נגישות
נגישות

משיה - Mashya ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

42 ביקורות וחוות דעת על משיה

דניאלה - תמונה
דניאלה מבקר מתחיל
אוכל מאכזב במחיר מוגזם
2.0
26/06/21

הזמנו טלפונית (לפני כשישה שבועות) מקום לארוחת שבת בצהרים של 12 איש, כדי לחגוג ארוע משפחתי . לא נאמר לנו שבשבת בצהרים מגישים רק בראנצ' (ארוחת בוקר ). הופתענו אך נאלצנו להשאר. הארוחת... כללה בר סלטים סטנדרטי של מלון (" מסעדת קונספט"?) + מנה לבחירה של ביצים בכל מיני צורות/בורקס במחירים 118-138. המנה כוללת שתיה חמה וקרה אך להפתעתינו חוייבנו בעלות של בקבוקי סודה ומים מתוצרת חוץ יקרה (כי זה מה שיש). בקיצור, האוכל מאכזב, המחיר מאד גבוה עבור ארוחת בוקר די סטנדרטית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alon - תמונה
Alon מבקר מתחיל
שילוב טעמים מעולה באחלה אווירה
5.0
10/09/20

מזמן לא נהננו כך במסעדה, הטעמים של המנות, איזה מגוון, איזה שילוב טעמים מדהים! האווירה הייתה מעולה, אחלה צוות על הבר, עד היום הבית התאילנדי הייתה המסעדה המובילה בעייני, מאמש גם משייה

עוד פרטים
הוספת תגובה
דויד - תמונה
דויד מבקר מתחיל
אוכל טוב, שרות/אוירה גרועים
2.5
04/07/20

האוכל היה מצוין, מקורי וטעים. הבעיה הגדולה היתה שהושיבו אותנו בחוץ. זה נשמע מצויין בימי קורונה, אבל כאן "בחוץ" פירושו בכניסה לחניה. זה אומר שמדי פעם עובר אוטו מטר מהצלחת שלך. ביחד עם... כסאות פלסטיק, תאורה בעייתית, וללא מוזיקה שתמסך את השולחן השכן הצעקני, האוירה היתה מאוד מאו לא נעימה. גם השירות מאוד בינוני, הרבה מתחת למה שמצופה ממדעדת עלית. המלצר בדיוק הגיע ממסעדה אחרת ולא הכיר כלום בתפריט. למשל, את אחת המנות תיאר בתור "מרובעת". חברים במשיה, מסעדה זה לא רק אוכל, אלא חוויה. השירות וההושבה עשו ממש עוול לאוכל. לא מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
shay.fefer97 - תמונה
shay.fefer97 מבקר מתחיל
אכזבה גדולה
2.3
25/11/19

בתאריך 18/11 ביקרתי במסעדת ״משיה״. הזמנתי מקום לחגיגות יום הולדת לבת הזוג שלי. כשהגענו אנחנו מוצאים את עצמנו מחכים כ 25 דקות לישיבה בשולחן כאשר דקות אלו העברנו כשהמארחת אומרת שעורכים... לנו את השולחן (לא ידעתי שלוקח לערוך שולחן 25 דקות). לאחר שהושיבו אותנו אמרו לנו שהמנהלת תיגש אלינו מפאת אי הנעימות שנגרמה למסעדה מאי עמידה בזמנים וכמובן שהמנהלת לא ניגשה אלינו כלל. בלי שום קשר השירות במסעדה היה איטי ולא משביע רצון והנני סבור כי במסעדה בסדר גדול כזה ובמחיר שאנשים משלמים לפחות נקבל את כל התמורה ולא רק אוכל טוב. אציין שלמחרת המארחת התקשרה בכדי לשמוע את הביקורת שלי וכמובן שציינתי בפניה שהמנהלת לא ניגשה אלינו והיא אמרה שהמנהלת תתקשר אליי בהמשך היום או למחרת, כמובן שזה לא קרה ועד היום זה לא קרה. פשוט זלזול כזה בלקוח לא ראיתי בחיי ולא משנה אם היא תיצור עימי קשר היום, מחר או מחרתיים או לא משנה מתי את הפיצוי אני לא צריך כי גם עם פיצוי אינני חוזר למסעדה הזו. פשוט בושה וחרפה באמת..

עוד פרטים
הוספת תגובה
syrhmykl579 - תמונה
syrhmykl579 2 ביקורות
מטורף
5.0
13/11/19

חוויה קולינרית ייחודית המשלבת בתוכה אווירה נעימה תפריט עשיר במגוון רחב של מנות מעניינות ממליצה באהבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
mgndwwh - תמונה
mgndwwh 2 ביקורות
נהדר
5.0
13/11/19

קבלת פנים חמה המקום נקי מסודר עם נוף יפה שרות אדיב ומהיר תפריט מורכב ממגוון רחב של מנות מעניינות

עוד פרטים
הוספת תגובה
ריבי - תמונה
ריבי 5 ביקורות
אכזבה
1.3
11/09/19

היינו במסעדה לרגל ארוע. האוכל מאכזה מאוד. האווירה לא נעימה. רעש נוראי שעושים בעיקר המלצרים. שירות גרוע. האוכל בינוני לא מושקע והמראה שלו לא מעורר תאבון. לא נגיע שוב. חבל על הכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
mtn-il - תמונה
mtn-il 47 ביקורות
מעולה.
4.8
01/07/19

בראנץ' צהריים עם בופה מהטעימים שאכלתי, האוכל טרי, מגוון, טעים מאוד ומושקע. המחיר משתלם ביחס למה שמקבלים. שירות מהטובים שנתקלתי בו ללא כל ספק. מומלץ ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
lilahleo - תמונה
lilahleo 9 ביקורות
נחמד, עיצוב מרענן
3.8
11/05/19

בסך הכל היה טעים, לא מעבר לזה. המנות העיקריות היו טעימות אך לא היה בהן משהו ייחודי והיו קטנות יחסית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Or - תמונה
Or מבקר מתחיל
מושלם
5.0
28/03/19

ביקרנו במסעדה והופתענו מרמת האוכל ומהחוויה הקולינרית. ישבנו על הבר ואירחו אותנו ירדן גנון , עילאי בצר ויובל פרץ המלכה! בתור אחת שאוצר הטעמים שלה לא מגוון נהנתי מכל ביס ומשירות מכוון... ומעולה. יובל ידעה לקרוא אותנו ולהזמין לנו בדיוק מה שמתאים לחך. בהחלט נחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה