נגישות
נגישות

יאמאס -YAMAS ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

18 ביקורות וחוות דעת על יאמאס -YAMAS

ליאור - תמונה
ליאור 2 ביקורות
עפנו!
4.8
07/05/16

חפשנו מקום לארוחת ערב משפחתית של ערב שישי לאחר נסיעה מחיפה למרכז . האופציות באיזור לא רבות ולכן לאחר חיפושים רבים החלטנו לנסות את יאמאס שנראתה כמקום נחמד . לשמחתנו הרבה היה מעולה.... האוכל טעים וכיפי, השרות מקצועי ולבבי. אחלה אווירה ומוסיקה יוונית שמחה. תוסיפו תמחור סביר, אחלה אלכוהול ויש לכם חוויה משתלמת ומהנה. ממש כיף וממש מומלץ. תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן ושחר - תמונה
קרן ושחר מבקר מתחיל
מסעדה יוצאת דופן. אוירה, אוכל ושירות פשוט מעולים!
5.0
02/03/16

אחד המקומות המקסימים! אווירה כיפית, שירות מצוין, אוכל מעולה! בקיצור מומלץ מומלץ מומלץ. לא לוותר על הממרח סקורדליה עם לחם יאמס. אין דברים כאלה! ממכר... כבר הגעתי כמה פעמים ואין לי ספק... שאחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
eyald - תמונה
eyald 5 ביקורות
מסעדה מומלצת מאוד
4.8
14/11/15

נראה שהושקעה מחשבה על הפרטים הקטנים, צבע המזגן, אהילים מיוחדים וכלל המקום משדר את השפה, קולות הבוזוקי ברקע ובקבוקי האוזו על הבר הם השלמה נהדרת לאווירה, התיישבנו ליד שולחן גבוה... ונוח. תפריט ה'מאזות' (מאזטים) גדול מאוד, והיה לנו קשה לבחור מבין כל המנות. לדוגמה הזמנו דולומה (עלי גפן ממולאים), ומאפה אתונה מכמורת. הדולומה היו גדולים ושמנמנים, ממולאים באורז ובשר עגל, מנה מעולה ומאוזנת בטעמים שלה. מאפה אתונה מכמורת – מאפה ארוך של עלי פילו ממולא בגבינה יוונית, מעוטר בדבש ושומשום, מעולה, אפוי כמו שצריך. מהעיקריות השרימפס וקלמרי התברר הינה מנה טובה עם טעמים מצוינים, הסטיפאדו, היא מנה עם טעמים חזקים ודומיננטיים. תבשיל בקר בבישול ארוך עם פלפלים, התבשיל עטוף בלחם, וכך הוא נאפה בתנור, הבשר היה רך, והמנה גדולה ונדיבה. האווירה ביאמאס האווירה נעימה מאוד, האקוסטיקה מצוינת ולמרות שמסעדה הייתה מלאה יכולנו ליהנות מהמוזיקה ולדבר בנוחיות. השירות היה מקצועי ואדיב והמנות הגיעו מהר יחסית לשולחן. המנות ביאמאס נדיבות יחסית למחיר. אין ספק שיאמאס היא מקום לאוכל יווני אותנטי עם טעמים שאהבנו והתחברנו בקלות.

עוד פרטים
הוספת תגובה