נגישות
נגישות

איטליאנו דה לה קוסטה - Eataliano ביקורות וחוות דעת - עמוד 18

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

173 ביקורות וחוות דעת על איטליאנו דה לה קוסטה

veredlim - תמונה
veredlim 5 ביקורות
איטלקית שף מצויינת
5.0
29/11/16

חגגנו יום הולדת עם המשפחה, האוכל מצויין וגם השירות שאנחנו קיבלנו היה מעולה. המחירים יחסית למסעדת שף סבירים, המנות מכובדות והמרכיבים איכותיים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gil - תמונה
Gil מבקר מתחיל
מומלץ !!! אחזור בטוח
5.0
28/11/16

היה טעים בטירוף ושירות מעולה :) מקווה שהתגובות הרעות שנרשמו הם מאנשים חסרי סבלנות וידע במסעדנות.. הזמנתי מקום להמשך השבוע מקווה שביום עמוס יותר המצב לא ישתנה בהתאם לתגובות תחתי .... מומלץ מאוד ,ושיהיה לכם בהצלחה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meital - תמונה
Meital מבקר מתחיל
גרועה ומאכזבת!
1.3
12/11/16

אכלנו במסעדה במסגרת אירוע משפחתי ולפתיחה קיבלנו עיכוב של 40 דקות לערך ללא שמץ של התנצלות. לגבי האוכל...רחוק לאין שיעור מסטנדרט גבוה. אוכל תפל וגרוע בהשוואה למגוון מסעדות הקיימות בתחום... האוכל האיטלקי. הזמתי מנת פונגי שהיא מנת פסטה עם פטריות אשר הגיעה כשהיא צפה ברוטב תפל כמו שאר המנות שקיבלו בני המשפחה. כמובן שוויתרנו על הקינוחים וקינחנו בחשבון של 1150 ש"ח !! חברים...דלגו הלאה למסעדה אחרת..באמת שלא מומלצת אלא אם אתם חפצים לשלם הרבה ולהתאכזב בגדול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Adel
Adel
03/06/2017
לקוח יקר תודה רבה שהשקעת זמן בכתיבת הביקורת אנו עושים את מירב מאמצינו לעמוד בזמנים עבור אלפי הסועדים הפוקדים אותנו מידי יום ודואגים להשתמש בחומרי גלם הכי טובים שקיימים בשוק כיום. צר לנו שזו חוויתך נשמח שתיצור עימנו קשר בטלפון 04-6601011 ונדאג לתקן את חוויתך בברכה איטליאנו
אברהם - תמונה
אברהם 12 ביקורות
חווייה טובה עם מחיר גבוה לתמורה.
3.8
02/11/16

היינו שלושה. המנות הראשונות: קרפצ'יו סינטה הייתה בסדר. מנה ראשונה נוספת, ארנצ'יני (כדורי ריזוטו קריספי) הייתה טעימה וגם מנת הניוקי. העקריות: פילה דג ים- מנה טעימה מאד ומגוונת. פילה עגל... בינוני ומנת אניולוטי טעימה. האווירה והעיצוב נעימים מאד. נוף לים מוסיף בהחלט. המתנו זמן רב לשולחן שהוזמן מראש וכשהושיבו אותנו לשולחן וביקשנו להזמין המארחת ענתה: "אני לא המלצרית". קיבלנו פיצוי קינוח אחד על חשבון הבית. המחיר גבוה. במידה והתמחור ירד קצת שווה לחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קופי - תמונה
קופי מבקר מתחיל
אוכל טוב ונוף נהדר
4.3
10/09/16

היינו 6 אנשים - מגיל הזהב ועד כיתה א'. כל אחד מצא בתפריט מנה מתאימה לו, וכשמנת הפסטה לא מצאה חן בעיני הילד, החליפו לו מיד למנת פיצה טעימה וקיבלנו סלט מצויין כפיצוי. פפרדלה שוק טלה... הייתה טובה מאוד, כמו גם פיצת פירות ים ופיצה מרגריטה. שתי מנות פסטה נוספות היו בהחלט טובות, אם כי ניתן היה לשפר את מידת העשייה של הפסטה. הנוף ליד החלון מהמם, זיכרו להזמין שולחן ליד החלון!

עוד פרטים
הוספת תגובה
einat1.l - תמונה
einat1.l 7 ביקורות
מומלץ!
5.0
05/09/16

היה מעולה! הזמנו סלט ופיצה לזוג, מנות גדולות, חומרי גלם איכותיים, לקינוח הזמנו עוגת גבינה ולוטוס בהמלצת המלצרית - מנה מהממת ביופיה וטעימה ביותר! והכל ב180 ש"ח לזוג, סביר ביותר למסעדת... שף. הנוף מהמם, האוירה נעימה, מטבח פתוח, כלים מיוחדים, שירות מעולה - בהחלט חוויה מיוחדת וכמובן שנחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קובי - תמונה
קובי מבקר מתחיל
נפלא ממולץ למי שואהב את החיים , קחו גם את הילדים
4.3
15/08/16

הפתעה לטובה שרק ימשיך ככה בהצלחה חמודי והצוות , הבאת סגנון משולב , מאכלי ים , איטלקי , מותאם לגיליי 3 - 70 מחיר סביר .............................................. .

עוד פרטים
הוספת תגובה
zvirimon - תמונה
zvirimon מבקר מתחיל
מנות טעימות. מומלץ לשפר את גודל המנות ואת השירות
3.3
15/08/16

בקרנו באמצע שבוע שעבר בצהריים במסעדה. המסעדה יפה , מרווחת עם חלון חזיתי לים. הזמנו לפתיחה 2 מנות- סלט פנצנלה , שהגיע מייד ופוקצה גבינות שהגיעה כעבור 10 דקות של המתנה. הסלט היהפשוט וסתמי... והפוקצה היתה טעימה, רק שלא מצאנו את הגבינות. לעיקריות הזמנו קנלוני כרישת עיזים, שהגיע מייד ואניולטי שהגיע שוב לאחר המתנה ארוכה. 2 המנות היו טעימות אבל קטנות בצורה קיצונית ( בקושי מנות ילדים...).הזמנו גם מנה פרגית שהיתה אף היא טעימה וגם הגיעה באיחור רב. למסעדה אין תפריט עסקי בצהריים , כמקובל ביתר המסעדות , תיזמון המנות לקוי ביותר , רוב המנות הן בשריות ומיעוטן חלביות - אין רביולי , אין לזניה וכדומה. למסעדה יש פוטנציאל טוב במידה ויחול שיפור בשירות ובגודל המנות... המחיר סביר לארוחת ערב אבל יקר לצהריים...

עוד פרטים
הוספת תגובה