נגישות
נגישות

קזן בראסרי - Kazan brasserie ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

11 ביקורות וחוות דעת על קזן בראסרי

דגנית - תמונה
דגנית מבקר מתחיל
פשוט מושלם!
4.8
12/11/18

חגגנו יום נישואים חיפשנו משהו חדש והחויה היתה פשוט מושלמת! השירות נדיר! האוכל טעים!!! האוירה כייפית מתאימה למשפחה וגם לזוג רומנטי! הכל היה מהנה! הצוות מפנק! נכון זה לא זול אבל שווה כל... ביס😊 תודה רבה נחזור בחמישי..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noycha - תמונה
Noycha 65 ביקורות
שירות ברמה גבוהה באווירה יוקרתית
4.3
19/04/18

הגענו בערב העצמאות אחרי שחששתי שלא יהיה מקום ולכן גם הזמנו שולחן מראש. ניחן שהאווירה טובה ורגועה ברגע שהתיישבנו. ישר קיבלנו את הלחם עם מטבל שמן הזית, הבלסמי, הזיתים וכדומיו. הזמנו... המבורגר וכריך קורנביף שהיה די טובים, ותוספות של צ'יפס וירקות שורש בתנור שהיו עשויים בצורה נהדרת. תוך-כדי השירות היה נהדר בכך שהיו עלינו אולי שלושה מלצרים שכל הזמן בדקו לשלומנו, פינו מפיות משומשות ודאגו לכל צרכינו. אז קיבלנו גם טעימת קוקטייל טעים ואז הזמנו את הקינוח קראנץ' שוקולד שלטעמי קטן מדי לחלוקה ואז קיבלנו במתנה את המלבי הטבעוני וה-נהדר שלהם על חשבון הבית. סיום טוב לארוחה טובה.:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
GolanA - תמונה
GolanA 57 ביקורות
מושלם
5.0
06/11/17

הגענו משפחה עם ילדים לאחר ששמענו המון המלצות חמות על המסעדה, המקום מהמם, המטבח פתוח, המנות מוגשות בצורה מאוד אסתטית ונדיבה וכמובן טעימה. מיד כשהתיישבנו קיבלנו לחם טרי עם שמן זית, בלסמי,... פלפל וחצילים מטוגנים. לעיקריות הזמנו את מנות ההמבורגר (220 גרם) שהיה עשוי בצורה מושלמת. הילדים הזמינו את מנות השניצל בתוספת צ'יפס, היה מושלם ועוד נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adar - תמונה
Adar מבקר מתחיל
טעים ושירות טוב אך יצאתי עם טעם רע.
3.0
17/05/17

אתמול אכלתי במסעדה הכל היה טעים ואווירה מעולה עד שהגישו לנו את החשבון והסתבר לנו שהמחיר שקיבלנו על המנה המיוחדת שלא נמצאת בתפריט (צלעות טלה), הייתה גבוה ב100 ש״ח ממה שהמלצר אמר לנו... ואחרי ויכוח קצר על עניין זה, לא כל כך עניין אותם ויצאנו משם עם טעם רע מאוד שעבדו עלינו. האם לאוד סועדים היה את העניין הזה עם המחיר על המנות המיוחדות שהמחיר שלהם נאמר בעל פה ואחר כך המחיר שלו בחשבון מוגזם? אשמח לתשובות כי באמת לא היה נעים לצאת אתמול בהרגשה כזאת...

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחלי - תמונה
רחלי 175 ביקורות
סעדנו בארץ והרגשנו כמו בחו"ל.
5.0
21/02/17

סעדנו היום בצהרים כלתי בני ואני. המקום מהמם. המטבח פתוח. המנות מאוד מיוחדות, מוגשות בצורה מאוד אסטתית ונדיבה וכמובן טעימה. כלתי הזמינה דג סלמון עם שעועית ירוקה, בני המבורגר עם צ'יפס... שהיה מאוד מיוחד וטעים. ההמבורגר הוגש בלחמניה תוצרת בית. מנה מפנקת. הזמנתי מנת כבד שהוגשה ברוטב יין בליווי פירה נמוח. כל הזמן המלצריות מסתובבות ושואלות אם הכל בסדר. ההזמנות מוגשות לשולחן במהירות. מפנים את השולחן עם תום המנה. הצוות מאוד אדיב, הרגשה של חו"ל. מומלץ לבקר במקום. יש להם עסקיות צהרים כך שלא נוצר חור בכיס כשסועדים בקזן בראסרי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
orenb226 - תמונה
orenb226 21 ביקורות
"קוץ בעיר פרח במדבר" (רעננה - תל אביב)
3.0
19/06/16

חיפשנו מסעדה בשרית כשרה ברעננה לחגוג יום הולדת, והגענו לקזן בראסרי. הלכנו על "עסקית צהריים" (במחירים של ערב) דקות אחדות לאחר שהתיישבנו קיבלנו 2 סוגי לחמים טריים מעולים, עם שמן זית,... בלסמי וחצילים מטוגנים. לראשונות הזמנו סלט עגבניות טעים עשיר, ברוסקטה עם טרטר סלמון וקרפציו בקר עם שמן זית ובלסמי. בשתי המנות היו חומרי גלם טובים והייתה חסרה הנגיעה מלח כדי להדגיש את הטעמים. למנות עיקריות הזמנו פילה לברק שנעשה ברמה מדויקת עם רוטב עשיר (130 ש"ח), פרגית עסיסית על מצא של חצילים עם טעם של אש גלויה (כמו שצריך:), פסטה (שהייתה אלדנטה) פפדלה עם נתחי בקר ברוטב מתקתק שהייתה מנה עשירה עם טעמים מיוחדים( רק חבל שרצועות הפסטה היו גדולות מדי ונתחי הבשר היו חתוכים גדול מדי, עובדה שהקשתה על ההנאה בלהנות מכמה מרכיבי המנה בביס אחד). [דרך אגב ביקשתי מעט צילי פרוס כדי לאזן את המתיקות וקיבלת פרוסות צילי בגודל שהיה הורס לי את הארוחה אם היה נכנס לי לפה(ואני תימני קשוח מאד) אז ויתרתי עליו.] כמו כן דבר שמאד הפריע לארוחה הוא חוסר המקום בשולחן, וההתעסקות הרבה בלהנדס את השולחן בצורה של הצלחות יכנסו( מומלץ לחובבי הלגו ביננו) התרשמותי הכללית היא שהמסעדה עובדת עם חומרי גלם איכותיים, וטכניקה טובה, אך חסר את הנגיעות והאיזונים הקטנים בכדי שתקפוץ לליגה של הגדולים,( לפחות היא שם במחירים:). לסיכום אומר כי אין ספק שזאת מסעדה ברמה גבוהה יחסית לרעננה, אך אינה מצדיקה את המחיר בתמורה למה שמקבלים. למזלה של קזן היא המסעדה הבשרית הכשרה היחידה ברמה קצת יותר גבוהה מהמתחרות, אך זה לא סיבה לקחת כפול גם אם היא "פרח במדבר".

עוד פרטים
הוספת תגובה