נגישות
נגישות

מריפוסה ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

58 ביקורות וחוות דעת על מריפוסה

גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
4.5
22/01/18

מקום מהמם, אוכל טעים, אווירה נעימה, בהחלט מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ישראל - תמונה
ישראל מבקר מתחיל
***** שווה ביותר *****
5.0
30/12/17

למרות שהיה פספוס ברישום הזמנת השולחן שלנו, רון אחראי המשמרת עשה מאמצים וארגן לנו שולחן, ובזכות השרות שקיבלנו, היחס האדיב והמנות המעולות שהזמנו, הצלחנו לחגוג יום הולדת משפחתי כפול ונהנו... מכל רגע ומנה שהוגשה לנו. המחיר הממוצע לסועד לא זול אבל יחד עם בקבוק יין שלקחנו ולטיב המנות המחיר בהחלט הוגן וסביר. בטוח שנמליץ על המסעדה ונחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Milena - תמונה
Milena מבקר מתחיל
אכזבה
2.3
20/10/17

הערב חגגתי את יום הולדתי ובעלי הזמין מקום ועוד ציינו שיש ספיישל סושי ביום זה שמחנו כי אני אוהבת הגענו ב20:30 בעלי קיבל את המנה שלו די מהר והמנה שלי מנת הסושי ב21:15 עוד לא הגיעה כלומר... 45 דקות המתנה למנת סושי צמחונית לא מיוחדת וקטנה... בכדי שהמנה של בעלי לא תתקרר שכנעתי אותו להתחיל לאכול אך זה הספיק להתקרר צפיתי בו באכזבה וגם לו לא היה נעים כי לא קיבלתי את שלי ולא נהנה. מאחר והמנה לא הגיעה כבר התיאבון עבר וביטלנו את מנת הסושי מנהל המשמרת אמנם יצא להציע קינוח וכדומה אבל באמת שכבר לא היה לנו חשק. בקיצור יום הולדת שמח אבל טעים פחות... שילמנו 330 שקלים וחזרנו רעבים

עוד פרטים
הוספת תגובה
כרמית  - תמונה
כרמית 2 ביקורות
א כ ז ב ה
1.0
15/08/17

שירות מזעזע - מרגריטה שהגיע עם מלח בשולי הוץכוס במקום סוכר , ניוקי שנראה כמו טפוגן מעובד , סינטה טובעת במרק שאמור היה להיות רוטב , קפה שהוזמן ולא קיבלנו , מלצריות שמתעלמות מכל בקשה ,... אוכל בינוני , מחירים מאוד יקרים שלא נותנים תמורה . פשוט אכזבה . השפים אמנם יוצאי מסעדת מסה אך אין מקום להשוואה ... שווה לנסוע עוד קצת מרכזה ולקבל תמורה מלאה לכספכם .

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי רגב - תמונה
יוסי רגב 4 ביקורות
נהנינו
4.3
07/05/17

השתתפנו באירוע משפחתי, מעל מאה איש. במקביל התקיים במקום אירוע נוסף. מי שהגיע למקום בלי להזמין מקום ובלי לברר - לא התקבל. האוכל היה טעים. התפריט היה מוזמן ולא המנות המיוחדות למסעדה.... השירות היה מאה אחוז. האוכל היה בסידור של מזנון והמקום למזנון היה צר מדי. סה"כ נהנינו מאוד. אבל אין לנו דיעה על מריפוסה כמסעדת שף, וגם לא על מחירי המנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ronit - תמונה
Ronit 2 ביקורות
טעים מאד ומומלץ!
5.0
23/03/17

אירוע חברה 28 איש בחדר פרטי. מאיר השף דאג לנו לתפריט מגוון, טעים ועשיר. צוות המסעדה קיבל אותנו בקבלת פנים חמה והשירות היה נפלא. מאד נהננו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 90 ביקורות
היה אירוע מושלם מכל הבחינות
5.0
15/03/17

בוקר טוב מאיר רציתי להודות לך מקרב לב על האירוע אתמול הגענו 14 איש לחדר פרטי. יש לי ציפיות גבוהות והכל היה פשוט מושלם! אין אחד שלא התמוגג מהנאה מהאוכל וגם השירות והיחס היו... מעולים.הסטייקים היו טריים ואיכותיים. הדגים היו אש, הסלמוו היה כמו חמאה, והראשונות היו מעניינות ולא שגרתיות..קרפציו עם סלט רענן, פטה כבד ברולה, לחם טעים, הקינוחים!!! עוגת גבינה עם רוטב טופי כזה ועוגות שוקולד אגוז ברמה גבוהה...בננה מקורמלת..פשוט וואו.. המחיר לסועד היה סביר מאד ביחס לתמורה. זכרת כל פרט שרציתי ונהננו מאד.מומלץ לארוחה משפחתית..מנות גדולות וניתן היה להזמין עוד מכל מנה ראשונה וקינוח אבל ממש לא היה צורך. נמליץ, תודה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
הגר - תמונה
הגר 2 ביקורות
לא נחזור לשם
2.0
21/02/17

יום שישי, ארוחת ערב, המקום לא היה מלא כ"כ. התיישבנו, מלצר מקסים, כוסות יין וצלחות פחות, ביקשנו להחליף. ברקע מוזיקה של ג'סטין ביבר.. לא הבנו מה הקשר, סביצ'ה הגיע עם עצם, סלט... ספשייל נחמד, מנה עיקרית, חלקנו אותה, החליפו לנו שוב צלחות וגם אותם החלפנו שוב, הקרם ארטישוק הגיע כחתיכות ארטישוק, הבשר היה טעים לא מצדיק את המחיר. קינוח שהומלץ לא נפלנו. אבל היין היה הכי טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tami - תמונה
Tami מבקר מתחיל
ה-מקום לאירועים !!!
5.0
28/01/17

חגגנו היום מסיבת בר מצווה לבננו. האירוע התקיים בחדר פרטי עם נוף מהמם של מגרשי הגולף. באירוע נכחו כ 40 איש. חייבים לציין שהמסעדה הינה מסעדת שף ברמה גבוהה מאוד ושהאוכל שהוגש היה טעים... באופן יוצא מגדר הרגיל - מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים ! האווירה, השירותיות, קבלת הפנים החמה והעובדה שכל בקשה נענתה בחיוב ובחיוך - העצימו את הסיפוק וההנאה שלנו ושל כלל האורחים. השף המדהים מאיר אלאלוף הפליא במנותיו. אין ספק שגם את האירועים הבאים נקיים במריפוסה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rachel - תמונה
Rachel מבקר מתחיל
מאכזב. במחירים הללו עם טייטל של מסעדת שף ציפיתי שלא אפול על מנה לא טעימה במיוחד שהיא פשוטה דג ותפוח אדמה...
3.0
16/10/16

המנות היו יקרות וציפינו לתמורה בהתאם. מנת הדג היתה טפלה והתוספת תפוח אדמה לא אכילה פשוט לא טעים...המנת פרגית היתה מוצלחת אבל כבר התבאסנו. לא נחזור. המלצרית היתנ חביבה אבל זה לא ממש... עניין אותה כשאמרתי שהמנת דג לא מוצלחת.יצא מאד יקר וחזרתי הביתה רעבה ומאוכזבת.

עוד פרטים
הוספת תגובה