נגישות
נגישות

המסעדה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

41 ביקורות וחוות דעת על המסעדה

כרמית דהאן - תמונה
כרמית דהאן 7 ביקורות
מסעדה נהדרת מחירים טובים אוכל טרי שירות מצויין
4.3
25/11/17

מסעדה נחמדה מאד שירות מעולה במיוחד של רוני המלצרית המקסימה המנות טעימות האוכל טרי ובמחיר שווה בהחלט

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
אוכל טעים אחלה מקום כן ירבו
4.3
18/10/17

הגענו כמה בנות לחגוג יום הולדת והיה ממש נחמד הזמנו ראשונות: פוקצ'ה , חציל עם טחינה, שיפודי חלומי וגם 2 מהסלטים בראשונות" קפרזה ופטה וארטישוק בעיני הכל היה ממש טעים הסלט של הארטישוק... ניצח! לעיקירות לקחנו כמה פסטות: הרביולי ברוטב רוזה היה ממש טעים וגם הפסטה עם הסלמון (גם הצורה של הפסטה מיוחדת וכיף לאכול אותה - נראה לי שזה רדיאטורי) קינוחים: סניקרס בצנצנת היה ממש ממש טעים (למרות שהוא פרווה) וגם הקרם ברולה המינוס היחיד שיכלתי למצוא - קנקן לימונדה שבעיני לא היה טעים והיה לו טעם מתועש מידי המחירים מדהימים והתמורה בהחלט שווה וטעימה. האוירה במקום סבבה ממש וגם השירות ממש נחמד (אפילו שרו לנו היום יום הולדת ושמו זיקוקים בקינוחים) אחלה מקום כן ירבו

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאלה - תמונה
דניאלה 2 ביקורות
שווה.
3.8
23/09/17

מנות נדיבות מאוד במחיר זול לסועד, בהתאם -לא גורמה אבל סביר +. מתאים מאוד כשהולכים עם ילדים ולא רוצים לשלם משכנתא על שניצל ציפס. בנוסף, שירות הוגן- סלט שהגיע חריף מדי הוחלף בקלילות.... מומלץ .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liat - תמונה
Liat מבקר מתחיל
אכזבה
1.8
31/08/17

הגענו למסעדה כדי לחגוג יום הולדת כ - 25 איש לארוחת צהריים. התפלאנו על המחיר הזול של המנות ואכן ה"זול יצא יקר". המלצרים הוציאו את המנות במהירות לא הגיונית. דג הסלומון הגיע חי לגמרי ולא... מבושל כראוי, מנת פסטה ברוטב שמנת הוגשה לילדים חמוצה, מנות המבורגר הושארו בחציין על הצלחת כי לא היו טעימות. בקיצור.... מנות מאכזבות ולא טעימות. לא ממליצה על המסעדה ואני לבטח לא אחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dana - תמונה
Dana מבקר מתחיל
מומלץ בחום
5.0
24/08/17

אני לא יודעת מי מנהל את המקום אבל זה עובד בצורה נהדרת! ממליצה!! שירות אדיב, מחיר לסועד זול והמנות גדולות וטובות

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
אחלה מקום נחזור(:
4.8
30/07/17

ישבתי עם חברה על הבר, המארחת הייתה אדיבה מאוד ומצאה לנו מקום מהר, המקום היה די מלא אבל הברמן היה נחמד ועזר לנו לבחור מנות לקחנו בקבוק יין ב30 שקלים וסלט ארטישוק, שיפודי חלומי ורביולי... גבינות הכל היה ממש טעים גם המנות הראשונות (15 שקלים) היו מגניבות וטעימות - הסלט היה ממש מיוחד - ארטישוקים בתחמיץ עם פטה, ירקות וכמון - סלט שגם היינו משלמות עליו 50 שקל במסעדות יוקרה השיפודי חלומי פשוטים יחסית אבל גם ממש מוצלחים (6 קוביות גדולות של גבינה מטוגנת) והרביולי - מנה יפה ונדיבה של רביולי ממולא בגבינה ברוטב רוזה, ממש טעים ב30 שקלים אחלה מקום נחזור(:

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא - תמונה
גיא 51 ביקורות
פספוס גדול
3.0
22/07/17

המסעדה חביבה בהחלט ומעוצבת לעניין. השירות היה מעט איטי, אבל הבעיה העיקרית היא האוכל. איכות בינונית לכל היותר. הפסטות לא מוצלחות, הקבב הרגיש כאילו יש בו יותר לחם מאשר בשר. מכיוון שלמסעדה... באים כדי לאכול, לא נראה לי שנלך לשם יותר, וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yael - תמונה
Yael מבקר מתחיל
קר וסאונד גרוע אבל מחירים אחלה
3.5
13/07/17

נכנסו למסעדה והיה קפוא, רוח לא נעימה של מזגן. הסאונד של המוזיקה במסעדה היה פלאט וחסר בסים- כזה שעושה כאב ראש. ובנוסף, לא היה נייר בשירותים. לעומת זאת המחירים בסדר גמור, והאוכל סביר... פלוס. ממליצה להחליף רמקולים דחוףף

עוד פרטים
הוספת תגובה
itco00 - תמונה
itco00 מבקר מתחיל
מומלץ מאוד
4.8
10/07/17

אוכל מגוון וטעים במחירים שפויים, מומלץ לארוחה משפחתית. הארוח במסעדה והשרות היו טובים מאד ובקשותינו נענו באדיבות ובמהירות. בחרנו במסעדה זו "על הדרך" כשהתייחסנו לציון של המסעדה ונכנסנו... אליה ללא יומרות מיוחדות, אך הופתענו לטובה והציון שהמסעדה מקבלת הוא מוצדק! תמשיכו כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי מבקר מתחיל
מומלץ ביותר
5.0
07/07/17

במקרה הגענו למקום. היינו מאוד סקפטיים אחרי שראינו את המחירים. נכנסנו ,הזמנו ולא התחרטנו לרגע. אוכל מעולה טעים , מנות גדולות מאוד ולא יקר, שערות מהיר ביותר. לא צריך יותר מזה כלום. אנחנו... עוד נשוב

עוד פרטים
הוספת תגובה