נגישות
נגישות

אישטבח ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

9 ביקורות וחוות דעת על אישטבח

yoni.krot - תמונה
yoni.krot מבקר מתחיל
מושלם ליום שישי בצהריים
4.5
10/06/19

מסעדת שוק במובן הטוב ביותר של המילה, מאכלים עמיים עם מרכביים טריים, אווירה נהדרת מתי שלא עמוס (די נדיר אבל רק מעיד על השם הטוב, באופן מוצדק, של המסעדה)

עוד פרטים
הוספת תגובה
עוזיאל - תמונה
עוזיאל 2 ביקורות
שירות גרוע
1.8
05/11/17

יצאתי עם אשתי בחמישי בלילה, חיכינו 10 דקות עד שהתייחס אלינו המארח. המארח היה קצר רוח ומאוד לא סימפטי, אפילו מתנשא (לא ברור על מה) חיכינו עוד 20 דקות עד שהתפנה מקום, שמו אותנו בשולחנות... מעשנים על הרחוב היכן שממתינים עוד 30 איש על הראש שלך בזמן שאתה אוכל. ביקשנו לעבור, חיכינו עוד 10 דקות שמו אותנו על הבר, ההזמנה נלקחה לאחר 10 דקות נוספות בזמן הזה כבר היינו מתים מרעב, מלקיחת ההזמנה לוקחים עוד 20 דקות עד שהמאפה (הסביר והחביב) מוכן! ביקשנו לקבל בינתיים את הסלטים מרוב שגווענו ברעב, התשובה של המלצר העוד יותר לא אדיב הייתה שלא ניתן (?!!). רק אחרי בקשות חוזרות ונשנות קיבלנו את הסלטים, המאפה החביב הגיע כאמור אחרי 20 דקות, כל הסיפור לקח יותר משעה, לא זול, לא טעים במיוחד, לא משביע במיוחד, שירות גרוע!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
GolanA - תמונה
GolanA 57 ביקורות
למי שמחפש משהו מיוחד
3.5
23/08/17

בהמלצת המלצר הזמנו שלושה סוגים של שמבורכ, את הסיסקה, הבריסקט והאסאדו, כל המאפים הוגשו לשולחן בליווי טחינה, סחוג, זיתים ועוד כל מני סלטים קטנים. המאפים היו טעימים, חמים ומלאים בבשר ביד... נדיבה מאוד אך בכל זאת המחירים היו יקרים מדי בעיניי. המקום מאוד קטן ולכן עשוי להיות מאוד צפוף, בנוסף היה חור מלא בפירורים ולכלוך בשולחן העץ שבו התיישבנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלכס - תמונה
אלכס 65 ביקורות
מסעדה עם רצון לחזור אליה.
5.0
29/06/17

מסעדה מעולה עם אווירה משפחתית ובייתית. בתור אחד שאוהב את האוכל התל אביבי - המסעדה הזאת ממש הפתיעה אותנו במנות שלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה