נגישות
נגישות

פדריק - FEDRIK ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

27 ביקורות וחוות דעת על פדריק

מוטימ - תמונה
מוטימ 33 ביקורות
מסעדה מומלצת נעימה ומפנקת
4.5
12/08/18

חוויה נעימה. המסעדה מעוצבת בטעם טוב. אוירה תוססת. האוכל טעים , אבל יש מה לשפר . נתחי העוף היו עשויים מעט יותר מדי, אבל עובדה זו אינה גורעת מרמתו הטובה של האוכל. מנות גדולות. שירות... מצויין, בייחוד אם יושבים על הבר (לפנק...לפנק... לפנק...). בקיצור, מומלץ גם לארוחה משפחתית וגם לארוחה זוגית נעימה. מחיר המנות סביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלון - תמונה
אלון 3 ביקורות
טובה, יש מה לשפר.
4.0
01/04/18

מסעדה נחמדה מאוד, מנות טעימות, יש הכל כמעט, הלחם מאוד מומלץ. מתאימה לארוחה משפחתית. מחיר לסועד סביר, אבל זה תלוי בסועד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 113 ביקורות
אוכל טעים, שירות חובבני
4.0
11/02/18

הגענו למסעדה במוצ"ש לאורחה משפחתית ונהננו. המסעדה נחמדה מאוד, מומלץ להזמין מקום מראש. האוכל טעים מאוד והמנות נדיבות. יש מנות ילדים במחיר משתלם. השירות די חובבני. המחירים סטנדרטים... לחלוטין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
אפשר לאכול טוב במודיעין
5.0
22/03/17

אני הזמנתי מדליוני זהב- 250 גרם של פילה בקר משובח ועסיסי, על מצע של מדליוני בטטות אפויות, בתיבול דבש תמרים וסויה- מנה נפלאה, הפילה בקר נימוח ועשוי בדיוק במידת הצלייה המתבקשת, הנתחונים... עסיסיים, טריים וטעימים, שילוב הבטטות המתוקות והנימוחות יצרו מנה מושלמת:

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sigalit Shual - תמונה
Sigalit Shual 10 ביקורות
טעים פשוט ומחיר סביר
4.3
08/10/15

ביום שני ישבנו לאכול שוב בפדריק סלט מצוין וגדול ( כולל הרבה עגבניות ...)לחם טעים . המבוגר גדול וקנלוני טעים.לקינוח שוצרייה הקטנה - טעים מאד קצת התאכזבנו מהכרובית המטוגנת שלא היתה טעימה... והציפוי לא היה מטוגן כראוי 3 אנשי 200 ש"ח טעים ,פשוט ומחיר סביר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Evgeny - תמונה
Evgeny 4 ביקורות
ממש אהבנו את המקום
4.8
27/04/15

אתמול היינו במסעדה לרגל יום הולדת של אשתי ואהבנו מאוד את המקום. השירות אדיב ומהיר ויודעים בדיוק מתי להגיש מנות. האוכל מעל הציפיות - להפתעתי הם אפילו יודעים להכין סופלה כמו שצריך - דבר... נדיר מאוד ולא מובן מאליו. בקיצור היה נפלא. קצת יקר אבל סביר - האוכל שווה את זה. הייתי ממליץ למסעדה לשפר מבחר יינות - הבשר היה מעולה והייתי מצפה ל יין באותה רמה. את השאר היה בסדר גמור ואנחנו נחזור למקום הזה וגם נמליץ לחברים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
vladi - תמונה
vladi 3 ביקורות
חוויה משפחתית בפדריק
5.0
05/01/15

אכלנו לפני כשבועיים כל המשפחה בפדריק בשישי בערב. אוכל, שרות ואוכל היו נהדרים. מאוד ממליצים. היה ממש כיף. תודה לכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי 43 ביקורות
אוכל טעים
4.5
01/11/14

זו מסעדה שאנחנו פוקדים בקביעות השרות נפלא אוכל טעים מנות גדולות טעימות ולא יקרות. אכלנו ביג פדריק בורגר ומדליוני פילה בקר שתי המנות מצויינות . דרך אגב אנחנו נמנעים מגלוטן והמסעדה אינה... גובה תוספת תשלום עבור הלחמנייה ללא גלוטן בדרך כלל בהרבה מסעדות אנחנו נדרשים לשלם תוספת מרגיזה של 4 ש"ח ללחמנייה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עירית - תמונה
עירית 6 ביקורות
טעים!
4.3
14/10/14

היינו כבר מספר פעמים, חוויה נעימה, שירות יעיל, כמה מנות שטעמנו היינו מוצלחות. טוב שיש עוד אופציה נורמלית לשבת צהריים בעיר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ec - תמונה
ec 15 ביקורות
פשוטה וטובה
5.0
10/10/14

אתמול זו הייתה הפעם השלישית שלי במסעדה, הינו 4. למרות שחששתי שהאוכל לא יהיה טרי כי זה היה במוצאי החג, הופתעתי ממנות טריות וטעימות -לא התאכזבנו. המחירים סבירים ומאוד שפויים ביחס להרבה... מסעדות בהם הייתי .

עוד פרטים
הוספת תגובה