נגישות
נגישות

מיתוס פיש מרקט ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

18 ביקורות וחוות דעת על מיתוס פיש מרקט

אורלי - תמונה
אורלי מבקר מתחיל
טעים נעים ומומלץ
4.0
24/08/15

מנות מאוד טובות הקינוחים מדהימים רמה גבוהה של מסעדת דגים הערה קטנה מלצריות קצת יותר מנוסות זה יוסיף. בקיצור המלצתי לחברה לחגוג לבעלה והחברים יום הולדת מקווה שיהנו כמוני .

עוד פרטים
הוספת תגובה
עידן - תמונה
עידן 3 ביקורות
טעים.יפה אבל לא נחזור
3.0
02/08/15

ביקרנו במסעדה הזמנו 2 מנות עיקריות, לימונדה , בירהוקינוח אחד שילמנו 300 ש"ח. המנות העיקריות מאוד טעימות אבל גם מאוד מאוד קטנות, לגמרי לא מצדיק את המחיר. המבחר בתפריט דליל לחלוטין יחסית... למסעדת דגים. יש רק דג פילה ולא דג שלם. לסיכום - המקום מעוצב יפה, אוכל טעים, יצאנו רעבים. אני מציע להגיע שבעים מהבית. ספק אם נחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
10/08/2015
ראשית ברצוני להודות על המילים הטובות ושאר הפרגונים שעולים ממכתבך. מסעדת פיש מרקט הינה מסעדת שף אשר חרטה על דגלה השמת דגש על טריות ואיכות חומרי הגלם במעלה ראשונה. אנו מציעים מגוון רחב מאוד של דגים טריים שמגיעים אלינו מדי בוקר היישר מן הדגה היומית. המנות בתפריט (7 במספר) רובן ככולן הן מנות דגים מפולטים (ללא האידרה ושאר העצמות) ובנוסף מדי ערב מוצע תפריט ספיישל משתנה אשר כולל בתוכו 2-3 מנות דג שלם לפי הדגה היומית, כגון: לברק,לוקוס ופרידה במשקלים שונים לבחירה. מנת פילה דג ממוצעת במסעדה הינה במשקל 220-230 גרם נטו, ללא אידרה ושאר עצמות בליווי תוספת משתנה של ירקות/ פחמימה. יותר מאשמח אם תינתן לנו הזכות לארח אתכם שוב כדי שיתאפשר לנו להעניק לכם חוויה מתקנת. בתודה מראש, ירון- מנהל המסעדה.
רפי אבידן - תמונה
רפי אבידן 7 ביקורות
טעים אבל לא מצדיק את המחיר
3.5
17/05/15

האווירה נעימה מאד, מוזיקה יוונית והמקום מרווח ונעים. השירות מצויין, מהיר מקצועי ומחויך - בזכות אוקסנה המקסימה. הזמנו לחם התבנית עם מטבלים ב 29 ש״ח , הגיעה דוגמית , אז הזמנו פלטת... מטבלים ב 69 שח, הכל היה טעים אבל שוב דוגמיות. למנות ראשונות לקחנו סיגר גבינת קשקוול שהגיעה עם ביצה קשה וחצי מלפפון חמוץ, לא הצדיק 49 ש״ח . מה ראשונה נוספת היו שני סיגרים של פטה עטופה בחציל ומטוגנת. נחמד ולא יותר מזה , שוב 49׳שח . לעיקריות ב 119 שח הזמנו פילה לברק שהיה נחמד וללא תוספת למעט חצי קישוא, וקציצות לוקוס במחבת ברוטב אדום שלא הלהיבו. הזמנו 3 קינוחים , קרם ברולה מצוין, קרנבל תפוחים טוב ומלבי מצויין. המלבי היה דוגמא טובה לכל הארוחה, הוא הגיע בצנצנת זכוכית ומילא בקושי רבע ממנה, זה כבר זלזול לדעתנו. הרגשנו כאילו עבדו עלינו, אשתי אומרת שזה לא כאילו... בסופה של ארוחה השארנו 1000 ש״ח כולל טיפ לשני זוגות ויצאנו רעבים . אנחנו יודעים שמסעדה באזור הזה של תל אביב לא אמורה להיות זולה אבל 1000 ש״ח אמורים לתת תמורה טובה יותר לכסף. לא נראה לנו שנחזור. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה