נגישות
נגישות

איטליאנו דה לה קוסטה - Eataliano ביקורות וחוות דעת - עמוד 15

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

173 ביקורות וחוות דעת על איטליאנו דה לה קוסטה

Khaled - תמונה
Khaled מבקר מתחיל
מומלץ בחום,נחזור שוב ושוב ושוב
5.0
05/11/17

יום שישי בילנו במסעדת איטליאנו היינו 4 חברים עם כל זאת שהמסעדה הייתה מלאה קיבלנו שרות מדהים האוכל ברמה גבוהה והאוירה ממש חוויה כמובן שנחזור שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
משי - תמונה
משי מבקר מתחיל
חוויה מדהימה!
4.8
04/11/17

היינו אתמול אני ובן זוגי במסעדה. כבר מרגע הכניסה הצוות היה נחמד ונעים, הושיבו אותנו מיד למרות שקצת הקדמנו והמסעדה הייתה מלאה. המסעדה לא ענקית, אבל השולחנות מאוד מרווחים ויש הרבה רווח... בין השולחנות כך שהסועדים לא יושבים צמוד לשולחן מאחוריהם. למנה ראשונה הזמנו ארנצ'יני, הגיעו 3 כדורים גדולים, רוטב הפפריקה המעושנת היה טעים ומיוחד, מנה מאוד טעימה. לעיקריות לקחנו רביולי 4 גבינות ואניולוטי, שתי המנות נדיבות (סיימנו בקושי) ומאוד מאוד טעימות. האניולוטי היה מוצלח במיוחד. לקינוח הזמנו עוגת גבינה לוטוס, ההגשה של הקינוח מדהימה, צלחת עמוקה שבה יושבת עוגת גבינה עם פירורי לוטוס וקרם פיסטוק, ומעליה שכבה של שוקולד לבן קשה עם גלידת פיסטוק. העוגה חבויה לגמרי מתחת לשוקולד, הגשה מיוחדת ומקסימה. יש לציין שהקינוח מתאים רק לאוהבי גלידת פיסטוק. במהלך כל הערב השירות היה נעים במיוחד ומהיר, אין ספק שנחזור בביקור הבא שלנו בחיפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונית - תמונה
רונית מבקר מתחיל
חבל!
3.0
30/10/17

חגגנו אירוע משפחתי במסעדה,מקום הישיבה היה נוח ונעים עם נוף לים. סלט הפנצנלה היה עטוף יתר על המידה בחומץ כהה בלסמי כפי הנראה, מנות הפסטה היו סבירות ולא יותר,לקינוח הוזמנו שתי מנות ,מנה... אחת על בסיס שוקולד שהייתה טובה והמנה השניה שהייתה בתפריט ה"ספיישל" הייתה קינוח טורקי מעין עוגה בחושה בסיסית ביותר שהייתה טבולה במעט(מעט מידי) אלכוהול ומעל כדור גלידת יוגורט ןמחיר המנה... 54 ש"ח לא פחות ולא יותר,לזה קוראים חוצפה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alex - תמונה
Alex מבקר מתחיל
מעולה!!!
5.0
22/09/17

מסעדה מעולה. טעים, מלא והשרות יוצא מן הכלל. הגשה של כל המנות מהירה והמנות מדויקות. הצוות יודע להסביר כל מנה ויודע להמליץ באדיבות. שאפו

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maor - תמונה
Maor 44 ביקורות
טוב מאוד
5.0
02/09/17

המסעדה מאוד סיקרנה אותנו. הגענו בן זוגי ואני שירות היה מאוד אדיב וסבלני מהמלצרים.. מפנקים ונותנים שירות עם חיוך דבר שהיה מאוד נחמד.. הנוף של הים הנשקף מהמסעדה מושלם והיה נעים להביט... בשעות הערב לאחר השקיעה האורות התעמעמו .אווירה אינטימית יותר..מאוד מאוד מוסיף לדעתי. האוכל היה נהדר. למנה הראשונה הזמנו קרפציו סינטה.מנה נהדרת לה הוספנו פוקצה. למנות עיקריות לקחנו ניוקי פירות ים.מנה מפנקת אך היתה ממש מלוחה. ומנה נוספת לזניה בשרית עם גבינה...מנה טעימה מאוד לקינוח הזמנו מעין צורוס..טעים אך כבר היינו מלאים לגמרי(: וכמובן כוס יין לבן ובירה לסיכום חוויה טובה היתי ממליצה למקום לתכנן כך שיהיה שקט יותר נהננו מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noga - תמונה
Noga מבקר מתחיל
אווירה מיוחדת ואוכל מצוין
4.8
11/08/17

הגענו לארוחה משפחתית בשעת צהריים. המנות היו מצוינות אחת אחת והקינוח- עוגת גבינה ולוטוס- היה משגע. למרות שהמסעדה הייתה מלאה האווירה והשירות היו טובים. הנוף מרהיב. מחיר ממוצע לסועד.... מומלץ לארוחה משפחתית וזוגית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shaulor1 - תמונה
shaulor1 7 ביקורות
מומלץ מאוד נהננו ובהזדמנות גם נחזור
4.8
07/07/17

מסעדה יפה, עם נוף מהמם של הים, מנות טעימות מאוד ומיוחדות. המחיר תואם את הרמה ולא גבוה מידי. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor מבקר מתחיל
חוויה בלתי נשכחת
5.0
03/06/17

הייתי בערב חג, השירות היה יוצא מן הכלל. האוכל היה ברמה גבוה, אין אחד שלא נהנה מהארוחת החג. פינקו אותנו מעל ומעבר. מומלץ מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Inbar - תמונה
Inbar מבקר מתחיל
נהדר!!
5.0
03/06/17

מסעדה יפה. שירות מצוין. אוכל טעים. מנות גדולות. נוף מהמם. קיבלנו שירות מצוין והכל היה נהדר, היין היה משובח והמלצרים חייכנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sliman - תמונה
Sliman מבקר מתחיל
מעולה
5.0
03/06/17

מנות מעניינות עם טעמים מושלמים ברמה גבוהה מאוד שווה ביקור אישית זה ביקור לפחות 10 שלי וכל פעם מתלהב מהאוכל והשירות מחדש

עוד פרטים
הוספת תגובה