נגישות
נגישות

ריבר בורסה - River ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

129 ביקורות וחוות דעת על ריבר בורסה

 - תמונה
2 ביקורות
3.0
17/05/08

מס פעמים נתקלנו בתופעה של חוסר שרות, ואוירה לא נעימה ומתנשאת חבל:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.7
10/05/08

חגגנו יום הולדת משפחתית ל-12 איש בשבת. בחרנו בקבוק יין מתוך 2 סוגים בלבד. היין הגיע אך הכוסות התמהמהו כיוון שהיה צריך לשטוף ולהכינן (אין מספיק כוסות במסעדה?). ביקשנו לזרז אך המלצרית... טענה שזה לא תלוי בה, אלא בברמן. המנות הראשונות כמו הסושי, הסלט והבצל היו טעימות. המנות העיקריות הגיעו עוד בטרם פונו הצלחות מהמנה הראשונה. המנות עם הנודלס היו ענקיות (מומלצת מנה ל-2 סועדים). הן היו טעימות, אך לא משהו "וואו". הקינוחים שהגיעו, כמו הוופל הבלגי, המוס, הברולה היו סבירות. נדמה היה שרוצים לפנות את מקומינו כמה שיותר מהר. תוך שעה וחצי סיימנו את הארוחה. לפחות יצאנו שבעים מאוד. נודלס כבר לא נאכל בשבוע הקרוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
28/04/08

הזמנו נודלס (2 מנות שונות) בשעה 21:51 מרמת גן לכיכר רבין בת"א. ב- 22:01 הגיע האוכל. משמע הדבר - היה מוכן מראש. הנודלס היו, ללא ספק, המגעילים ביותר שאכלנו בימי חיינו. יש לציין שהסושי של... המקום טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.7
03/04/08

הסושי היה טוב.למרות זאת השירות היה בינוני מינוס.להתרחק מהסינטה - נתח בינוני בצליה חובבנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סילביאן - תמונה
סילביאן מבקר מתחיל
4.7
22/03/08

אי אפשר לעבור לסדר היום על היד הנדיבה של המנות, לכתוב כמה נהנינו אתמול מהאוכל, מדהים איך תמיד המנות יוצאות בדיוק כמו שצריך לטעמי, מאחלת להנהלת ריבר להמשיך ולהצליח עם נתינה כזו אני בטוח... שסלולה דרכם להצלחה.  גולשים יקרים קשה להמליץ רק על דבר אחד או על הסלט הירוק שמככב הכל פשוט טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יפעת וצחי - תמונה
יפעת וצחי 3 ביקורות
1.0
21/02/08

כשהגענו למקום המארחת אפילו לא הסתובבה לקבל אותנו, אלא הפנתה אלינו את הגב בעוד היא מדברת בפלאפון שלה...מנהל המשמרת קלט אותנו מההתחלה ולבסוף הוא סידר לנו שולחן (במקום לבקש מהמארחת לסיים... את שיחתה). היה קשה לתפוס את תשומת לב המלצרים וכשניסינו לבקש משהו מהמארחת היא בגסות התעלמה מאיתנו. לאחר זמן מה ביקשה מאחד המלצרים לגשת...עצה למארחת: בפעם הבאה אפשר להגיד שאת שולחת מלצר ולא להתעלם מספר פעמים מהלקוחות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
dafi - תמונה
dafi מבקר מתחיל
4.7
13/01/08

במוצ"ש האחרון אכלנו בריבר ר"ג ונהננו מאוד האוכל היה מעולה המלצרית הייתה מקסימה האוכל היה טעים כמו תמיד וזאת הייתה פעם שהכי נהננו!!! מסעדה מומלת בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
12/01/08

מסעדה ממש טובה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי 2 ביקורות
2.0
01/01/08

בשתי מילים: לא להתקרב! אוכל חסר טעם, חסר השראה, טבח שכנראה לא שמע על תבלינים במטבח האסייתי, אם הוא חושב שמרק ראמן עם טופו אומר מים כהים עם קוביות טופו מהקופסא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
02/12/07

אכלתי מנה של "שיפודי פודי" האורז היה קר ותפל טעמתי ממנה של "שבעת הפלאים" לא מצאתי שום דבר מעניין במנה הנ"ל לתשומת ליבכם

עוד פרטים
הוספת תגובה