נגישות
נגישות

יאמאס -YAMAS ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

18 ביקורות וחוות דעת על יאמאס -YAMAS

noga - תמונה
noga מבקר מתחיל
יאמס-אוירה ,שרות וטעמים נפלאים
5.0
03/03/18

נהננו מהאווירה, מהשירות ומהארוחה . מנות מגוונות,מבחר גדול והכי חשוב טעימות . המחיר סביר. שירות מהיר ,אדיב ומקצועי . היינו 16 סועדים כולנו הופתענו לטובה. ממליצים בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
סקורדליה מושלמת
4.5
04/02/18

לא פעם ראשונה שלנו כאן ומפעם לפעם המסעדה הזו הופכת לחביבה יותר ויותר. לראשונה הזמנו את הסקורדליה האגדית (ממרח שום ושקדים במרקם עשיר), לחם הבית חם וטרי שאי אפשר להפסיק לאכול ואת מנת... הקלמרי המטוגן שהפתיעה לטובה - מנה נדיבה ביחס למנה ראשונה, הקלמרי עשוי בדיוק במידה הנכונה. בקיצור תענוג. לעיקרית כבר לא נשאר יותר מידי מקום אז חלקנו סופלקי שמשום מה היה זכור לנו כמוצלח יותר אבל אולי זה במקרה. ואי אפשר בלי הקינוח של ננסי, מנת פודינג סולת חם עם דבש וגלידת פיסטוק (נשמע לא משהו אבל טעים מאוד) עם שתי כוסות יין הגענו לכ 300 שח עם טיפ לא זול אבל חוויה

עוד פרטים
הוספת תגובה
גל - תמונה
גל 3 ביקורות
תענוג צרוף של אוכל , אנרגיות וחוויה בלתי נשכחת !!!
5.0
29/04/17

רק המלצות ,תשבוחות ומילים טובות על מקום מהמם עם אנרגיות ואוירה שאין במחוזותינו . היינו 6 אנשים בשישי בערב , חוויה יוצאת דופן כל מנה טובה יותר מהשנייה הראשונות מדהימות בטעמן , מדויקות... ונכונות : דג ים , לחם הבית , קרפציו , מאפים , קציצות , סופלקי הכל פשוט תענוג לחיך .. בנוסף המשקאות , בירה חבית טרייה ואוזו עם אשכוליות אדומות והכל מוגש בטוב טעם . שירות של צוות מקצועי ומקצועני עם חיוך והרבה תשומת לב לפרטים הקטנים . איזה כייף שיש מקום כזה באיזור ולא צריך לקפוץ ליוון או לתל אביב כדי לספוג כזו איכות ! כל הכבוד תשמרו ותשמרו על זה כי אתם משוהו מיוחד !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Leo - תמונה
Leo מבקר מתחיל
אני עדיין רעב
2.3
11/02/17

הגעתי מנהריה עם המשפחה - הזמנתי שווארמת טלה , הגיעה אחרי 20 דקות לאפה שאריות בשר טלה , מפוצצת בשמן,עם ״תוספת של 3 פלחי תפוח אדמה״. נשארתי רעב, אני בדרך הביתה לאכול. מי שהזמין פירות ים... נהנה מאוד. תחליטו לבד .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rona - תמונה
Rona מבקר מתחיל
המלצה חמה
5.0
17/01/17

שבת בצהריים, חגגנו יום הולדת לחברה טובה. נהננו מאוד. אוכל טעים שירות אדיב מוסיקה נעימה, סבבה, מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Matan - תמונה
Matan 4 ביקורות
נהנים מהמסעדה בכל פעם מחדש
4.0
23/12/16

היינו עם המשפחה שולחן של 12 אנשים, המנות הגיעו מהר יחסית לזה שהמסעדה הייתה מפוצצת נהננו מהאוכל השירות והאווירה במקום. ממליץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eyal - תמונה
Eyal 22 ביקורות
לא אחזור
2.8
01/11/16

הזמנו 4 מנות ביום שישי בערב כשהמסעדה היתה ריקה...........כול המנות היו בינוניות במקרה הטוב ורוויות שמן לא אחזור למרות המוסיקה הנפלאה והשרות החביב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moran - תמונה
Moran 2 ביקורות
מומלץ בחום!
4.8
21/10/16

הזמנתי מנה טבעונית ביחד עם שני חברים שהזמינו מנות בשריות, כולנו נהננו פשוט מכל רגע. אוכל מצויין, מאוד ידידותי לטבעונים! מוזיקה מעולה! וייב ממש טוב במקום. המקום עצמו אסתטי ומקסים...חוויה... יוונית אותנטית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבנר - תמונה
אבנר 20 ביקורות
יאללה יאסו
3.3
05/06/16

מסעדה נחמדה, מזל שהשירות מדהים והמוזיקה מקסימה שמחפה על אוכל סתמי וחלקו אף תפל... מצטער אך התאכזבתי... צלחת הדגים המטוגנים - מאכזבת והטעם רע! דג כבוש - מדהים!!! ציזיקי - טעים אך לא... מיוחד. צלחת העגבניות עם הפטה המבושלת והקרוטונים - סתמי. תחליפו את המנה. בקיצור - נחמדה ולא יותר ושוב...שירות מעולה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
מפתעי לטובה, אחלה מקום
4.5
16/05/16

נפגשנו עם זוג חברים ביאמס והופתענו לטובה המקום מתוק, מאוד נעים ויש בו אחלה מוזיקה יוונית שתורמת רבות לאווירה. הזמנו 5 ראשונות, שתי עיקריות ושלושה קינחים וחצי ליטר בירה לראשונות הזמנו... מנות שהומלצו על ידי המלצרית החביבה שלנו - שרימפס לוהט שהגיעה בחמאת גבניות ועגבניות שרי והיה מאוד טעים, מאפה גבינה מלוחה עטוף בעלה פילו והוגש ברוטב דבש, מנת לחם שהיה טרי חם וטעים שהוגש עם סלסת עגבניות טריה ומעיין סחוג (בלי לפגוע חלילה רק שאין לי שם אחר בראש לתאר את זה), סלט שוק שהיה טרי, עשיר והוגש עם מנת גבינה מלוחה (מנה יקרה יחסית לגודלה, 48 ש"ח), ואינדיקולה שזה ממרח יווני עם שום ושקדים שהיה מעולה (26 ש"ח ושווה את זה). יחד עם הראשונות קיבלנו אוזו על חשבון הבית שזה היה ממש חמוד מצידם לעיקריות הזמנו את הלאפת טלה שהייתה טעימה למרות שהבשר היה קצת יבש ועיקרית נוספת שהייתה מנת דג מוסר עטוף בעלי גפן על מצע של תפ"א - מנה מעניינת אבל לצערנו ייבשו את הדג לקינוח הזמנו מלבי שהיה מעולה, גלידת פיסטוק עם שערות חלבה, סילאן ושבבי פיסטוקים שמאוד הפתיעה לטובה למרות שזה נשמע סתמי למדי וגולת הכותרת הייתה מנת פודינג סולת חם בעלה פילו בליווי גלידת וניל כולנו יצאנו שבעים ומרוצים בעלות של 500 ש"ח כולל טיפ ללא ספק נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה