הפוקצה הגיע שרופה, ממרח הביצים הגיע מקולקל, התגובה כשהערתי הייתה עלובה, כשחלק מהחביתה היה גם כן בטעם שרוף ויתרתי. בטבעוני היה מגוון עלוב של מטבלים. בקיצור ממש לא!
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
Eyal
מבקר מתחיל
כגדול הצפייה , כך גם האכזבה
1.3
23/07/21
שרות מאכזב, מנות שהגיעו באיחור או נשכחו ואדישות מוחלטת של האחראית משמרת במקום.
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
anat.s1
26 ביקורות
אני לא אחזור לאכול פה. אולי רק לקפה.
2.5
01/03/18
סלט חלומי מאד לא טעים ...חתיכות קטנטנות של חלומי שטבעו בסויה. ירקות שידעו ימים טובים יותר. פסטה סלמון שגם עברה במזרח הרחוק...פוקצ'ה טעימה.
אוכל לא טעים. יקר יחסית למנות דומות במקומות... דומים.
הקפה היה טוב!
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
קרן
200 ביקורות
בשישי כדאי להמנע
3.0
02/12/17
זו הפעם השנייה שלי בביגה ואין ספק שיום שישי זה לא היום שמייטיב עם המקום החמוד הזה.
חיכינו לא מעט זמן עד שהמךצרית נגשה אלינו לאחר שקראנו לה פעמים, המקום היה עמוס מידי ורועש. האוכל היה... בינוני ולא זול. חבל כי המקום חמוד אז כנראה שנדבוק רק באמצע השבוע. הזמנו את המאפה תרד שהיה קטן ולא משביע
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
Tina
37 ביקורות
מומלץ לקפיצה!
4.5
09/10/17
הגענו לביגה על מנת להנות מארוחת בוקר לכבוד חגיגת יום הולדת. האווירה במקום מאוד אנרגטית ונעימה, הצוות אדיב ונחמד מאוד, האוכל הגיע בזמן סביר והודיעו לנו מראש על עיכובים שנוצרו במטבח,... השירות היה מצויין והלחם טעים מאוד!
מומלץ ולדעתי יש מצב גדול שנחזור לביקור נוסף :)