נגישות
נגישות

בוקריה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

32 ביקורות וחוות דעת על בוקריה

Ofri - תמונה
Ofri 2 ביקורות
מסעדה יפהפייה ואווירה נעימה.
5.0
03/01/17

כל חטיבת המכירות הגיעה לבראנצ' מפנק במסגרת סיום שנה מוצלחת ופתיחת שנת 2017 . נהינו מהשירות, האוכל והמקום. נעים ומומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor 3 ביקורות
חוסר רגישות מבטאת שירות רע
1.0
16/12/16

"תודה רבה" לקפה בוקריה, למארחת ולמנהלה, שלא אפשרו לנו לשבת במסעדה ביום גשום עם ילדה בת חודשיים על אף שהגענו בעשרה ל9 ונאמר לנו שככככלללל מקומות המסעדה מוזמנים ל9... חייב לציין כי למעט... 3 שולחנות, המסעדה הייתה ריקה!! וגם אם מנהל המסעדה החביב היה מאפשר לנו 30 דק של ישיבה, קשה להאמין שהיינו תופסים מקום לכל הקהל שהיה ממלא את המסעדה ב10 דק. בקיצור, היה ניתן לגלות קצת רגישות ולאפשר לנו להזמין כוס קפה על אף המחדל החמור של אי הזמנת מקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צביקה - תמונה
צביקה 52 ביקורות
ארוחת בוקר יקרה
3.5
06/11/16

מקום נחמד שמגיש ארוחות בוקר במשך כל היום, התפריט מורכב מבופה בסיסי עשיר ועליו אפשר לקחת תוספות. האוכל טעים וברמה די גבוהה המחיר יקר ביחס לארוחת בוקר בבית קפה. אנחנו ישבנו לאכול עם... חברים ביום שישי בבוקר כשהמקום עמוס, השירות היה בסדר גמור

עוד פרטים
הוספת תגובה
רולדי - תמונה
רולדי 7 ביקורות
מומלץ מאוד
5.0
27/08/16

מסעדה שנותנת את מלוא התמורה לתשלום. השירות היה מעולה. מגוון גדול של אוכל. האוכל היה טרי. הם דאגו לחדש את המזנון כל הזמן. הרגשה טובה. מומלץ מאוד למי שמחפש ארוחה ללא בשר. מגוון סלטים... גדול.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orly - תמונה
Orly מבקר מתחיל
חבל חבל חבל
2.8
20/07/16

היינו במסעדה פעמיים לארוחת בוקר ביום שישי. 1. במאי הדיל כלל שהיה קרה וחמה. ביוני, בביקורנו השני, הדיל הצטמצם לשתיהן חמה *או* קרה. התירוץ היה שמדובר בשינויים לאחר ההרצה. לא ברורה... לי הגישה הזאת של צמצום הדיל לאחר הרצה. 2. בביקורנו השני, לאחר תום תקופת ההרצה, כבר ניכר כי המקום כבר "נח על זרי הדפנה" ולא בצדק: זבובים על הקופה, תפו"א לא מבושלים, סלט עייף, תחלופה ומילוי עגלות הסופה לעתים רחוקות. מסקנה: לשם לא נחזור. לשיקולכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
אם לא היו זבובים על האוכל בבופה היה יכול להיות מדהים
2.5
18/05/16

יכל להיות מדהים . הגענו ראשונים , קצת אחרי 10 בבוקר . חלל פנימי גדול , עיצוב יפהפה בטוב טעם . בופה מגוון . הקונספט פשוט - בוצהריים שכולל בופה בלבד + שתיה חמה+קרה 59 ש"ח בלבד . תרצה... להוסיף מנה עיקרית (במקרה שלי אגז בנדיקט) תוסיף עוד 10-20 ש"ח . המלצרית הייתה חביבה וחייכנית . הבופה היה מגוון : חצילים מטוגנים בציפוי טמפורה , סלטים מעולים ,פשטידות , מרק עדשים , גבינות משובחות , לחם חם וטרי , ספגטי קר , ריבות , ממרחים ועוד . אז למה לא נחזור אתם שואלים ? בגלל הזבובים !!! למקום אין את המפוח אויר שמונע מחרקים להכנס . כשהגענו לבופה הדבר הראשון שראיתי היה נחיל זבובים על הפשטידת גבינות , מה שכבר הוציא לי את החשק . גם בשולחן התעופפו חרקים . צוות המסעדה כנראה מיודע על הבעיה כי אחד מהם ניגש באיזה שלב וניסה להפריע לזבובים , זה עבד לשלוש שניות . בנוסף היה מאוד חם , ביקשנו להגביר את המיזוג אך הרגשנו בשינוי הטמפרטורה רק כ-20 דקות אחרי שביקשנו . השירותים היו נקיים כיאה למסעדה חדשה . בלי הזבובים בבופה היה יכול להיות פשוט נפלא .

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור 5 ביקורות
ארוחת בוקר/ בראנצ' מצויינת ותמורה טובה למחיר
4.8
03/04/16

אכלנו במסעדה ביום שבת 2/4/2016 משפחה שכוללת 3 ילדים מבוגרים לרגל יומולדת. הזמנו בופה שכלל שתייה קלה ושתייה חמה. 59 ש"ח לאדם בשבת - מחיר מצוין. הבופה היה נהדר, מגוון וטעים מאוד, השירות... היה טוב מאוד. התמורה למחיר מצויינת. היה חסר לנו קינוחים שנמצאים בחלק ממסעדות הבופה, אבל היה מצוין. ממליץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה