נגישות
נגישות

גורדוס ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

31 ביקורות וחוות דעת על גורדוס

Tal - תמונה
Tal 313 ביקורות
חוויה בינונית
3.5
03/12/17

הגענו למסעדה 2 חברות, ביום ראשון בערב, בפעם הראשונה כדי לגלות מה קורה כאן. כנראה בגלל שזה היה יום ראשון אז המסעדה הייתה יחסית לא עמוסה, ומצאו לנו שולחן לשבת בו מיד. אף מלצר/ית לא ניגשו... אלינו ביוזמתם, למרות שרבים מהם הסתובבו באזור שלנו וראו שלא הגישו לנו תפריטים. קראנו למלצרית, והיא הגיעה לקחת הזמנה. חשוב לציין שלמי שנמנע לאכול בשר וחלב ביחד, מספר האופציות במסעדה די מצומצם. רציתי המבורגר עם טבעות בצל בפנים למשל, והמלצרית אמרה שטבעות הבצל חלביות ואין אפשרות לקבל אותן פרווה. בסופו של דבר התפשרתי על המבורגר רגיל, בתוספת בצל מטוגן למעלה. ההמבורגר היה די סטנדרטי בטעמו (משום מה אי אפשר לשים שם חמוצים בהמבורגר וחבל). הקציצה עצמה הייתה די חסרת טעם, אי אפשר לומר שזה היה המבורגר טעים. הצ'יפס, שהוא בעצם מיקס של צ'יפס של בטטה ותפוחי אדמה, הגיע קר, והיה בו מעט מהבטטה והרבה יותר מתפוח האדמה. בקיצור - חוויה די סטנדרטית, ללא טעמים מיוחדים, לא מצדיק לדעתי את המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Anton - תמונה
Anton 2 ביקורות
אם הייתי מודע למקום כה מדהים לפני כ-10 שנים, הייתי לוקח את אשתי לדייט הראשון לכאן
5.0
17/10/17

מקום מדהים ביותר. רמת האוכל פשוט מצויינת, גם מבחינת הטעם וגם מבחינת הכמות. שירות טוב ביותר. המקום שווה כל רגע ורגע. אם מישהו מזמין גם עיקרית לאוכל וגם קינוח - שווה להגיע על בטן ריקה... לחלוטין, כיוון שהכמויות הן פשוט ענקיות. עד היום לא יצא לי להיות במקום כמו זה. אם מישהו מתלונן על המחירים אז זה רק בטור הסתכלות בתפריט ובציפייה לקבלת כמויות ואיכות כמו ברוב המקומות האחרים. אבל לאחר שאתה מקבל את ההזמנה ומנסה לסיים אותה - אתה מבין שזה כמעט בלתי אפשרי עקב הכמויות, אבל אתה גם לא יכול לעצור בזכות הטעם המדהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Pnina - תמונה
Pnina 23 ביקורות
חוויה ענקית תרתי משמע
5.0
14/10/17

הגענו למסעדה מהצפון (נצרת עילית) לאחר ששמענו רבות על המסעדה ו"חשקה נפשינו" גם אנחנו לטעום. מיד הושיבו אותנו בשולחן, בחרנו את הרצונות שלנו מהתפריט העשיר, האוכל הגיע חם, מריח טוב וטעים... ברמה מאד גבוהה (היה קשה לסיים את המנה, אבל את האמת גם השארנו מקום לקינוח) האווירה במסעדה טובה , המלצריות חייכניות וכל הזמן באו ושאלו אם הכל בסדר וטעים לנו. המנות מפוצצות טעימות ובמחירים סבירים לחלוטין. בגדול מאד נהננו מהארוחה והקינוח. המלצנו כבר לחברים ומשפחה ו..תודה רבה בשם כולנו על האירוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
kobifarag276 - תמונה
kobifarag276 מבקר מתחיל
חוויה לא טובה לשלם ולצאת מבואס..
2.0
13/10/17

ישבנו זוג הזמנו 2 המבורגרים מיוחדים מחכים 40 דק לא יוצא כלום. שואלים מה קורה. קרתה טעות עף במטבח הבון שלנו זה ההסבר. אמרו שיצא המנה שלנו ראשונה בגלל הפאשלה ושמצטערים. מנה אחת הגיעה כמו... שהוזמנה ומהה שניה בורגר רגיל אחרי שישבנו וחיכינו ועשו טעות. פיצו אותה באיזה משקה אחרי שבקשנו שיפצו אותנו לא הציעו לפצות פשוט הזוי.. האחראי שם. שירות זוועתי..

עוד פרטים
הוספת תגובה
aviyamea - תמונה
aviyamea מבקר מתחיל
א-כ-ז-ב-ה-!
2.8
10/10/17

חוויה מאכזבת שהיו לה המון ציפיות, אך לצערי התאכזבנו מאוד. בחול המועד סוכות הגענו 4 אנשים, שאחת מאיתנו הייתה תיירת הולנדית. *אין תפריט באנגלית*!! לא חושבת שיש בארץ מסעדה נוספת שממתגת את... עצמה בצורה כלכך אינטנסיבית אבל אין לה תפריט באנגלית. אבל זה ניחא, חייכנו, תרגמנו והזמנו. ישבנו על הבר, כל אחד הזמין את ההמבורגר הרצחני שלו ואני הזמנתי קוקטטיל. האוכל הגיע אחרי 45 דקות, והברמנית הלא ממוקצעת, חיפשה/שכחה את האחמש במשך חצי שעה איך להקיש את הקוקטייל מההטבות. שורה תחתונה, קיבלתי את הקוקטייל בזמן הקינוח, 2 מילקשייקים שלקח להם 40 דק להגיע אלינו(זה אומר יותר משעה וחצי לקוקטייל). בישקנו להזמין קינוח נוסף משותף, ושהבננות יהיו בצד, האחמש סירב וטען שזה הטעם של המנה. ניסינו לשכנע אחרת, ולהגיד שאנחנו נקריב את טעם המנה כדי שחברה שלי לא תחטוף התקף אלרגיה, אך הם סירבו להוציא מנה שלא מתאימה לסטנדרטים שלהם. פלצנות טהורה. על כל זה-הברמנית ה"מקצוענית" לא ניקבה לי את הכרטיסייה של המילקשייקים. מחיר המנות אמור להכיל את השירות המתבקש ורמת האוכל, ולכן אגיד שהמחיר מוגזם לחלוטין ביחס למה שקיבלנו. האוכל טעים אין ספק, אבל לא עד כדי כך שאסכים לשלם ולקבל שירות כזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Marina - תמונה
Marina מבקר מתחיל
חווית השירות הכי גרועה שאיי פעם חוויתי.
1.3
03/08/17

חווית השירות הכי גרועה שאיי פעם חוויתי. הילדה שלי , בת 4 ראתה את אחת המנות מ'התפריט הסודי" באחד השולחנות. לצערי הרב לא הצלחתי למצוא את המנה הזו באפליקציה. ותשובת המלצרים ומנהל המסעדה?... מצטערים, מי שלא מוצא, לא מקבל. מאוד מאכזב ומשפיל. תודה רבה על חוסר התחשבות, לא ברור למה ילדה בת 4 צריכה לצאת בוכה מהמסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jana - תמונה
Jana 44 ביקורות
הנאצוס של הלייף
5.0
26/07/17

ואו...איך לא הגבתי עד היום...ואני ממליצה חכולם על המסעדה ללא הפסקה...ממש מהמם.המבורגר ו אצוס הכי טובים שיש

עוד פרטים
הוספת תגובה
זאב - תמונה
זאב מבקר מתחיל
2 מתוך 10
2.3
06/07/17

לא מומלץ עקב אווירה לא נחמדה ואין מתחשבים הסועדים במקום כל מה שיעשה במקום (חשבון זול ,אוכל טוב ) האווירה הורסת את זה

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון מבקר מתחיל
חוויה לא נעימה רצף של טעויות ניהול שעלה בלקוח שאינו מרוצה ולא ממליץ להגיע.
2.3
03/07/17

נראה כי מה שחשוב לבעלי המסעדה הוא להכניס כמה שיותר סועדים גם אם זה בא על חשבון הסועדים. ביום שישי האחרון יצאנו לחגוג את סיום שנת הלימודים עם 3 ילדינו, הזמנו מקום במסעדה כעשרה ימים מראש,... כאשר הגענו בשעה היעודה, חיכינו כעשר דקות להושבה, לאחר שישבנו גילינו כי המזגן באזור הישיבה שלנו מטפטף ועל כן כיבו את המזגן, וכך מצאנו את עצמנו מזיעים למוות בכל מהלך הארוחה, מדי פעם הדליקו את המזגן ואז מים טפטפו עלינו ועל האוכל שלנו. לגבי המנות עצמן, הזמנו מנה שכללה מגוון של בשרים כנפיים, שניצל, טבעות בצל, ציפס, חזה אווז, ונקניקיות, להפתעתנו גילינו כי לא הוספו נקניקיות למנה. אני אכלתי המבורגר שהגיע עם ציפס קר לחלוטין. המנה האחרונה שהזמנו הייתה יקרה יחסית ומאכזבת מאוד, בעיקר קצפת, לא מנה ששוה לשלם עליה מחיר של המבורגר. לגבי השירות, הסיבה שלא נטדנו מייד את המקום הייתה שהמלצר ששירת אותנו היה מקסים. לקראת סוף הארוחה ביקשתי לדבר עם מנהל המשמרת לשתף אותו בחוויה הלא נעימה שעברנו, מעבר לתשובה של אני מבין את מה שאתה אומר, מנהל המשמרת לא עשה דבר, מיותר לציין שהתייחסות מינימלית לטענות שלי, או לחילופין פיצוי בדמות " הקינוח עליי" יכול היה להנמיך את להבות האכזבה. מקווה מאוד שמנהלי המקום ייקחו לתשומת ליבם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ADVA - תמונה
ADVA 87 ביקורות
קינוחים מטורפים כמו בסיפורים!
3.5
28/06/17

לאחר המון חוות דעת טובות ששמענו על המקום ובעיקר על הקינוחים שלו, ובכלל כל הפרסום שהיה עליו ברשת, רצינו קינוח והחלטנו ללכת לנסות את גורדוס, שהפציצה בביקורות מעולות בכל עבר... מה יש... להגיד... קינוחים מטורפים. זה אמיתי לחלוטין כל מה ששמענו וכל מה שמספרים. מקום מעולה, לחברים, משפחה, זוגות... לא היה ספציפית הכי שקט, ויש לי הרגשה שתמיד עמוס שם... הקינוחים מטורפים בגודל, מטורפים בטעם, מטורפים בהגשה, מטורפים ביצירתיות וברעיון. מומלץ לחלוטין! הדבר היחידי שהוא קצת פחות אני זה ש.. המקום הוא בעצם כזה קונטיינר... ה"קירות" של המקום זה בעצם קונטיינר, גם ניתן לראות זאת בשרותים, כך שהאווירה יכולה לא לשדר "יוקרתיות" אם מישהו מחפש לדייט מקום שקט אינטימי ויוקרתי-זה לא המקום. אבל אחלה מקום! בנוגע למחיר.. הקינוח הוא בערך 65 ש"ח שזה לא זול אבל הוא ענקי עם טעמים ייחודים במיוחד ומספיק ל2-4 איש, תלוי כמה אוהבים מתוק. מומלץ במיוחד הפנקייק עם הקרמל מלוח!!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה