מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
ריקי - תמונה
ריקי מבקר מתחיל
מסעדה איכותית ברמת על!
5.0
14/07/15

ההתחלה שלנו עם הילולים היתה לפני 3-4 שנים לערך כשהגענו להילולים עם קבוצה מהעבודה ומאז אנו ברומן מתמשך... כל שנה מאז אנו מגיעים ונהנים. היה טעים ואיכותי כבר בשנה הראשונה שהגענו לשם אך... עדיין כל שנה האיכות הרמה והשירות עולים ומשדרגים את עצמם פי כמה וכמה... והשיא היה בפעם האחרונה שהגענו. לפנק לפנק ולפנק זה היה המוטו של הבעלים שי... נהננו מכל ביס ומכל לגימה. החברות והחברים לעבודה לא הפסיקו לדבר על השפע שהיה והיו פשוט מוקסמים. בתור המארגנת הטיול היה לי נעים לדבר עם איש הקשר/הבעלים שי שתמיד היה עם אוזן קשבת ועזר בכל הפרטים הקטנים והגדולים! יצאנו שבעים מרוצים ומאושרים!!! ממליצה לכל קבוצה ולכל ארגון להגיע עם האנשים שלו. לא תתאכזבו! תודה ענקית!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

2
מומלץ לארוחה משפחתית
1
מנות נדיבות
1
מומלץ לארוחה עם חברים
0
קינוחים מעולים
0
אווירה עממית
0
ארוחת בוקר מעולה
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 03-6811188

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה