נגישות
נגישות

איטליאנו דה לה קוסטה - Eataliano ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

173 ביקורות וחוות דעת על איטליאנו דה לה קוסטה

Svetlana - תמונה
Svetlana מבקר מתחיל
מזלזלים בלקוחות
1.0
26/02/21

הזמנו מהם ארוחה במשלוח, הארוחה הגיעה בזמן, אך כשפתחנו את המרק היה מלא בנמלים, וחבל שישר לא הבנו את זה כי חשבנו אולי זה פלפל, הכי גרוע להבין את זה אחרי שכבר אכלת מזה. אך לצערי אין כאן... שאלה שאלו נמלים ששוחות במרק. השעה הייתה 11 בערב התקשרתי ישר למסעדה ואמרו שבגלל סגירה אין מה לעשות וביקשו שאשלח תמונות, שלחתי, אמרו שיחזרו אליי בבוקר למחרת ויפצו אותי. למחרת יצרתי קשר עם המסעדה ואמרו לי שלא הגיוני שהיו נמלים, וטענו שאני ממציאה (אמרו בדקנו ולא יכול להיות) למרות ששלחתי תמונות כהוכחה, טענו שהיו שולחים שליח לקחת , אמרתי שישלחו לי לא נגענו באוכל מוזמנים להסתכל על המנלים, רצו לפצות רק על המרק עצמו בטענה שאין מה לפצות על כל הארוחה (לא נגענו בשאר אחרי שהבנו שיש חרקים באוכל) ורצו לתת שובר. אחרי ויכוח סוער בטלפון של "אני לא נכנס אם זה נכון או לא" (פשוט חוצפה לתת ללקוח לאכול מרק עם נמלים ובסוף לטעון שהוא משקר) זיכו על הארוחה, ואמרתי שאין מה לתת שובר הבעיה היא תברואתית ולא טעם אז אני לא מתכוונת לאכול שם יותר. חבל, באמת, אם היו מתנהגים בכבוד בטלפון ופשוט מתנצלים וסוגרים החזר וזהו לא הייתי נשארת אם תחושה כזו ומבינה שאולי טבח חדש או משהו, כי אני זוכרת את המסעדה לטובה מהפעמים הקודמות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
davidrez03 - תמונה
davidrez03 מבקר מתחיל
בושה וחרפה
1.0
29/01/21

חיכינו מעל שעה וארבעים דקות , כשהאוכל הגיע הוא הגיע בלי שלוש מנות עיקריות וסלט שחסר . הפיצות הגיעו קרות והרוטב כולו עף על הארנצ׳יני . כשאמי התקשרה למקום הבחורה שענתה לה אחרי שאמי הסבירה... לה מה חסר , בלב טובה הבחורה אמרה ״ כמה את מדברת ״ . חוויה נוראית להזמין ממקום שכזה . גועל נפש .

עוד פרטים
הוספת תגובה
רבקה הזה - תמונה
רבקה הזה 30 ביקורות
מסעדה מצוינת עם נוף יפיפה
5.0
27/08/20

מסעדה אילקית משובחת. החומרים טריים, התיבול טעים ומאוזן. כל המנות שהזמנו היו המנות מצוינות. השירות אדיב ונעים וחלונות המסעדה פונים אל הים. המסעדה יפה ומרווחת, יש מספר מתאים של... מלצרים. נחזור למסעדה בשמחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
noph0615 - תמונה
noph0615 2 ביקורות
אוכל מעולה.
4.3
30/04/20

הזמנתי היום פיצה + 2 פוקצ'ות + קולה אחר הצהריים. הזמנתי דרך תן ביס (אפליקצייה מאד נגישה להזמנות כאלה). לצערי, ההזמנה הגיענ תוך שעה וחצי, למרות שהפיצה והפוקצ'ות היו עדיין חמות. האוכל היה... ממש טעים. אם לא אכפת לכם לחכות לאכול שלכם ואתם לא כאלה רעבים, אני ממליץ על המקום הזה. האוכל מגיע חם וממש טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oxana - תמונה
Oxana מבקר מתחיל
פעם קודמת היה נפלא והפעם גרוע
3.0
07/03/20

הזמנו מקום מראש ולמרות זאת נאלצנו לחקות 15 דקות. השירות לא טוב. חיקינו חצי שעה לכל מנה ולבסוף קיבלנו אותה קרה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yara - תמונה
Yara 2 ביקורות
מאכזב ויקר
3.0
05/03/20

האוכל די בינוני, אין הברקות! התפריט נראה ממש מגרה אבל בפועל לא מעניין בכלל. למשל, לקחנו פסטה עם פילה בקר, והפילה היה ממש יבש והרוטב חסר טעם כזה. מה שמעצבן שהמחיר ממש מופקע לאיכות! ממש... יקר ביחסית למה שאתה מקבל. ואחרי זה גיליתי שיש להם בשעות אלה ארוחות עסקיות ולא אמרו לנו את זה, שזה יותר מעצבן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
inbalz193 - תמונה
inbalz193 מבקר מתחיל
מושלםםםםם
4.8
02/03/20

אוכל מדהים, שירות מעולה!! לקוחות קבועים, נהנים כל פעם מחדש!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hagar - תמונה
Hagar מבקר מתחיל
מסעדה טובה ואיכותית!
4.5
22/02/20

שירות מצויין ומהיר. מלא מלצרים, מאוד שירותים. מנות גדולות ומפנקות. לנו היה חסר קינוח לילדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבישי - תמונה
אבישי מבקר מתחיל
מסעדה נחמדה , אוכל טעים
4.0
20/02/20

מסעדה איטלקית טובה אוכל טעים, שירות טוב מיקום על שפת הים בחיפה

עוד פרטים
הוספת תגובה
תומר - תמונה
תומר 4 ביקורות
חוויה קולינרית ממדרגה ראשונה
4.8
15/02/20

הגענו 8 סועדים בשבת בצהריים. אף על פי שהמסעדה היתה עמוסה, האווירה, השירות וזמן ההגשה היו מצויינים. כל מה שהזמנו היו ברמה גבוהה מאוד, תוך הקפדה על הפרטים הקטנים והגדולים כאחד. צוות... העובדים במטבח וצוות המלצרים רבה מאוד וזה ניכר ברמת השירות. חומרי הגלם איכותיים מאוד ומורגשים בכל מנה שאכלנו. המנות העיקריות אדיבות ודי גדולות ומשביעות. המסעדה ממוקמת עם נוף פנורמי לים, מה שמעצים את החוויה. המלצה שלי לא לוותר על הקינוחים המשובחים.

עוד פרטים
הוספת תגובה