נגישות
נגישות

מיתוס פיש מרקט ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

17 ביקורות וחוות דעת על מיתוס פיש מרקט

חיהפ - תמונה
חיהפ 39 ביקורות
הנאה מתמשכת לעיניים ולחיך.
4.8
27/06/18

טעים, טרי, מוקפד באופן מתמשך. אין ירידה ברמה כמו שקורה לעיתים במסעדות מצליחות. מנות מתחדשות. הפעם גם שתינו בירה, יש מגוון גדול של בירות ומשקאות אלכוהוליים, אבל לא זול. הצוות ממש מקצועי... ונחמד. מאד מומלץ גם לאירועים משפחתיים בחדרים פרטיים שיש במקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיהפ - תמונה
חיהפ 39 ביקורות
חגיגה לחיך!
4.8
14/05/18

מיקום מעולה, שירות מעולה ולא מעיק. אוירה נעימה וזורמת.האוכל טעים בטירוף, מנות מעוצבות וגם נדיבות וטעימות. הכל מוקפד, טרי,ומקורי. המחירים לא זולים אבל סבירים יחסית לשוק בהתחשב במוצרים... האיכותיים במיוחד בהם משתמש השף. אין פשרות. הקינוחים טעימים ומעוצבים ברמות על. ממליצה על "הר השוקולד". תזמינו מקום מראש!

עוד פרטים
הוספת תגובה
shirii - תמונה
shirii 2 ביקורות
יקר, לא טעים, שירות גרוע. לא נחזור.
1.0
19/04/18

נתחיל בזה שהגענו רעבים בשעה 23:00 בערב יום העצמאות ומרגע שהתיישבנו ועד שהמלצר ניגש לקחת הזמנה עברו 20 דקות של ייבוש רק שולחן שלידנו לא הצליחו להחליט מה בא להם. ניגשה אלינו מלצרית שיכלה... לקחת מאיתנו הזמנה רק לשתייה עד שהמלצר שלנו הואיל להתפנות אלינו. הזמנו סביצ'ה שהגיע קטן ולא מתובל וסלט שרי מוצרלה סתמי לגמרי ורביולי סלק צמיגי. בתוספת לחם, כוס יין וספרייט שילמנו 300 שקל שעד עכשיו לא ברור לנו על מה ולמה. המקום לא מתאים לאנשים שרגילים לאכול במסעדות טובות או לחילונים. מאכזב, לא טעים ויקר. מי שמחפש אוכל טוב שיעשה לעצמו טובה ויחסוך את החווייה מראש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
sarit147 - תמונה
sarit147 172 ביקורות
FISH-MARKET- חוויה יוונית קסומה
5.0
02/04/17

מדובר במסעדת דגים חלבית כשרה השוכנת בתל אביב- המטבח מתמחה בדגים וגבינות בוטיק ומנוהל ע"י צוות מיומן, יוצר בכל יום מנות דגים בסגנון יווני-ים תיכוני המורכב מחומרי הגלם הטריים והאיכותיים... ביותר היישר מהמגדלים עצמם. בפיש מרקט מגוון מנות טעימות- מחבת דייגים, קרפצ'ו לוקוס, קבב לוקוס ברוטב חריימה, קרפצ'ו פלפלים, פלטת מאזטים, קציצות פרסה, מאפה גבינה, סטייק חלומי ועוד... פיש מרקט מעוצבת בסגנון יווני אוריינטלי, וניתן לבחור בין ישיבה בחלל מרכזי גדול הכולל בר מאובזר או ישיבה בגינה ירוקה ונעימה. כמובן שהזמנו מקומות מראש (אל תשכחו לעשות זאת אחרת תאלצו להשאר בחוץ), הגענו בשעה הייעודה, האווירה במקום מזמינה וכיפית, התחלנו עם יין הבית והגברים שבחבורה הזמינו קוקטלים טעימים במיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Itamar - תמונה
Itamar 4 ביקורות
מקום לחזור אליו
4.3
10/11/16

מסעדת דגים חלבית וכשרה. המנות איכותיות מאוד ומוגשות מהר. המנות בגודל סביר, לא גדולות מדי ולא קטנות מדי. המסעדה מעט צפופה - השולחנות קרובים מאוד אחד לשני, כך שאין לצפות לשולחן מאוד... אינטימי אלא אם מבקשים במיוחד ואז ניתן לשבת זוג בשולחן פינתי. האווירה במסעדה ים תיכונית מעט. השירות אדיב ביותר, המחיר לא זול אבל כנראה סביר למסעדה ברמה הזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מבקר המסעדות - תמונה
מבקר המסעדות 4 ביקורות
מסעדה מרעננת!
4.3
23/08/16

האווירה במעדה ממש כאילו יושבים בשוק ביוון,עם זאת די רועשת. האוכל: התחלנו בסיגרים מטוגנים עם חציל וגבינה מנת הפתיחה מספר אחת שלהם! עיקרית הזמנו לברק שהיה מושלם. לקינוח קרם בורלה מיוחד... במינו. המחיר היה בהתאם וממש לא זול. לסיכום: מסעדה מעולה באווירה שונה, עדיף לבוא לצהריים ולאכול עסקיות שהם במחיר מצוין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
maya - תמונה
maya 16 ביקורות
נהננו מכל רגע - טעים ומומלץ בחום :)
4.8
06/07/16

היינו בארוחה משפחתית עם אורחים מחו"ל סה"כ 13 איש. נהננו מכל רגע, האוירה, המוזיקה, העיצוב הכל הרגיש לנו כיף ונוח. מהמנות הראשונות, עיקריות וקינוחים נהננו מהכל. פילה מוסר ים, מאד מומלץ,... מגש המזאטים כיפי ומתאים לשולחן עם הרבה אנשים להתחלה זה ממש נחמד לחלוק. בסה"כ מסעדה כשרה טובה מאד נהננו מאד ובטוח נחזור :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחל - תמונה
רחל מבקר מתחיל
לא נגיע לשם יותר. היינו 5 זוגות וכולם אמרו כך
3.0
01/04/16

האוכל והשרות מצוינים. האוירה מאוד רועשת וזולה ולא מתאימה לסוג האנשים הרוצים לסעוד שם. בקשנו לסגור או להחליש את המוסיקה ומנהל השרות לא הסכים בהסבר שזוהי האווירה של המסעדה. אם כך-אנחנו... והרבה חברים שלנו לא יחזרו לאכול שם כיוון שאין שום אפשרות לשיחה בין הסועדים. יש מסעדות רבות כשרות עם אוכל גורמה וללא הרעש וההמולה במיוחד לאור המחיר הגבוה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meir - תמונה
Meir 4 ביקורות
מסעדת דגים כשרה ומצויינת
3.5
26/10/15

המנות הראשונות היו נדיבות בגודלן וטעימות מאד. הסלמון היה מעולה וכך גם הלברק. הקציצות היו קצת פחות מלהיבות אבל עדיין טעימות. הקינוחים היו בין הטובים שאכלנו בארץ. מומלץ במיוחד לשומרי... מסורת שכן אין פירות ים כמו ברוב מסעדות הדגים וכן להזמנת אורחים מחו"ל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורלי - תמונה
אורלי מבקר מתחיל
טעים נעים ומומלץ
4.0
24/08/15

מנות מאוד טובות הקינוחים מדהימים רמה גבוהה של מסעדת דגים הערה קטנה מלצריות קצת יותר מנוסות זה יוסיף. בקיצור המלצתי לחברה לחגוג לבעלה והחברים יום הולדת מקווה שיהנו כמוני .

עוד פרטים
הוספת תגובה