נגישות
נגישות

בוקריה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

32 ביקורות וחוות דעת על בוקריה

אפרת - תמונה
אפרת מבקר מתחיל
חוויה מושלמת
5.0
29/01/21

היום קיבלתי משלוח מהמם. ארוחת בוקר במשלוח הבייתה ארוז בציידנית משפחתית. האוכל מאוד טעים, מגוון וברוחב לב. אני ומשפחתי נהננו מאוד. יישר כח וממליצה בחום לקנות כמתנה ליום הולדת או לחווייה... משפחתית טעימה ונעימה. אפרת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ידידה - תמונה
ידידה מבקר מתחיל
חביב
3.5
01/03/20

השרות היה אחלה, מלצריות חמודות ואדיבות! האוכל חביב, לא משהו מיוחד.. הקינוחים מוגזמים, אין משהו סביר חוץ מכל מיני דברים מפוצצים בכמויות שוקולד.. ויש מוזיקת רקע קצת מיותרת כשיש הרבה אנשים... וגם כשלא, באים לבית קפה כדי להפגש, לא להאזין למוזיקה. ממש לא שמענו אחד את השני - נאלצנו לצעוק (כאילו אנחנו באיזה חתונה באולם..)

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה - תמונה
דינה 104 ביקורות
חביב
4.0
29/01/20

הרבה זמן לא פקדנו את המקום, יש חידושים. השירות טוב, קיבלנו מיד מים בלי שהיה צורך לבקש הזמנתי המבורגר חלומי מוצלח שלידו צ'יפס דקיק וטעים בן הזוג לקח ארוחת בוקר החברים נהנו סלט חלומי... ומסלט ים תיכוני. לקינוח חלקנו וופל תענוגות שלטעמי היה מתוק מידי, אבל אני לא דוגמא טובה

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסנת חב - תמונה
אסנת חב 106 ביקורות
נחמד לארוחת בוקר
3.0
21/01/20

מקום נחמד. לטעמי העיצוב שדוף מידי לערב ומתאים לבוקר חמים ונעים. הייתי שם פעמיים - לפני כחודש בבוקר, אז אכלנו ארוחת בוקר ישראלית מצויינת ונהננו מאוד מכל ההיצע שהגיע במנה (לא ניסינו את... הבופה שהיה נראה ממש עשיר ומעניין). הפעם השניה היתה אתמול בערב. הזמנו מרק ושקשוקה בלקנית. המרק הכתום היה טוב ואילו בשקשוקה הבלקנית היו יותר מידי עגבניות (עד כדי חמיצות בפה, כך שבעצם לא אכלנו אותה כמעט) ופחות מידי גבינה וחצילים ותבלינים. הלחם המלא שהוגש היה טעים וחמים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יהלי - תמונה
יהלי מבקר מתחיל
נחמד -
1.3
29/12/19

נתחיל מהאווירה, היה נחמד וכפרי אך כשזה הגיע לשירות היה זלזול נוראי, חוסר כבוד משמעותי, היה מאוד לא נעים לשבת שם, הצוות דיבר עלינו בלי נסיון להסתיר, הייתה הרגשה שרוצים שנלך משם (ישבנו... בשקט וכבוד, לא הפרענו לסובבים אותנו או לצוות, היינו בטלפונים כולם עך שקט כך שאפילו שיח בנינו בקושי היה) האוכל היה נחמד לא מעבר לכך והמחירים מופקעים ומוגזמים, 60₪ לקוראסון זה לא דבר נורמלי. בנוסף משהו שחשוב לציין: היינו משפחה של שלושה סועדים ובמסעדה יש בופה שעולה 64₪ וניתן לצרף אליו מנה מן התפריט בהנחה מכיוון שהמחיר יקר. אנו לקחנו פיצה 1 בופה אחד ולצידו קוראסון. מי שאכל את הקוראסון לא היה הבן אדם שהזמין אותו (אמא נתנה לילדה שלה) וחייבו אותנו על מחיר מלא של 60₪ במקום 30₪ בגלל הבופה. מישהי קנתה לעצמה 2 פריטים אבל בגלל שאחד היא נתנה אז החיוב הכפיל את עצמו, ממש חוצפה. כל האווירה נהרסה היה מתח באוויר והרגשה מאוד מכבידה ולא היה נעים להיות במסעדה הזאת לחלוטין. לא נחזור לשם, אין שום ספק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mor - תמונה
Mor 132 ביקורות
קינוחים מיוחדים
3.3
28/11/19

הייחוד של בית הקפה הזה, הוא לגמרי הקינוחים המושחתים שיש למקום להציע. לגבי האוכל, האוכל לא מיוחד מדי, לגמרי סטנדרטי כמו בכל בית קפה אחר. השירות היה טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיהפ - תמונה
חיהפ 39 ביקורות
מקום לחזור אליו
4.3
28/08/19

אז קודם כל הקינוחים... תפריט קינוחים מיוחד, מגוון, מוגש בקפידה ועם דמיון פורה.. והעיקר, טעים בטירוף! הטפריט הכללי גם כן מאד מגוון והכל מוגש בצורה מאד אסטתית ומיוחדת. המחירים דומים... למקומות אחרים אבל "יש תמורה לאגרה". בערב יש חניה בשפע ללא תשלום. השירות טוה ואכפטי. ממליצה בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
v_yael - תמונה
v_yael 205 ביקורות
מפוצץ
4.3
14/05/19

טעיפ מגוון נחמד מאוד, לא פעם ראשונה שלי ובהחלט לא אחרןנה על אף שהיום השירות היה ממש מאכזב. נקווההשסתם יום כזה

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיהפ - תמונה
חיהפ 39 ביקורות
השאירו מקום לקינוח!
4.5
09/12/18

מיקום מעולה עם חניה. כשרות מהדרין. שירות מהיר, מחיר סביר, אוכל טעים והקינוחים...להתעלף!!! תפרחט קינוחים נפרד, מגוון כולל משקאות שייק ומשקאות גלידה במגוון גדול. בקיצור... תשאירו מקום... לקינוח!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal מבקר מתחיל
חוויה מעולה, מחכים כבר לביקור הבא
5.0
05/10/18

היינו זוג הורים ושני ילדים, הכל היה טעים וטרי שירות נעים מומלץ בחום , מחיר הבראנצ 59 למבוקר ולילד 29, את ילד הקטן ששלנו שהוא בן פחות משלוש לא חייבו ,נחזור בקרוב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה