הייתי עם קבוצה של אנשים עם צרכים מיוחדים, 38 אנשים, גלאור המנהל קיבל אותנו עם הצוות שלנו במאור פנים, לקחו מאיתנו את ההזמנה וקיבלנו הכל תוך זמן קצר, הכל טעים וטרי ובשפע, והמלאך הזה עשה... לנו הנחות ענקיות, המחיר לא יקר גם ללא ההנחה, תודה לך גלאור על השירות, על היחס ועל האוכל הטעים, אנחנו נמצאים כל שנה באילת עם הקבוצה ואנחנו נחזור בוודאות
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
ivri
23 ביקורות
אחלה ארוחה
4.0
18/07/18
ישבנו לאכול במסעדת אנטריקוט בקניון פארק הקרח,
למרות העומס שהיה, לקחו מאיתנו ישר הזמנה ותוך מס' הדקות המנות היו מוכנות
השירות מעוה ואוכל טעים
עוד פרטים
עזר לי(2)
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
DannyBlitz
2 ביקורות
אוהבים בשר?? אז תאכלו במקום אחר.
1.8
03/05/15
חוות דעת הקשורה למסעדה באייס-מול:
אומנם זו דעתי ודעת בת זוגתי בלבד - אבל לאחר שהזמנו את הארוחה חיכינו כ 10-15 דקות (כשהקניון ריק לחלוטין)
כשהאוכל היה מוכן, אחרי הביס הראשון כבר הבנו... שהמקום נבנה כנראה לעסקים בלבד ולא באמת כאהבה לאוכל.
הבשר היה קשה כמו סוליית נעל, מלאה גידים ושרירים או מה שזה לא יהיה. לצ'יפס היה טעם של תפוח אדמה ישן.
את כל הארוחה השארנו כמו שהיא על השולחן וירדנו קומה לאכול במקום אחר.
בבקשה אנשי מסעדות - תלמדו איך להכין בשר.