נגישות
נגישות

הילולים ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

65 ביקורות וחוות דעת על הילולים

שירן - תמונה
שירן 3 ביקורות
אוכל פרסי שלא מבייש את העדה!!
5.0
08/03/14

האוכל איכותי ברמה גבוהה בטעמים המזכירים את הבית..!! מומלץ לקחת את החורשט סבזי הוא מעולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
ישראל מזרחי - תמונה
ישראל מזרחי מבקר מתחיל
באמת ששווה
4.0
29/10/13

היינו במסעדה והזמנו סלטים והם הגיעו עם לאפות חמות מהטאבון החומוס פטריות מאוד טעים והבשרים מאד מיוחדים קיצור נהננו!!! בהחלט נחזור!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגית - תמונה
חגית מבקר מתחיל
רמה אחרת!!
4.3
26/10/13

שבוע שעבר חגגתי לבתי בת מצווה בחדר הvip של המסעדה. בגלל שהיינו קצרים בזמן ארגנו את האירוע תןך שבועיים בלבד עם עזרה מאחד המנהלים שבמקום. נהננו מאוד באותו הערב, אותו המנהל שעזר לנו ליווה... אותנו בכל הערב ודאג שכל האוכל ייצא בזמן , האוכל היה מוגש חם בצורה אסטטית וטעים במיוחד !! השיפודים הוגשו בצורה אסטטית ותמיד לא היה חסר שום דבר, האוכל המיוחד של הפרסים הזכיר למשפחתי את הטעמים המוכרים מהבית שהיה כיף לחזור ולאכול אותו. הלאפות החמות שהוגשו על השולחן ישר מהטבון היו מאוד טעימות . המלצרית שהייתה שם דאגה שלא ייחסר כלום לאורחים שלי ובכל רגע שאלה אם הכל בסדר ועזרה לי . אין ספק שאני יחזור למסעדה הזאת בזמן הקרוב..

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורן - תמונה
אורן 4 ביקורות
הלכתי לאכול במסעדת הילולים
1.8
04/10/13

הגעתי למסעדה אם חברה , היינו רעבים מתים אחרי יום עבודה וסידורים לשינינו רצינו לשבת ולאכול בשקט , איך שישבנו לאכול נכנסו קבוצה של ילדים לאכול , היה רעש ובלגאן , עברנו מקום , אז המלצרית... אמרה שאיננו יכולים לשבת שם , פניתי למלצרית בשאלה האם השולחן הזה תפוס ? או מוזמן היא טענה שלא, הסברתי לה מדוע עברתי מקום , האחראי שלח וטרטר את המלצרית וביקש שנעבור ,הסברתי לה שאני יעבור למקום אחר רק לא ליד הילדים אז הוא אמר שלא , (למה לא לילד הילדים כי רציתי שקט אחרי יום עבודה עמוס רציתי גם לשוחח וילדים הם קצת שובבים הם עשו המון רעש, בצורה מוגזמת וראיתי שאף אחד לא אומר להם להיות קצת בשקט)הוא רצה לעביר אותי קרוב לילדים במסעדה , הוא שלח את המלצרית כול פעם אז אמרתי שאני לא זז למקום קרוב לילדים והמסעדה הייתה ריקה , איך שנתנו ביס ראשון לאוכל האחראי בא ואמר לנו לעוף מהמסעדה , הוא אמר שהוא מדבר בצורה "ביפה"! והוא יכול לדבר ולהתנהג בצורה אחרת , אמרתי OK אני לא רוצה לבלות היום בכלא , הלכתי למסעדה אחרת ושם אמרו לי לשבת איפה שאני רוצה. לא חסר מסעדות למחרת התלוננתי אצל המנהל הבנתי שהוא אחד מהבעלים.(שותף) בקיצור: השרות רוצים כסף לא רואים את צורכי הלקוח רק לקחת כסף ולהתפטר מהלקוח , לא מפעילים שיקול דעת נכון , הלכתי למסעדה הזאתי כי פעם אחת חבר שלי שגר לידי קנה לי מי שם לאפה עם שווארמה והיה טעים אמרתי ננסה למה לא, אז ניסיתי, כמובן שלא שילמתי אבל המחירים גבוהים . לתת ללקוח את ההרגשה שאינו רצוי זאת יכול כל אחד לעשות. אך לרומם את רוחם ולהעניק להם הרגשה טובה לכך דרושים כשרון , עסק שהוא מסעדה צריך ללמוד למידה מתמדת איך לשרת לקוח .!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ricky Eitan - תמונה
Ricky Eitan 115 ביקורות
אחלה מקום!
3.5
12/05/13

הייתי שם פעמיים. פעם אחת עם בעלי וזוג חברים, (כולנו הזמנו בשרים על האש שהיו טעימים), פעם שנייה בברית של אחיינית שלי, שם כבר אחי שאירגן את האירוע הזמין את הכל. האוכל היה טעים ובשפע,... המקום מתאים מאוד לאירועים והיה נקי ומסודר, השירות טוב ואדיב. מומלץ! (אגב, המחירים שם לא זולים אבל גם לא יקרים מידיי).

עוד פרטים
הוספת תגובה
לאה - תמונה
לאה 2 ביקורות
הילולים
4.5
14/12/11

הייתי רוצה להמליץ בחום על המסעדה הזו, הייתי לאחרונה עם בעלי ופשוט הוקסמנו מהמקום. אני רוצה לציין שהייתי בכמה מסעדות ובמקום הספציפי הזה שמתי לב למס' דברים מיוחדים: מהרגע שהתיישבנו, צוות... העבודים והמלצרים התייחסו אלינו בצורה מנומסת ונעימה, היו נחמדים ונתנו לנו הרגשה של נוחות. האחראי דואג שההגשה תגיע בזריזות ובאופן מסודר. בוסף מאוד אהבנו את האוירה הרומנטית... שורה תחתונה בהחלט מסעדה ששווה לחזור אליה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירן - תמונה
לירן מבקר מתחיל
הילולים
4.5
24/11/11

פשוט מסעדה בשרית שכיף לחזור אליה. השילוב של הבשרים על האש עם האוכל הביתי הוא מדהים ומאז שנפתח החדר הפרטי לאירועים של המקום האווירה נפלאה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
11/08/11

מספר פעמים סעדנו במסעדה זו אני ובעלי. חורש סבזי מאוד מאוד טעים והבשר טוב . אולם לצערי הרבה השירות פשוט נורא , האוירה מאוד לא נעימה.המלצרים ערכו את השולחן חלקית ובכל פעם היה צריך לבקש... (כוס, סכין).ברגע שהמלצרים לוקחים הזמנה הם מתעלמים ונעלמים, אין להם תודעת שירות בכלל. המלצרים מדברים אחד עם השני בקולניות רבה עם "דאחקות" וצחוקים ממש באולם האוכל ומעל לראשי הסועדים. נראה שאין אחראי שם בכלל. עקב זאת האוירה היתה לחוצה ולא נעימה.לאחרונה הגענו אני ובעלי לסעוד בשעה 24:00 נכנסו וקיבלו מאיתנו הזמנה. בשעה 24:20 בעודנו אוכלים התבקשנו ע"י המלצר לשלם כי הוא צריך לסגור קופה. חבל מאוד. למרות האוכל הטוב אני לא אכנס להילולים יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.3
18/07/11

מקום מקסים ויפה שירות מקצועי ביותר ממולץ להגיד למסעדה ולהתרשם מהאוכל הטעים שמשאיר בפה טעם של עוד..!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
27/02/11

לפני כמה ימים היינו אני ובעלי במסעדה אחרי שקיבלנו המלצות חמות אליה ולאמר את האמת מאוד התאכזבנו השרות על הפנים!!!קודם כל עד שמגיע כל דבר מגיע אחרי המתנה ארוכה והביאו לנו שני מאכלים... בילתי אכילים ואחרי שהביאו לנו את האוכל המלצרים נעלמו כאילו לא היו רצינו לאמר להם על האוכל שלא היה כ"כ מבושל וכשסיימנו לאכול ורצינו ללכת הביתה חיכינו למעלה מ 20 דקות רק בשביל לשלם!!!זוג אחר היו הולכים בלי לשלם...

עוד פרטים
הוספת תגובה