נגישות
נגישות

מריפוסה ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

58 ביקורות וחוות דעת על מריפוסה

Shiri Beck - תמונה
Shiri Beck מבקר מתחיל
כיף גדול
5.0
09/10/16

הייתי עם חברות ביום ראשון בערב בנות, מפנקים בכל ראשון עם כוס קוואה וקינוח , האוכל יצירתי ומעניין, הקוקטייל הגומה ה-19 שוס אמיתי, אווירה טובה, צריך לחזור גם לארוחת צהריים

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעל וגיא - תמונה
יעל וגיא מבקר מתחיל
טעים, יקר אבל לא ברמה מאוד גבוהה
3.3
18/07/16

מסעדה נעימה, עיצוב נקי, מלצרים חייכנים ונעימים, אבל לא מספיק זמינים בקשר עין. הזמנו 3 ראשונות - סשימי טונה, קצת חריף, טעים. הטונה לא הכי איכותית אבל עדיין מנה טעימה. ברולה כבדים - לא... מומלץ תפל, יבש עם טעם של קפוא שהופשר. יאמר לזכותם שזיכו על המנה בלי שביקשנו. כבד אווז על מח עצם - היתה טעימה לבנזוגי שאוכל דברים כאלה. דג בסגנון הודי - תיבול טעים מנה מכובדת בגודלה - חבל שזה היה אמנון ולא דג ים קצת יותר אנין. מורגש. לטעמי המחירים יקרים קצת ביחס לאיכות ולתמורה. לא ממליצה "לעלות לרגל" בשביל המסעדה הזו אבל בהחלט מתאימה למי שמתחשק אוכל טעים ולא בהכרח סטנדרטי וגר באיזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
gmorphus - תמונה
gmorphus 2 ביקורות
הגענו לקינוח ובטוח נחזור לארוחה אמיתית!
4.5
17/06/16

הגענו לאחר א.בוקר מאוחרת בשביל קפה וקינוח. קיבלו את פנינו באדיבות, השירות היה מקצועי וידידותי, המקום נקי, נעים והנוף של מגרשי הגולף מרגיע. אבל הקינוחים!! הזמנו שני קינוחים - ״קרנולי״... (אני חושב) שדומה למקל קנלוני ממולא בכל-טוב עם סורבה פירות יער לצידו; ועוגת גבינה מעולה שהגיע עם מלא הפתעות על הצלחת. שני הקינוחים היו יוצאים מן הכלל ומהטובים שאכלנו בשנים האחרונות! (ואנחנו פוקדים מסעדות שף יוקרתיות באירועים). מעיון קצר בתפריטי הצהריים והערב עושה רושם ששווה לחזור בשביל ארוחה רצינית. המחירים סבירים לחלוטין למסעדה ברמה הזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה