נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9379158 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בצפון

מרתף היין העתיק בזכרון יעקב
זכרון יעקב
מסעדת קונספט
הזמן שולחן
מריפוסה בקיסריה
קיסריה
מסעדת קונספט, כשר
הזמן שולחן
ברוניתא בזכרון יעקב
זכרון יעקב
מסעדת קונספט, כשר
wide open- אירועים ואוירה ברמת ישי
רמת ישי
מסעדת קונספט, כשר
אמיגוס בקריית שמונה
קריית שמונה
מסעדת בשרים, כשר
סאמא בעכו
עכו
מסעדת קונספט
הזמן שולחן

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
5.0
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

20 ביקורות וחוות דעת על בנג'ולינה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Idith - תמונה
Idith מבקר מתחיל
טעים מאוד, נעים מאוד - בהחלט נשוב!!!
5.0
10/08/19

אוכל מצויין. מומלץ מאוד לארוחה משפחתית. תפריט מגוון מאוד. בעלי המקום אדיבים וחביבים במיוחד והאירוח מאוד נדיב. מסעדה מומלצת מאוד!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעלי - תמונה
יעלי 70 ביקורות
נחמד מאוד, מומלץ!
5.0
18/04/19

הגענו אחרי טיול רעבים מאוד. הזמנו עיסקיות שכללו מנה עיקרית ושתיה לבחירה. האוכל היה טעים מאוד והשירות היה אדיב ומקצועי. נהננו מאוד. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rachel - תמונה
Rachel מבקר מתחיל
מהנה וטעים
4.5
23/03/18

לאחר אכזבות ממסעדות בצפון ולאחר ששתי מסעדות האהובות עלינו נסגרו (רוטמן ורבורג) הופתענו לטובה ממסעדה נוספת בצפון שבהחלט נאמץ. נהנינו מהשירות החם והמקצועי , האוכל המשובח, ההקפדה על פרטים... ואיכות המוצרים. אהבנו את הקונספט המתחלף ומהגיוון. מחירים סבירים לרמת המקום. נשוב בהקדם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לוטם - תמונה
לוטם 2 ביקורות
מסעדה נחמדה, ניתן עוד הזדמנות קצת יקרה תלוי במנות
3.3
12/11/17

הגענו לחגוג יום הולדת 29 לאחי היקר. משפחה מצומצמת 5 מבוגרים ותינוק מתוק אחד (:. עוד בהזמנת המקום בשיחתי עם ענת, מבעלי המסעדה ההרגשה הייתה נעימה וחמימה. מרגישים שזה הבייבי של ענת ואהבה... גדולה. כבר לא ממש היה מקום מתאים לנו, ובשעה פחות מתאימה אבל עברו כמה ימים וענת חזרה אלי עם בשורה משמחת שנמצא מקום מתאים יותר לנו ובשעה נוחה יותר. הגענו למסעדה רעבים מאוד יש לציין- המסעדה פצפונת, אווירה חמימה וביתית אבל קצת צפוף, הסתדרנו. המנות הראשונות היו מעולות, וכן גם המרק. לקח להן לא מעט זמן להגיע. את השתייה שלי שכחו ורק אחרי שלוש פעמים שהזכרתי קיבלתי אותה. בין המנות הראשונות לעיקריות חיכינו המוןןןן זמן כחצי שעה, ארוך מידי לכל הדעות במיוחד כי היינו רעבים!! התפריט לא זול ויש גם מנות שהן יקרות במידה לא סבירה, אבל אלו מנות הבשר האמיתי היחידות והבנים אצלינו לא מוותרים. המנה שלי הייתה לא אכילה בגלל כמות המלח, ענת הגיעה לשולחן ולא ויתרה עד שלקחתי מנה אחרת שעשו לפי טעמי שהייתה טעימה מאוד - ניוקי ברוטב אלפרדו. הוריי לקחו שניהם מנות עוף, אחת הייתה מעולה השנייה קצת פחות. לא היו הרבה אופציות ולכן נלקחו מנות עוף. לקינוח הזמנו מנה אחת שוקלדית וטעימה מאוד ואחת עם מרנג ורוטב שזיפים טעימה גם היא שקיבלנו כפיצוי. בסך הכל חוויה טובה, אווירה נעימה, אכפתיות מהצוות. כן מסעדה לחזור אליה, בהרכב זוגי ולא משפחתי בעיני, לא בשישי בערב אולי ביום פחות עמוס. החשבון אגב הסתכם ב1000 שח חשבון מנופח מאוד לחמישה סועדים, מתוכם מעל 200שח על מנת פורטרהאוס 400 גר׳ עם עצם.. יקר מידי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
omerar - תמונה
omerar 7 ביקורות
ממש כדאי. טעים וכיפי
4.5
09/08/17

כיף וכדאי שירות מקסים, חברותי ואדיב אוכל טעים ומחירים סבירים בהחלט. הזמנו המבורגר לילדים - טעים מאוד מנה ראשונה לאישתי סלט בורגול ובטטה טעים. למרות שרוטב הווויניגרייט היה מעט אנמי אני... הזמנתי שייטל עם ערמונים. טעים למרות שלדעתי השייטת היה פרוס מעט עבה ככה שהיה מרקם קצת יותר מדיי צ׳ואי. המנה הגיעה עם ניוקי מדהימים. באמת אחד הטובים שאכלתי- סהכ מנה מאוד נחמדה. לעיקריות הזמנו המבורגר חרדל עיזים (אני) מעניין וטעים. הגיע עם תפוא צרובים (סביר +) הוספת תבלין כמו רוזמרין או משהו אחר שיתן קצת יותר עניין ישדרג. אשתי הזמינה ניוקי עם קרם כרובית - וואו. מ ע ו ל ה!!! הזמנתי גם בירה ללא גלוטן - בירה מצויינת שלא נופלת מבירות רגילות.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

13
מנות נדיבות
10
תפריט מגוון
10
מומלץ לארוחה עם חברים
10
אווירה רומנטית
8
מומלץ לארוחה משפחתית
6
אווירה יוקרתית
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 04-6600876

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה