נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9387822 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בחיפה

שרימפס האוס בחיפה
חיפה
מסעדת דגים
נג'מה בחיפה
חיפה
מסעדה צרפתית
הזמן שולחן
שאלתי אלי בחיפה
חיפה
מסעדת בשרים, כשר

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

4 ביקורות וחוות דעת על דוברין 7

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Agam - תמונה
Agam מבקר מתחיל
לא אחזור לשם שוב.
2.8
22/10/19

ישבתי עם כמה חברים,הבירה הגיעה בכוס מלוכלכת,הפיצה היתה ברמה מאוד נמוכה,כשאני יוצאת לאכול בחוץ מצפה לאכול אוכל ברמה סבירה לכל הפחות,ושם זה לא קרה. לדעתי יש מקומות שלא צריכים להגיש אוכל... פשוט,ואם הם עושים את זה אז צריך שיהיו פרמטרים מסויימים שלפיהם הם צריכים לעמוד. אפילו אורגנו לא היה, והטבסקו היה מאוד מלוכלך ולא היה עליו את המדבקה אפילו. אה והכיסא שעליו ישבתי היה מאוד לא נוח. אבל השירות היה מצוין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
litalcre - תמונה
litalcre 4 ביקורות
שירות מתחת לכל ביקורת
1.0
19/10/19

הגענו פעם ראשונה למקום, הגיע אלינו מלצר שנראה מאד לחוץ, בעת ההזמנה היה מבולבל וחזר על ההזמנה מספר פעמים.לאחר כעשרים דק הגיעו הכריכים, היו נהדרים, לכן רצינו להזמין שניים נוספים, שוב... הזמנו מאותו מלצר ושוב נאלצנו להמתין 20-25 דק כאשר הגיעו הכריכים ראינו שהגיעו שניים זהים, טעמנו כדאי לוודא זאת ביס אחד קטנטנן ואכן הגיעו שניים זהים, קראנו למלצרית שהייתה מאד לא אדיבה שאמרה ישר בלי להתבלבל אם ראיתם שמדובר באותו כריך למה טעמתם, נאלצנו להגן על עצמנו והסברנו ששני הכריכים מאד דומים ורצינו לוודא. ביקשנו לשוחח עם מנהל, עברה רבע שעה אף אחד לא הגיע, קמנו לחפש מנהל בסוף הגיע בחור בן 23 שהציג את עצמו כממהל, ה"מנהל" טען שהוא מאמין למלצר שלו ושהטעות היא אצלנו. אז אמרנו לו אתה אומר שישה אנשים שקרנים והוא אמר שוב אני מאמין למלצר שלי ולמרות זאת אחליף לכם את הכריך.לאחר כמה דק' של שיחה מבישה, משפילה ומעליבה הבנו שזה מיותר, לא רצינו שוב כריך רק חשבון שגם בשביל זה קצנו שלוש פעמים. המקום מזלזל בלקוחות שלו, לעולם לא נחזור ולא נמליץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Li-Or - תמונה
Li-Or 248 ביקורות
שבו בחוץ ושתו בירה
3.3
13/08/17

ישבנו בחלק הפנימי הלא מעושן שהוא בר הקוקטיילים (לשעבר ווספר). האווירה שם מעט מדכאת- אולי זו התאורה, המוזיקה או מיעוט מקומות הישיבה. ברמן אחד היה מקצועי, יסודי ואדיב מאוד. האחרים- הרבה... פחות. הקוקטייל שניסינו היה סביר (כנראה עניין של טעם) אבל יקר. הסיידר מהחבית היה רחוק מאוד מטעמו של המותג הזהה בבקבוק, באופן די מחשיד. לבאים אחרינו נמליץ לשבת בחוץ, אם תצליחו למצוא מקום- שם האווירה כיפית יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
סביר ולא יותר
3.0
05/08/16

היינו שניי זוגות, תפריט קטנטן ודי יקר כשמסביב פאבים שמחיר חצי ליטר בירה 20 שח ואצלם 30 שח סהכ אוירה סבירה אך עם תפריט כל כך קטן מומלץ להוריד מחיר ולהיות עממי.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

1
בראנץ' מעולה
0
מנות נדיבות
0
נוף מדהים
0
ארוחת טעימות שווה
0
אווירה עממית
0
אווירה של חגיגה
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 050-6560160

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה