נגישות
נגישות

איטליאנו דה לה קוסטה - Eataliano ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

175 ביקורות וחוות דעת על איטליאנו דה לה קוסטה

מתן - תמונה
מתן מבקר מתחיל
מקום מספר 1 בצפון !
5.0
27/09/19

אוכל טעים, איכותי, טרי,מקום נעים ומנהלי מרום מקסימים , תלכו תבינו ... בתאבון

עוד פרטים
הוספת תגובה
ronibenr - תמונה
ronibenr מבקר מתחיל
האוכל טעים ברמות!!!
5.0
27/09/19

אני ומשפחתי יושבים לאכול במסעדה בקביעות. בפעם האחרונה, הזמנו מקום ל5 והושיבו אותנו בשולחן קטן של 4 סועדים. לא היה לנו מקום לשים את כל המנות על השולחן והיה צפוף. ביקשנו לעבור שולחן אך לא... היה שולחן פנוי. חוץ מזה האוכל מצויין ושירות נפלא!

עוד פרטים
הוספת תגובה
leo3474 - תמונה
leo3474 מבקר מתחיל
שירות אדיב ומהיר .
5.0
22/09/19

נחמד מאוד עם מוזיקה טובה . שירות אדיב ומהיר . נוף יפה מאוד . חניה קרובה למקום + ים וטיילת .

עוד פרטים
הוספת תגובה
sapirjacoby - תמונה
sapirjacoby מבקר מתחיל
מסעדה נהדרת, מומלץ מאוד!!
5.0
17/09/19

מסעדה מעולה, כל מנה שבחרנו טעימה!! מומלץ במיוחד קינוח מטריף של עוגת גבינה ולוטוס שמגיעה עם גלידת פיסטוק מצוינת. אווירה נעימה ושירות אדיב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה - תמונה
הילה מבקר מתחיל
מעולה
5.0
07/09/19

מסעדה מעולה!אוכל נדיר!!מנות שוות ומפנקות ביותר! אווירה כיפית וחמה. שירות מצויין!

עוד פרטים
הוספת תגובה
shoshilevk - תמונה
shoshilevk מבקר מתחיל
פשוט נפלא
4.8
30/08/19

אוכל נהדר ובעל שילובי טעמים מיוחדים, מלצרים מאוד נעימים ומקצועיים, מסעדה מאוד יפה ונוף מקסים לים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
hilamos2002 - תמונה
hilamos2002 מבקר מתחיל
מסעדה מעולה, האוכל נפלא
4.8
30/08/19

מסעדה מעולה, אווירה טובה. האוכל נהדר ומוגש יפה. נשמח לראות מנות חדשות ולגוון בתפריט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tova - תמונה
Tova מבקר מתחיל
נעים ואיכותי
5.0
30/08/19

שירות אדיב, האוכל טעים ומוגש יפה, המסעדה מיוחדת עם כל הצמחייה מעל הראש, ונוף הים. חבל שאין גישה נוחה למעלית

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 2 ביקורות
אמאל'ה ואבאל'ה :)
5.0
17/08/19

וואוו וואוו וואוו !!!! בין המסעדות היותר טובות שהייתי בהן, כל מנה יותר מדהימה מהשניה, פשוט אי אפשר להפסיק לאכול, מלצרים מקסימים, שירות סופר מהיר, בהחלט אחזור שוב :)))))

עוד פרטים
הוספת תגובה
goldfarb - תמונה
goldfarb מבקר מתחיל
חוויה נעימה מאוד!
4.5
17/08/19

האוכל הייה טעים מאוד! הגענו למסעדה בהמלצת חברים ומשפחה . האוכל הייה טעים מאוד , המחיר הייה סביר , לא זול ולא יקר מידי . המנות גדולות. ממלץ לארוחה משפחתית וגם עם חברים .השרות... מצויין! הנוף מדהים!. האווירה הייתה רגועה ונעימה. נוף מדהים! המחירים סבירים .

עוד פרטים
הוספת תגובה