נגישות
נגישות

בוקריה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

32 ביקורות וחוות דעת על בוקריה

shirleyg - תמונה
shirleyg 21 ביקורות
סביר
3.0
08/07/18

אחרי שהתגרינו מכל הקינוחים בעמוד הפייסבוק שלהם, החלטנו לנסות. הזמנו כל אחד מילקשייק אחד וארוחת בוקר. האוכל היה בטעם סביר - לא שונה מאוד מקינוחים דומים שיצא לי לאכול בסביבה. שירות -... סביר. האווירה נחמדה. המחיר יחסית יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
שווה
4.5
08/06/18

אחלה מקום אחלה מגוון. טרי. אחלה בופה, עם המנות העיקריות תלוי על מה נופלים השתנה שף השתנו דברים. בגדול אחלה ממש

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ran - תמונה
Ran מבקר מתחיל
פשוט חוויה
5.0
20/05/18

מומלץ בחום, טעים טרי מפנק וכיף כל פעם מחדש. פשוט חוויה, הזמנות 3 מנות שהיו טעימות הטרוף וקינוח מפנק שאי אפשר לסיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי מבקר מתחיל
לא נחזור לשם!
1.3
26/04/18

חוויה לא נעימה בכלל. הזמנתי קפה הפוך על בסיס חלב סויה וכשהמלצרית סיפרה שאפשר להזמין מילקשייק טבעוני גם כן אמרתי לה שאני רוצה את המילקשייק. אחר 10 דקות היא מביאה לי גם קפה הפוך וגם את... המילקשייק. אוקיי, זו אי הבנה. לא קרה כלום נכון? אני מסבירה למלצרית החביבה שזו אי הבנה ואיני מעוניינת בקפה אז היא קוראת לאחראי משמרת / מנהל? הוא שואל מה קרה? אני מסבירה. והוא עונה שהוא לא יבטל כי זוהי ההזמנה שלי מלכתחילה. שוב, אני מסבירה שזו אי הבנה ושיבוא לקראתי כי איני מסוגלת לשתות גם את הקפה וגם את המילקשייק שיבטל בבקשה את הקפה. הוא מתחיל להתלהם ולומר שזה בזבוז וזלזול במוצרי הגלם של המסעדה שלו (על שירות לקוחות שמעת?) לבסוף, לאחר דיבור מאוד לא יפה מצידו הוא זרק לעברי שהוא יבטל את שניהם והלך. כמובן לא נגעתי באף אחד מהדברים. וואו. אף פעם לא נתקלתי בדבר כזה. כל מי שהיה איתי בשולחן היה מזועזע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סיגל - תמונה
סיגל מבקר מתחיל
מקום טעים ונעים :)
5.0
07/02/18

הגענו אתמול, אמצע שבוע, המקום היה מלא אז מזל שהזמנו מקומות מראש :) הגענו בגלל שראיתי תמונות של הקינוחים בפרסומת שקפצה לי ממש מזמן בפייסבוק. האוכל היה מאוד טעים. הזמנו סלמון וניוקי שתי... המנות היו ממש טובות וגדולות. המלצרית שלנו היתה מקסימה, לא הציקה לנו ומצד שני כשרצינו לקרוא לה לא היינו צריכים לחפש אותה כי היא היתה בטווח ראיה שלנו. היא ידעה להמליץ לנו על מנות כשהתלבטנו, בקיצור ממש מקסימה. הקינוחים של המקום מושחתים וענקיים ברמות קשות. הזמנו מגדל פנקייקים והיה מעולה. כבר הספקתי להמלית על המקום לחברה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפרת - תמונה
אפרת מבקר מתחיל
כיף 😃
5.0
20/01/18

באנו אני ובעלי בערב גשום בספונטני לחגוג לי יום הולדת והיה עמוס בטירוף בכל זאת ישבנו על הבר והיה ממש כיף. השקשוקה שהזמנו הייתה טעימה מאוד, לחם טרי וסלט קצוץ מרענן. הזמנתי תה עם חלב וגם... כשהתקרר חממו לי בשמחה. הסופלה היה ממש טעים והייתה אווירה כיפית. בגלל שהיה עמוס גם הבעלים בכיף עזר וזה היה משמח לראות. נחזור שוב 😃

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eden - תמונה
Eden 4 ביקורות
מומלץ מאוד לקנח
4.3
31/12/17

מקום חמוד, אוכל מגוון וטעים. תפריט קינוחים משוגע טעים והמחירים מתאימים למה שמקבלים. מקום מרווח, שירות אישי ומהיר. כיף כיף כיף!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רעות - תמונה
רעות 32 ביקורות
חוויה טעימה במסעדה יפה!
4.5
28/06/17

ישבנו כמה חברות במסעדה המעוצבת יפה, בסגנון של דוכני רחוב בחו"ל, מוזיקה רגועה ברקע.. פעם ראשונה שלנו ולכן התייעצנו עם המלצר לגבי המנות המומלצות. מראש הוא כבר התנצל שאולי הערב השירות יהיה... מעט איטי כי יש קב' גדולה שביקשה לסגור חלק מהמקום. כבר ציינו לעצמנו שהשירות טוב ומקצועי! כל מנה שהזמנו הייתה גדולה ומפנקת, מנה שיכולה בכיף להספיק ל-2 אנשים (טעמנו את הפיש&צ'יפס, הריזוטו והקוקילידה), כל מנה הייתה מיוחדת ונראה כאילו השף ניסה לתת טאצ' שונה משאר בתי הקפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסף - תמונה
אסף מבקר מתחיל
חבל על הנסיעה לפה
1.0
10/02/17

מקום קטן, צפוף,מחסור גדול בגבינות וסלטים. אתה חייב לאכול מהבופה ובנוסף עוד משהו מהתפריט. אפילו דגים מעושנים לא היה ולא עוגות. המלצרית הרימה את קולה וזה לא נעים. חבל על הזמן שנשרף לי שלא... יחזור עדיף לאכול בופה בבית מלון אותו מחיר, יותר מבחר אני אישית יותר לא יחזור לפה

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
לארוחת בוקר מושלמת
5.0
06/02/17

כולנו יודעים כי הארוחה החשובה ביום הינה ארוחת הבוקר, כאן תמצאו מבחר עצום של ארוחות בוקר קלות ומפנקות לצד ארוחות מלאות כולל בראנץ מפנק במחיר מצחיק של 59 שקלים בלבד לאדם. ממליצה, ממליצה,... ממליצה.

עוד פרטים
הוספת תגובה