נגישות
נגישות

משיה - Mashya ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

42 ביקורות וחוות דעת על משיה

Nitzan - תמונה
Nitzan 46 ביקורות
אין הצדקה למחיר
2.8
21/06/18

קבעתי ארוחה עיסקית. המקום נראה כמו חדר אוכל בחברת הי טק. מנות הפתיחה משונות, קטנות מאד ובלי הרבה תוכן. מנות עיקריות קטנות, אי אפשר להגיד שלא טעימות אבל לא מצדיקות את המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yossi - תמונה
yossi 10 ביקורות
אכזבה גדולה
2.3
29/01/18

הגענו למשיה אחרי המלצת הבת שהתלהבה מביקורה בעבר,הזמנו ארוחת בוקר ולמרות שהגענו בזמן,התנצלו שארוחת הבוקר נגמרה!!!החלטנו לזרום לא.צהריים. האווירה קצת נפגמה בשל מזגן מקולקל והיה די קר... במסעדה,תאורה חלשה שמתאימה לערב רומנטי לא לשבת בצהריים,האכזבה החלה כבר במנות הראשונות-הלחם פרנה לבנה מטבוחה היה בצקי ולא אפוי,לא היתה מטבוחה(אין),אננס תמרים רוקט היה טעים,אסאדו דלעת התחיל את הפלצנות-גוש קטן של דלעת מקורמל וטפל למדי...אסאדו!!!! המנות העיקריות השלימו את האכזבה מהסעודה לגמרי-כל דמיון בטעם,המראה או המרקם היה מופרך לגמרי-מעורב ירושלמי-לא טעים והוחזר כמעט בשלמותו,הניוקי-מנה קטנה ומוזרה ודאי לא מתאימה למנה עיקרית,אחרי המנות הראשונות וחלק מהעיקריות נמנענו כבר להזמין עוד. והיריעה קצרה מלפרט הכל,תיאורי המנות לקוחים מעולם האגדות-המציאות ממש מאכזבת,הן בטעם ,במרקם ובאיכות האוכל. המילה אכזבה היא מעודנת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sharon Eti Cohen - תמונה
Sharon Eti Cohen מבקר מתחיל
מעולה!
4.5
23/11/17

מסעדה מעולה!האוכל טעים יצירתי ומוגש בצורה מאד אסטטית.ממנה למנה מחליפים את כל הסכום .המלצרים מאד נדיבים וחביבים!אני רוצה לציין בעיקר את מנהל המשמרת שיר שבאופן אישי פינק ווידא שנהננו... מהארוחה ואיתי כמה חשוב לו שכל האורחים יהיו מרוצים.המחיר לא זול אבל שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלי - תמונה
אלי 5 ביקורות
מסעדה מצויינת לאירועים מיוחדים
4.5
04/08/17

מסעדה מעולה.אוכל בערב היה טוב מאוד.מרגישים שיש יד מכוונת של שף.המלצרית בר ששירתה אותנו היתה מעולה.מתכנן לשוב אליה בעתיד הלא רחוק

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא - תמונה
גיא 7 ביקורות
טוב ורע מעורבבים
3.8
23/05/17

הטוב : האוכל טעים ומענין עשוי בקפידה , השרות מקצועני ועדיב הרע: רעש מחריש אוזנים, חובה לטפל באקוסטיקה המנות קטנות ויצאנו רעבים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Or - תמונה
Or 38 ביקורות
מסעדת שף מעולה!
5.0
10/03/17

מסעדת שף נדירה! המנות נורא טעימות אבל לא גדלות,האוירה נעימה מאוד מוצמלץ להזמין מקום מראש ארוחת הבוקר מומלצת במיוחד

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירון - תמונה
לירון 113 ביקורות
מנות חביבות אך יקרות ולא גדולות!!
3.8
11/01/17

המנות טעימות ומיוחדות, אך לא גדולות!!! לא בטוח שהמחיר שווה את המנה. האווירה נעימה ויוקרתית והשירות חביב. למרות המיקום במרכז תל אביב יש חניונים בקרבת מקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 2 ביקורות
כל מנה היא חוויה, מחיר מעולה ושירות אדיב אבל כדאי להזמין מקום הרבה זמן מראש
4.0
31/12/16

הזמנתי מקום שבוע וחצי מראש, וגם אז היה מקום רק על הבר. חגגנו יום הולדת לבת הזוג שלי, ובכמה מילים הייתי אומר שמאוד נהנינו! למרות שישבנו על הבר, לא הרגשנו בנוכחות של הסובבים אותנו. האוכל... היה טעים ומעוצב בצורה מדהימה, כל מנה זה חוויה אחרת. המנות יחסית קטנות, אבל המחירים מעולים! כאשר במסעדה מקבילה לה באיכות היינו משלמים הרבה יותר. האווירה במקום מאוד מיוחדת וכיפית, מתאימה לדייטים, לארוחות עם המשפחה או עם חברים. אנחנו נחזור בהחלט למסעדה. כבר קטן שהפריע לנו הוא, שקשה מאוד להחנות קרוב למסעדה. בגלל שמשפצים את הרחוב, והרכבת הקלה ניתן להחנות רק יחסית רחוק מהמקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נאוה - תמונה
נאוה 2 ביקורות
מאכזב מאוד
1.0
30/12/16

ארוחת הבוקר דלה ועלובה במחיר מופקע ,מנות הביצים לא מכבדות שום יד של שף!! מבחר סלטים ,גבינות ודגים עלוב וללא השראה, בורקסים קטנים שמוגשים קר ! מנת הפלורנטין הוגשה קרה ללא שום תיבול-פסטו... לא טעים, שקשוקה פטריות דלוחה מימית עם ביצים שבושלו יתר על המידה. לא מומלץ להגיע לארוחת בוקר- השף כנראה עזב את המסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורן - תמונה
אורן 3 ביקורות
ממליץ בחום לכולם, ובמיוחד לאלה שאוהבים אוכל טוב, ולא כזה שרק מתימר להיות פלצני ויקר
4.8
21/12/16

עם הכניסה למסעדה ניתן לראות משהו שונה ומיוחד, שמתבטא בעיצוב המסעדה, המטבח הפתוח, קיר עם צמחים וחצי גג פתוח. לאחר מעט זמן ניגש אלינו מלצר אדיב ומקצועי ששלט מאד בתפריט. כל המנות שהזמנו... היו טובות ואלה שבלטו במיוחד היו הטרטר דג לבן שהוגש עם צנוניות רוטב אריסה ועוד, מנה מעניינת שמאפיינת מאד את סוג המסעדה. המעורב ירשולמי והמוסר היו 2 מנות עיקריות שנעשו היטב. אם להיות קטנוניים 2 דברים קטנטנים שהפריעו היו שבהתחלה הוגש לחם פרנה פושר, והמנה של המעורב ירושלמי סבלה מיבשות קלה, כלומר עוד טיפה מהרטבים והיא הייתה מושלמת. ראוי לציין שבמהלך הארוחה קיבלנו מספר פינוקים על חשבון הבית כמו: בורגול, עדשים, פיננסייר זיתים עם לבאנה, וחלליטת היביסקוס קרה ומרעננת. לקינוח לקחנו מרנג לימון- קינוח כיפי מאד שכולל טעמים חמצמצים ומתוקים עם שילוב מרקמים נחמד שלא גורם לך להרעלת סוכר בסופו. השירות לכל אורך הארוחה היה מקצועי מאד, וכך גם תזמון הוצאת המנות. הדבר שהכי נהנתי מהמסעדה היא הפקת המקסימום פוטנציאל של חומרי גלם מקומיים (ולא יוקרתיים בטירוף).

עוד פרטים
הוספת תגובה