נגישות
נגישות

המסעדה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

41 ביקורות וחוות דעת על המסעדה

סופי - תמונה
סופי מבקר מתחיל
לא אגיע לשם שוב עד שלא יחליפו את האחמשית החצופה.
3.5
10/04/17

האחמש"ית התנהגה אלינו פשוט מזעזע!! צעקה עלינו על כך שביקשנו בנימוס להחליף מנה, ודרשה בתובענות להבין מה לא בסדר במנה ולנסות לשדרג אותה מבלי להחליף את המנה. שירות מתחת לכל ביקורת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yigal - תמונה
yigal מבקר מתחיל
עדיף לאכול פיצה או פלאפל..
1.3
02/03/17

פעם שניה שאנו מגיעים ומתאכזבים. המתנה ארוכה שירות גרוע - עד שמגיעות המנות ויוצאות אחת אחת המחיר זול אבל האוכל ברמה ירודה. עדיף לאכול מנת פלאפל

עוד פרטים
הוספת תגובה
לינור - תמונה
לינור 3 ביקורות
מומלץ ביותר
5.0
18/12/16

זול , טעים , משביע , שירות טוב מעל המצופה ובעיקר כיף לחזור לשם .. אגב רשום באתר שהמסעדה בשרית אך לא כך הדבר , יש גם בשר וגם פסטות , חלבי , קינוחים ושאר ירקות ! ממליצה בהחלט

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shir - תמונה
Shir 2 ביקורות
שווה שווה שווה
4.8
07/12/16

ישבנו היום במסעדה בפעם הראשונה לאחר המלצות רבות, מאוד נהננו האוכל היה טעים מאוד! אין ספק שנמליץ ונחזור שוב :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
דור - תמונה
דור מבקר מתחיל
כיף טעים וזול
5.0
05/12/16

מקום כיף וקליל לאכול בו. לא צריך לשבור תוכנית חסכון כדי לשבת במסעדה פעם, פעמיים בשבוע. האוכל נקי וטעים, השירות מעולה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sima Cohen - תמונה
Sima Cohen 4 ביקורות
מקום מעולה
5.0
21/10/16

אוכל טוב, מנות נדיבות, מחירים זולים, שרות מהיר ויעיל, מלצרים/יות חמודים, אוירה נהדרת. המסעדה גדולה ובכל זאת השרות זריז, יש אוזן קשבת והתעניינות. המינוס הוא שקשה למצוא מקומות בעיקר בשישי... בערב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
shenhav4 - תמונה
shenhav4 2 ביקורות
נפלא
5.0
23/09/16

ישבנו אמש (22.9) במקום, 3 חברות. המלצרית היתה חייכנית ומסבירת פנים. הזמנו את לחם הבית שהגיע עם מטבל סלסה טעים. לעיקריות הזמנו מנת שניצל ענק!! + מנה של דג סלמון על מצע פירה!! שתי המנות... היו גדולות וטעימות מאוד, ובעלות של 30 ש"ח! בסה"כ למנה. שתינו בירה קורונה - 10 ש"ח לבקבוק. לקינוח הזמנו מלבי שהיה טעים מאוד. יש לציין כי המנות במסעדה גדולות, טעימות ובמחירים שווים לכל כיס. אנחנו סועדים קבועים במסעדה וכמובן שנמשיך להגיע ונמליץ הלאה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moran - תמונה
Moran 2 ביקורות
מומלץ!!
5.0
20/08/16

מקום מקסים מקסים מקסים! המנות משביעות. גם כשהמנה הכילה משהו שלא היה לטעמי, הסכימו להחליף לי, ועשו זאת עם חיוך. שירות נהדר. אווירה טובה. בקיצור, אחלה מקום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמוס - תמונה
עמוס 147 ביקורות
המסעדה
4.3
05/05/16

ארוחה עם תפריט בתמחור קבוע של 30 ש"ח. המסעדה נקייה מאוד ונעימה לישיבה. דלפק טייק אוואי מהיר ונוח מאוד - מאפשר הזמנות מראש ולקיחה ותשלום במקום. האוכל טעים באופן מפתיע (טעים מאוד אפילו). ... המנה אינה עמוסה כמו במסעדות אחרות אך משביעה לחלוטין. סך הכל - המסעדה מושלמת למי שעובד באזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
michalha - תמונה
michalha מבקר מתחיל
המסעדה הכי אהובה עלי בארץ
4.8
05/05/16

האוכל הכי טעים בארץ, המנות גדולות ומוגשות יפה, יש מנות שמגיעות בהגשה כמו במסעדת שף יוקרתית, רק שההבדל היחידי הוא במחיר הנמוך מאוד, בהשוואה למסעדת שף. המנות האהובות עלי הן כמנה ראשונה... כרובית אפויה ברוטב טחינה, כנפי עוף חמוץ מתוק, מנה עיקרית אהובה מוקפץ תאילנדי או שניצל עם פירה. הצ'יפס עסיסי ממש כמו במסעדות יוקרה, והמחיר 5 ₪ לצלחת צ'יפס... כוס יין אדום ב-10 ₪... לאחרונה הפסקתי לבשל בשישי כי האוכל במסעדה הרבה יותר עשיר וטעים ממה שאני יכולה להכין לבד וגם הרבה יותר זול מהכנה עצמית. לא רוצה להלהיב אתכם כי גם ככה קשה להשיג מקומות ישיבה במסעדה (צריך להזמין מקום יומיים שלושה מראש), אבל האמת שאין על ה"מסעדה". אנחנו באופן אישי אוהבים לשבת על הבר, ככה הכל מהיר יותר ונגיש יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה