נגישות
נגישות

ריבר בורסה - River ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

129 ביקורות וחוות דעת על ריבר בורסה

irile - תמונה
irile 5 ביקורות
4.3
23/11/08

פשוט נהנתי אני יוצאת לרוב לסניף ראשון לציון אבל הייתי גם כמה פעמים סבניף רמת גן ללא ספק מסעדה ששווה לבקר בה עפם נוספת פשוט מעולה אין על מנת הוריקן על מצע אטריות והסושי שלהם. אוכל נהדר,... שירותל נפלא תמשיכו ככה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
16/11/08

במוצ"ש סעדנו 4 זוגות.אחד הסועדים קיבל מנה על צלחת לא נקיה.כשהוחלפה-חזרה מנה קרה.למרות שאישתי שאלה על חריפות האוכל-כשהזמנו את המנה של נוריקו סן-היתה חריפה למרות שלא כתוב בתפריט.מזגן... מכוון על קור(היה לילה קריר)הקפיא את אשתי וכל פעם לאחר שהורידו את העוצמה חזר לאחר כמה דקות קור עז.תפריט קינוחים-אין.כאשר חברי ביקש מהמלצרית את פירוט הקינוחים התשובה היתה כך "אמרתי שלוש פעמים דיברתם ולא הקשבתם-לא אחזור על הפירוט".בכלל היתה אוירה לא נעימה.תודה רבה.ביקור ראשון ואחרון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nofar Fibi - תמונה
Nofar Fibi 2 ביקורות
4.7
05/11/08

אחלה מסעדהאוכל טעים ברמות מטורפותאחלה מלצריםהכל שם טעים פשוט הכלתנסו את שחיתות זה להיטכל הכבוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
04/09/08

אחלה מקום שבעולם!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
28/08/08

אירוח נפלא אוירה נעיה מאוד אבל.... מנות קטנות מאוד אפשר לאכול משהו בבית ואח"כ ללכת לריבר..... ככה בשביל האוירה....

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
20/08/08

גרתי בעבר ברחובות והייתי פוקדת את המסעדה על בסיס שבועי.כאשר עברתי לגבעתיים שמחתי לגלות שגם כאן יש סניף ושהוא גם עושה משלוחים.אחרי חוויה מאוד לא נעימה במסעדה שכללה מארחת שלא התייחסה... אלינו כי הייתה עסוקה בשיחת טלפון,מלצרית שהחליטה שבעלי הוא "נשמה" והחליטה להתעלק עליו כל הערב והציע לו מס' טלפון בסוף!!!ואחראי משמרת שכאשר הערתי לו שהמתנו זמן רב שיושיבו אותנו כאשר המסעדה ריקה אמר פשוט "זה מה שיש כרגע" איזה מן תשובה זו????איזה מין שירות???ניסיתי להשיג את מנהל המקום טלפונית אך זה פשוט בלתי אפשרי!!!ניסיתי במשך 3 ימים להשיג את המסעדה טלפונית ופשוט אין מענה!!!!! לא יאומן!!! כף רגלי לא תדרוך בריבר ר"ג שוב וכך גם לא חוג מכריי!!!לא מומלץ להגיע למקום!!!הם פשוט מזלזלים בלקוחות שלהם.גועל נפש

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחל - תמונה
רחל 2 ביקורות
4.7
12/06/08

זהו ביקורנו החמישי בריבר,אך הערב נהנתי יותר מתמיד כמבקרת במסעדות רבות, הפעם לא רק מהאוכל ,אלא דווקא דנה המלצרית שגרמה לנו להנות מכל טעימה .מאחר וידעה להמליץ במדוייק על המנות הנכונות... ו"מנעה" מאיתנו להזמין את המנה שאנו מורגלים בה .המליצה לנו לשלב מנות ראשונות לצד מנה עיקרית וכך יצא שהתענגנו על 4 מנות מגוונות במחיר של 2 מנות רגילות. תודה דנה על שרותך הנפלא ,הנעים והלא מלוקק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.0
09/06/08

הפעם אכזבה,בצהריי חג השבועות החלטנו בבית, לאכול ארוחה במסעדה.הבחירה נפלה על ריבר סניף רמת גן (על אף שאנו גרים בראשון לציון). אכלנו שם הרבה פעמים.ובכן מייד נפלה רוחינו עם היחס הצונן של... המלצרית,לאחר מכן מנת הבצל היתה קרה וטבעות הבצל היו בקוטר של מלון. סושי שה"טונה" היתה מכווצת עליו ,כנראה היה מוכן מראש. וסטייק שהיה אמור לשקול 250 גרם נראה כמו דוגמית לסטייק שהגישו בשולחן הסמוך. בקשתי מידיום רייר אבל לא ציפיתי לבשר קר. בקיצור 380 ש"ח כולל הטיפ (30) ירדו לטמיון כנראה ההנהלה עסוקה בלפתוח סניף חדש. גם כאשר התלוננתי אמרו לי שסוף הארוחה זה מועד מאוחר מידי להתלונן. צריך להתלונן כבר בתחילת הארוחה ואז במשך הארוחה הם משתפרים. עכשיו אכלת אותה. הוחלט במשפחה לשם אנחנו לא חוזרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
30/05/08

אחלה מסעדה.. יש להם סלט ירוק שהרוטב שלו פשוט אגדי מנה ממש מומלצת... שאר המנות רגילות כמו כל מסעדה תאילנדית שמכבדת את עצמה.. רצוי להזמין מקום מראש ולשבת בפינה שנוחה לכם, אי אפשר לצפות את... שע' העומס במקום.. אישית הייתי המון פעמים ונדיר שנתקלתי בשירות לא טוב.. הקינוחים משתנים וגם לא רשומים בתפריט.. בקיצור אחלה מקום להעביר ערב עם חברות..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
20/05/08

ישבנו בריבר בר"ג והיה מעולה, המלצרית הייתה מקסימה והמליצה על מנות מעולות ונתנה שירות מכל הלב... אכלנו ממש טוב במחיר ממש זול.ממולץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה