נגישות
נגישות

גורדוס ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

31 ביקורות וחוות דעת על גורדוס

dudy - תמונה
dudy 44 ביקורות
אחזור שנית לבדוק שוב - קחו בחשבון ארוחת שחיתות...
3.8
23/08/16

ממש במקרה הגענו ביום שבת ברגע של תור ריק ונכנסנו תוך עשר דקות. היינו עם עוד זוג חברים, כולם התלהבו מהאוירה והעיצוב. ההמבורגר טוב אבל לא מצוין, הציפס טעים מאוד, הקינוח (הר פנקייקים) היה... טעים מאוד אבל הבייגלה שהיה בתוכו (כן- בייגלה, מאוד טעים ביחד) היה בחלקו יבש ולא טרי... המקום נחמד מאוד, יש מה לשפר מבחינת שירות, ניקיון ואולי להוסיף להמבורגר קצת שומן שיהיה יותר עסיסי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
AvivSh - תמונה
AvivSh 26 ביקורות
אווירה מיוחדת, מנות טעימות, שירות לא טוב
4.3
21/08/16

ישבתי ביום חמישי הקודם במסעדה. הזמנתי מנה ראשונה וקינוח. למנה הראשונה הזמנתי סלט קיסר - מאוד מומלץ וטעים. אבל לא למי שרוצה מנה דיאטתית. ולקינוח - הזמנתי הר של בראוניס. במראה ראשוני, מנה... מאוד גדולה, שווה את המחיר, מנה מאוד מגרה את העיינים. אך לא ניתן לאכול ממנה יותר מ3 ביסים- מאוד מאוד מתוק. מומלץ להזמין את הקינוח מעל ארבעה אנשים. השירות היה די בנוני, על אף שלא היו כמעט לקוחות במסעדה, לקח זמן רב עד שמלצרים ניגשו אלינו להזמנה, לחשבון, וכו.. הרגיש שאין מספיק מלצרים וכן שהמלצרים מאוד אדישים. אך באופן כללי- האווירה במסעדה מאוד מגניבה, המנות מגניבות והמחירים סבירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 45 ביקורות
לא נחזור ולא נמליץ
1.8
28/07/16

היתה לנו חוויה שלילית מאד אתמול בגורדו'ס. נרשמנו להמתנה למסעדה בשעה 18:15. נאלצנו להמתין בחוץ ללא מקומות ישיבה, או אפילו מים לשתייה. בשעה 19:00 פנינו למארחת לשאול כמה אנשים עוד לפנינו... ונענענו בבוטות ובחוסר מקצועיות כי אין באפשרותה לדעת. האייפד שמרכז את רשימות ההמתנה, נמצא בפנים. בהטענה.... כאשר החלטנו לעזוב את המקום קיבלנו הודעת sms שמוכנים לארח אותנו. חזרנו והושיבו אותנו בחוץ (אפילו לא היה מקום בתוך המסעדה הממוזגת). הישיבה בסביבה מלוכלכת ולא אסתטית, מזון זרוק על הרצפה. השולחן דביק, התפריטים ובקבוקי הרטבים דביקים ומלוכלכים. המוסיקה שבקעה מהרמקולים הייתה מחרישת אוזניים. ההמבורגרים שהזמנו היו מיוחדים ולא רעים (סן רמו, מייק קרטר) אך בהחלט לא מצדיקים את המחיר היקר (69 ש"ח להמבורגר ותוספת צ'יפס). מנת הדגל של המקום היתה בהחלט המילקשייק המפואר (שוקובלאסט) שהיה עמוס מכל טוב, שוקולדים, וופלים, קצפת, אך לא היה ניתן לגמוע אותו בקש כיוון שלא נטחן ובתוכו היו כדורי גלידה שלמים (וטעימים) גם כאשר ביקשנו להכנס פנימה לשירותים נתקלנו בקשיים מצד המארחת והאורחים הרבים שעמדו והמתינו בכניסה. השירותים היו מלוכלכים וסמרטוט הרצפה שזה עתה ניגב אותה עמד במרכז החדר. לסיכום, לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 59 ביקורות
דיינר מדליק
3.8
27/07/16

הקונצפט של המסעדה ניכר בעיצוב המיוחד והמדליק ובאווירה הרעננה ובייחוד במנות המיוחדות בעיקר הקינוחים. הזמנו 2 מנות המבורגר וקוקטייל. הקוקטייל היה טעים והוגש עם קישוטי ממתקים משעשעים. בת... זוגתי הזמינה את ה"גרין בורגר". ההמבורגר נעם לי אך היא הביעה את אכזבתה מגודלו ביחס ללחמנייה שהייתה "ענקית" לעומתו. כדאי לשף המסעדה לשקול ליצור קציצה טבעונית של ממש במקום פטריית פורטובלו. ההמבורגר שלי היה בסדר, לא נפלתי ממנו,אכלתי המבורגרים הרבה יותר טובים. הצ'יפס בטטה+תפו"א היה מצוין וקריספי כמו שצריך. לסיכום מדובר במקום שכיף לבלות בו עם חברים. עם המנות ישופרו "גורדוס" בהחלט יכולה להפוך לדיינר הכי טוב בארץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניצן - תמונה
ניצן 2 ביקורות
היחס המזעזע של הצוות לא מצדיק את האוכל שרמתו סבירה אך לא יותר.
1.8
26/07/16

הגענו לחגוג יום הולדת משפחתית בשישי בערב המוקדם (18:00, לא ניתן להזמין מקום לשישי בערב ממש). היינו צריכים להזמין מקום שבועיים מראש, ללא אפשרות לשינוי (רצינו להזיז לצהרים עקב התנגשות עם... אירוע אחר, בכל זאת כשמזמינים שבועיים מראש לא הכל צפוי, ולא ניתן היה), אך כשהגענו למסעדה (מרחוק) התברר כי הם לא שמרו עבורנו את המקום, כיוון שלא הצליחו ליצור איתנו קשר באותו הבוקר. בחוצפה כזו עוד לא נתקלתי! מקובל בכל מקום לשמור את השולחן, ובמידה והאורח לא הגיע ולא התקשר, אז ברור שאפשר לתת את השולחן למישהו אחר, אבל מראש לא לשמור את השולחן אחרי שהזמנו שבועיים מראש? אם היינו בכל מקום אחר בארץ סביר שמיידית היינו עוברים למסעדה אחרת, אבל האופציות באזור דלות ולכן החלטנו להישאר. חיכינו בכניסה במשך יותר מחצי שעה לאחר שנאמר לנו שתוך כמה דקות מפנים לנו שולחן. בינתיים הציעו לנו כוסיות ברד סינטטי קטנות ותו לא. גם בהמשך לא הוצע לנו פיצוי בדמות מנות ראשונות/קינוח/שתייה על חשבון הבית כמו שנהוג במקומות אחרים. נוסף על כך לאורך כל הזמן היחס של המארחות אלינו היה מחוצף, והן לא חשבו אפילו פעם אחת להתנצל. האוכל שהוזמן הגיע תוך זמן קצר לפחות, והיה טעים, אך לא עילוי מיוחד ביחס למקומות אחרים שמגישים אוכל בסגנון דומה. ההמבורגר עצמו היה טוב, אבל שוב, כבר אכלנו טובים ממנו במקומות רבים. המנות עצומות, ומספיקות בהחלט ליותר מאדם אחד. הקוקטיילים היו טובים מאוד, ונציין לחיוב גם את הצ'יפס בטטה המיוחד. הקינוחים (לטענת מי שעוד היה לו מקום) היו בסדר, אבל לא יותר מזה, בעיקר יפים למראה. השירות לאורך הארוחה היה לא יותר מסביר, ומספר פעמים נאלצנו לקרוא למלצר, שלא התייחס לבקשה אלא "הלך להביא את המלצרית שלנו". מוזר. לסיכום, לא מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
נוי - תמונה
נוי 31 ביקורות
תמורה גבוהה אך רמת שירות נמוכה
2.8
11/07/16

נתחיל בדברים הטובים- האוכל מיוחד, מנות ענקיות, מפוצצות ובמחירים סבירים לחולטין. החוויה יחודית וטעימה- מומלץ לדייט. אך השירות ברמה נמוכה מאוד, ההמתנה למסעדה היא כשעה שלמה, אם לא יותר.... ונדמה כי המקום בכוונה דואג לכך שיהיה עומס בחוץ ותור להיכנס על מנת ליצור ביקוש. כשהיינו היו מקומות פנויים, אך בכל זאת נאלצנו לחכות הרבה זמן, והמארחות פשוט קרסו. המלצרים לא יודעים לעבוד בצורה טובה, פחות מדי מלצרים והזמן עד שאתה מקבל שירות ממלצר ארוך מאוד. האווירה נהרסת בגלל יחס המלצרים. המלצה שלי לגבי האוכל- אל תקחו קינוח + מיילשייק- אי אפשר לעכל את שניהם יחד, מתוק מאוד ומפוצץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה