נגישות
נגישות

גורדוס ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

31 ביקורות וחוות דעת על גורדוס

Idan - תמונה
Idan מבקר מתחיל
בושה
1.0
17/06/17

באתי עם אשתי + עגלת תינוק, נרשמנו לתור ואמרו שיש 12 ממתינים לפני ו. חיכינו עד שקיבלנו הודעה שנגיע כי יש עוד 2 שולחנות לפנינו. מהרגע הזה חיכינו יותר מ40 דקות בזמן שמכניסים אנשים מול... הפרצוף שלנו. כששאלנו את המארחת למה נכנסים לפנינו ענתה כי נכנסים שולחנות של ארבעה... רק חבל שנכנסו גם עוד זוגות שהגיעו אחרינו. עם כל הכבוד להמבורגר שלכם, אתם פשוט מזלזלים באנשים שבאו לאכול אצלכם. מה שבטוח זה שאנחנו לא נחזור אליכם ונעדכן גם חברים שלא כדאי להגיע אליכם. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
michalyv - תמונה
michalyv 64 ביקורות
בין ההמבורגרים הכי טעימים שאכלתי בחיים
4.3
26/05/17

אחד ההמבורגרים הכי טעימים שאכלתי בחיים. המקום מתאים לצעירים ברוחם, מאכלים מפתיעים ולא שגרתיים. מעוצב מגניב, נעים לשבת אבל רועש, שירות אדיב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Daniel - תמונה
Daniel 3 ביקורות
על הפנים.
1.8
19/03/17

לאחר הגעה מאריאל במיוחד במטרה לאכול מהתפריט הלכאורה "סודי", קיבלנו סירוב בוטה מהסיבה הפטאתית שיש למצוא את התפריט בזמן אמת ולצערה הוא בדיוק שונה, לאחר שהסברנו כי הגענו כל הדרך מאריאל ויש... בידנו הוכחות שמצאנו את התפריט שוב קיבלנו תשובה שלילית ויחס קר ומזלזל ממנהלת המשמרת. ובמקרה אחר לאחר בקשה חוזרת ונשנית שלא לשים ירקות בהמבורגר בכל זאת ההמבורגר הגיע עם בצל מטוגן, לאחר שביקשנו להסיר אותו קיבלנו את התשובה הבאה:" ביקשתם בלי ירקות אבל הבצל המטוגן הוא ירק רטוב ולכן אי אפשר להסיר אותו" כמובן שהופתענו מהתשובה המטומטמת הזו ונאלצנו להסיר את הבצל בעצמנו מה שפגע בחווית האכילה והשהיה במקום, וכל זאת תחת תג מחיר מופקע שלא מצדיק את התמורה שלו . ממליץ בחום להימנע מהמקום הזה וכמובן שאנחנו לא נחזור יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
nishri.s - תמונה
nishri.s 34 ביקורות
מתאים לחובבי המבורגרים מיוחדים
3.3
12/03/17

ההמבורגרים טעימים מאד. הצ'יפס עם בטטה וזה ממש משדרג. ההמבורגר בקרואסון מפתיע וטעים. ההמבורגר הצמחוני בינוני. ללחמנייה הירוקה יש טעם לוואי. הזמנתי סלט קיסר כתוספת. החסה לא הייתה טרייה... והרוטב לא היה מוצלח. התלוננתי על כך פעמיים אך לא קיבלתי התייחסות ועל כן תודעת השירות במקום נמוכה לדעתי. אציין שאני צמחונית וחובבת סלט. הקינוח וופלים בלגיים עם גלידה, קצפת ועוד. עצום בגודלו ומתאים ל 5 סועדים (בהנחה שאכלו קודם המבורגר). עלותו 65 ש"ח. מוטב לצמצם בגודל ובמחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
136 ביקורות
עוד אחזור לשם
4.5
11/03/17

הגעתי למסעדה לראשונה בארוחה זו, זמן ההמתנה היה מאוד ארוך וזאת למרות שנרשמנו דרך אפליקציית תורים שאמורה הייתה לעשות כאילו אנחנו שם. נכנסנו אחרי כשעה, הזמנתי המבורגר שהונח בתוך באן מאודה... וזו הייתה מנה נהדרת. מלכלכת, אבל נהדרת. הקינוח שהזמנו לא היה לרוחי כי אני לא חובב קינמון והטופינג שהיה על הכוס היה רווי בקינמון - דבר שלא היה מצוין בתפריט, אבל זה אני ששונא קינמון. מעבר לכך, יש מקום להורדה במחיר של המנות שהן די יקרות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nofar - תמונה
Nofar 42 ביקורות
אחלה מקום לקינוח עם חברים
4.0
17/02/17

ישבתי עם חברות ואכלנו המבורגר, הוא היה טעים והצ'יפס שמגיע גם מתובל וגם עם בטטה הוא מעולה! לקחנו גם קינוח שהיה עצוםםםםם ביותר ההמבורגר במחיר סביר יחסית, אבל המילשייקים עולים 42 והקיונחים... 65\69 מה שקצת מוגזם לדעתי.. ממליצה לקחת קינוח רק שאתם 4+ אנשים כי הקינוחים עצומים ומאוד מתוקים, ביס שניים ואי אפשר יותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
136 ביקורות
טעים אבל יותר מידי קינמון
4.0
11/02/17

הגעתי למקום הזה בגלל שהוא מפורסם בעבור הקינוחים המופרזים והמוגזמים שלו. הזמנו שם גם אוכל והוא היה דווקא טעים - ודווקא מהקינוחים התאכזבתי, אבל בגלל שברבים מהם הם מכניסים קינמון שזה משהו... שאני באופן אישי לא סובל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Viki - תמונה
Viki 8 ביקורות
מסעדה שחייבים לבקר בה!
5.0
12/12/16

מקום נחמד, עם אוכל (המבורגרים למיניהם) מדהים וטעים ותפריט מתוקים מושחת! הגענו למסעדה ביום שבת וחבל שלא ניתן לקבוע מראש בשבת, כי חיכינו כמעט שעתיים בחוץ ואנשים שבאו אחרינו חיכו אפילו... יותר. גן עדן לילדים! תורידו את האפליקציה של המקום, זה מקנה נקודות לביקורים הבאים. כדאי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
TambenRej - תמונה
TambenRej 3 ביקורות
מסעדה מדליקה, כמובן שנבוא שוב !
5.0
19/11/16

הגענו למסעדה אתמול כדי לחגוג יום הולדת. היה כיף ומאוד נהננו !! האוכל היה טעים וניתן בנדיבות נדירה, פלטת מטוגנים שווה ומגוונת שהספיקה לכל השולחן (5 נפשות) ואף מעבר, המבורגרים מדליקים עם... תוספות שוות וטעימות, והקינוחים ענקיים, טעימים, ומוגשים בצורה יפה ויצירתית. השירות היה חברותי, אדיב, מהיר, יעיל, ומאוד מאוד מחוייך. המלצר הנחמד שלנו נענה לכל בקשה בחיוך ובחיוב, וכן גם המארחת. פארק פרס מסביב - ממש יפה. רחבה משגעת מסביב לאגם מלאכותי. כל הכבוד! נהננו מאוד ואנחנו ממליצים בחום לבוא להנות במסעדה כייפית זו !

עוד פרטים
הוספת תגובה
SCORPIOSB23 - תמונה
SCORPIOSB23 34 ביקורות
אחלה מקום
4.5
18/10/16

ארוחת ערב עם חברים. שירות מאוד נדיב. מקום עובד בשבת ובחגים. לא כל דבר יש בתפריט, אבל האוכל טעים. בתפריט המבורגרים, קציצות, צ'יפס מאוד טעים. מנות גדולות ומעוצבות יפה. בארוחת ילדים חסר... איזה ירק. הקינוח פשוט מאלף :)

עוד פרטים
הוספת תגובה