נגישות
נגישות

ראצ'ה ביקורות וחוות דעת - עמוד 22

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

219 ביקורות וחוות דעת על ראצ'ה

barakl - תמונה
barakl מבקר מתחיל
4.7
02/09/11

עיצוב יפה וייחודי, אווירה טובה עם מוזיקה נעימה שמתנגנת ברקע, והכי חשוב אוכל מעולה, שירות מצויין וגם בעלים מקסימים שהתעניינו ופינקו. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shelly ואנטולי - תמונה
Shelly ואנטולי מבקר מתחיל
4.3
02/09/11

וואו!!! פשוט וואו!! מהרגע הראשון שנכנסים למסעדה המעוצבת בטעם מצוין עד הפריט האחרון , הסרוויס, הנברשות, בר המשקאות- מרגישים כמו בבית של מלך גרוזיה עצמו ! האוכל מדהים, מלא בטעמים ונשאר... בפה עוד הרבה אחרי שמקנחים באספרסו ארוך. ניסינו 6 מנות ולא התאכזבנו אפילו מאחת, כל מנה מוקפדת ומפוצצת בטעמים ייחודיים! השירות -מדהים וחם, בעלי הבית ניגשו לומר שלום לכל אחד מן הסועדים! הגענו מחדרה הרחוקה למסעדה הזו בירושלים ואין ספק שנחזור אליה שוב ושוב ... תודה רבה על חווית שישי מדהימה , שלי וטוליק :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
31/08/11

מסעדה ביתית, כמו שצריכה להיות. הרגשה של לבוא להתארח אצל מישהו, אוכל אתני אמיתי (כמו שמוכן, כנראה, "במטבח של סבתא" - ולא נסיון להתאים את המאכלים לחיך המודרני), ובכלל - מקום סבבה ליציאה... משפחתית או של חבר'ה. וגם המחיר סביר - יצא לנו כאלף ש"ח לשמונה אנשים רעבים (ותאמינו לי - לא קנינו לחם ומים). שיהיה בהצלחה, אני מתכנן להגיע שוב - אם ירמה השם, מתישהו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/08/11

שילוב נדיר של אוכל מצוין, שירות איכפתי וקשוב ואווירה חמה מאין כמוה. אין ספק שמדובר באחת משלושת המסעדות הטובות בעיר! חוויה בלתי נשכחת ומומלצת בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
14/08/11

חגגנו יום הולדת ביום חמישי 11/8/11, אין ספק שזוהי הייתה חוויה!! אוכל מעולה, שרות מקסים,אפילו לא יצא יקר לשולחן מפוצץ.... משפחה מקסימה אין ספק שנחזור להתפנק !!!! :) מומלץ בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
14/08/11

הגענו ביום שישי האחרון בעקבות המלצה בעיתון. אוכל משובח,אווירה מדהימה,עיצוב חם ומוקפד,כלים נאים. אווירה מעולה ומוסיקה טובה. שנבוא אליכם רק בשמחות כל טוב ובהצלחה,בהצלחה עם ''קבלת... השבת'' חגי וזיוה בביוף מודיעין

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
4.3
27/07/11

היינו 3 זוגות שבאנו לירושלים לבילוי של אחר צהריים. בחרנו להתנסות באוכל גרוזיני שמעולם לא טעמנו. כל דקה מ-3 השעות שישבנו שם הייתה שווה. קיבלנו הסברים מלילי על הרקע והאוכל ואל תצפו שנזכור... את כל השמות המסובכים. למנה ראשונה הזמנו "חצי שולחן" שכולל טעימות של 7 סלטים ומאפים. נהדר. לקחנו 3 מנות עיקריות שכללו בשר ברימונים , כבש וקציצות. היה טעים מאד. טעמנו גם מהמנות האחרונות המיוחדות של הבית כדי לסיים ארוחה נפלאה עם טעם מתוק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון וסאם - תמונה
לירון וסאם מבקר מתחיל
4.3
21/07/11

אין מילים התענוג והחוויה היתה הן לחיך והן באווירה!!!שרות חם,אישי ומפנק של בעליהבית ישירות ולכן היה מיוחד מאד- וללא כול הכרות מוקדמת ....אוכל טעים להפליא! ממליצה מאד!!! חזקו ואמצו בעלי... הבית... אין דברים כאלה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
07/07/11

אחלה של מסעדה אני אוהב את המסעדה הזאת . בהצלחה לישראל שחר, לילי בן שלום, תומר שווילי. ולמלצרות : שירן ועדי . אני ממליץ על : חינקאלי, צלעות כבש, בליני וצ'יבוריאקי . ביקרתי במסעדה מלא... פעמיים ופשוט גן עדן . וגם הבר המדהים תענוג . אני ממליץ לכם לבקר שם, תבקרו ולא תתאכזבו . אם במקרה תתאכזבו כנראה שאתם חולים או משהו ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
24/06/11

וואו. כגרוזיני אמיתי שגדל על האוכל הזה אני חייב לציין שזה היה מרגש לבקר במסעדת ראצ'ה. מעבר לדיוק של המנות והעושר שבא לידי ביטוי באירוח ובכל נגיסה, הייתה אמת גדולה בחוויה. זהו באמת... האוכל הגרוזיני המפואר. אותנטי לגמרי. לפני שנתיים ביקרתי בגרוזיה וזה ברמה אחת עם המסעדות המשובחות של תביליסי ורמה אחת עם האוכל שמכינים במשפחה שלי כבר שנים ארוכות וטובות. כל אחד ואחד מהחברים שלי יגיע איתי למסעדה הזו מתישהו.

עוד פרטים
הוספת תגובה