נגישות
נגישות

בנג'ולינה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
5.0
אווירה
4.5
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

20 ביקורות וחוות דעת על בנג'ולינה

רונית - תמונה
רונית 10 ביקורות
מסעדה מעולה!!
4.8
05/07/17

מסעדה מעולה, כל המנות שאכלנו היו טעימות מאוד המנות נדיבות והמחירים בהחלט סבירים ביחס לאיכות . השירות מצויין האווירה מאוד נעימה וידידותית. אין ספק שנחזור לכאן בהזדמנויות שנהיה באיזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shay - תמונה
Shay 2 ביקורות
מקום קטן שגורם לחוויה גדולה!
4.5
20/02/17

חוויה של מקום, שירות מעולה כבר מהשיחת טלפון הראשונה, "מצאתי" את המקום במקרה, בעזרת אפליקציית איזי. הזמנו מקום ליום שישי בערב כאשר נאמר לנו שהמקום כמעט מלא ונשאר מקום רק בשולחן ליד... הדלת(מזג אוויר קר בחוץ),המארחת הסבירה שיש חימום אבל ייתכן והכניסה והיציאה של האורחים תפריע,בחרנו להזמין את השולחן(שבסופו של דבר הבחירה היתה טובה כי לא הרגשנו כלום), הגענו למקום(מיקום לא מזמין במיוחד,אסל נסלח) קיבלה את פננו המארחת שהושישבה איתנו בשולחן, מיד הוגשו לנו התפריטים(אחד קבוע ואחד מתחלף-זה הקונספט של המקום). תפריטים עשירים מעוררי תאבון, המלצרית שהכירה את התפריט ידעה מה להציע ולהמליץ העשירה את חווית הבחירה. כאשר הייתה התלבטות בין הראשונות זכינו לקבל פינוק על חשבון הבית של אחת מהתלבטויות שלנו. תודה! כאשר האוכל הגיע, וואוו התענגנו אני ןץואישתי על כל ביס. באמת מרגישים שהכל טרי. קינוח?! הזמנו את זה עם התותים(גם בהמלצת המלצרית) קינוח קליל וטעים ממש.. לסיכום, מקום ששווה לחזור אליו בכל ביקור בצפון. מקום חוויה טעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
esmerten - תמונה
esmerten 3 ביקורות
תחילתו של סיפור אהבה!
5.0
29/01/17

באנו עם ציפיות גבוהות, אחרי שקראנו את הביקורות ברסט. אם היה אפשר, הייתי מדרג את המסעדה יותר 10 כוכבים, בגלל השירות הנפלא, האוכל המעולה והמחיר הסביר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עוז - תמונה
עוז 4 ביקורות
שווה ביקור
4.8
03/12/16

שירות מעולה!!! אווירה נחמדה מאוד. מסעדה מעוצבת בצורה מעניינת ומכניסה לאוירה. לוקח הרבה זמן למנות לצאת, המנות היו טעימות אבל לא לעוף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
maxcom20 - תמונה
maxcom20 9 ביקורות
מקום פצצה
4.5
08/10/16

חגגנו יום הולדת האווירה ביתית , מנות גדולות וטעימות,מחירים סבירים , תפרית מגוונת .שירות מעולה: מלצריות סבלניות נתנו דפי צביעה וקלמר לילדים בזמן המתנה .נהינו מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shiri - תמונה
Shiri מבקר מתחיל
מומלץ בחום למטיילים בצפון
4.5
23/07/16

הגענו זוג, ביום שישי כשהמסעדה מלאה עד אפס מקום, ועדיין קיבלנו שירות מעולה ומצ'פר! כל מנה שהזמנו הייתה מקורית, טעימה וגדולה. היה נוח גם לטבעונים/צמחונים. כיף שהתפריט משתנה כל שבוע, זה... עושה חשק לחזור ולראות מה יהיה בפעם הבאה :) מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moshe - תמונה
Moshe 2 ביקורות
ציון 200
4.8
10/06/16

שירות אישי ונעים מסעדה כל היה טעים מלצרית חמודה שראתה שאהבתי מאוד את מח העצם הביא לי בלי לשאול אותי מנה נוספת על חשבון הבית מחיר מאוד סביר למנות חש שני סוגי תפריטים אחד משתנה ואחד... קבוע בקיצור אחלה חוויה הגענו עם שני הבנים וכולנו נהינינו ו... אה רגע אני כותב ועוד לא בחרנו קינוחים בטוח של תהיה בעיה שם ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
דונה פלור - תמונה
דונה פלור מבקר מתחיל
תודה, היה נעים, טעים ומפתיע לחיוב :-)
4.8
04/05/16

עברנו במקרה כי היינו רעבים וחיפשנו מסעדה פתוחה. היינו הלקוחות הראשונים קצת אחרי שעת הפתיחה. האוירה מאוד נעימה, מוזיקה טובה בווליום לא מפריע, טפט קיר מרהיב ומושך את העין- תעסוקה לילדים... למצוא בו חיות שונות.. המנות מגוונות, טעימות, מפתיעות, משביעות בהחלט- מנת הילדים גדולה והגיעה מהר. שירות אדיב (תודה למלצרית שירן), הציעה לילד ציור כשהחל להסתובב מסביב. מחיר 250 ש"ח לארוחת ילדים, שלוש מנות וקינוח; בהחלט לא רע. מומלץ בחום! אציין חיסרון אחד עם זאת- המקום אינו נגיש והשירותים/כיור לשטיפת ידיים דורשים יציאה החוצה וירידה במדרגות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמוליק - תמונה
שמוליק מבקר מתחיל
תפריט מתחלף ואווירה יוקרתית, המחירים בהתאם.
3.8
25/01/16

ראשית באנו למסעדת בנג'ולינה כי היא הייתה החדשה המבטיחה באזור- ועם תפריט מתחלף זה בכלל נשמע כיף. אכלנו שם פעמיים אך נראה שלא נחזור בקרוב, המנות מעניינות, הצוות אדיב והאווירה יוקרתית-... אולי יוקרתית מדי כי תמחור המנות היה יותר מהמקובל ויש מסעדות טובות יותר באזור בתמחור שווה יותר. בקיצור מקום יוקרתי עם אווירה טובה ומחירים גבוהים. לא נפלנו מהכיסא וטוב שכך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yuv - תמונה
yuv 4 ביקורות
חוויה מטורפת
5.0
22/10/15

ישבנו לערב זוגי, שמענו על המקום מחברים שהיו ונורא נהנו. חגגנו יומולדת ובאנו להתפנק ועפנו! האוכל מיוחד ונורא טעים והשירות משפחתי וכיפי! פינקו אותנו בשני קינוחים (!) וזיקוק והיה ערב... מצויין.. עוד נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה