נגישות
נגישות

פארוק ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

32 ביקורות וחוות דעת על פארוק

Uzi - תמונה
Uzi מבקר מתחיל
אני אוכל שם מזמן השרות בצבא
5.0
13/08/13

מעל 20 שנה ולא מחליף את המקום בשום מקום אחר , כשר שזה הכי חשוב , נקי, שרות מעולה, טעים, קשה לעזוב את המקום הזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של noa
noa
30/12/2013
בהחלט קשה לעזוב את המקום!!!!!!
אסף - תמונה
אסף 2 ביקורות
מקום מזעזע, לא להיכנס !
1.0
08/05/12

אפרט: המפגש הרע שלי איתם היה בבואי להזמין מקום ל 85 סועדים (מספר לא מבוטל בכלל! ) ההזמנה הייתה לשעת הגעה 23:30 בלילה, באולם ארועים (הייתה לנו עדיפות להגיע בשעה המאוחרת מכיוון שזה היה... אחרי איזשהו טקס סיום שנמשך עד השעה 23:00) כשהגענו לשם, ראינו 2 עובדים שעדיין מנקים את הריצפה מאירוע שהסתיים שם 5 דקות קודם, המקום היה מסריח ברמות ומלוכלך בצורה בלתי רגילה. לאחר מכן הם סידרו עבורנו את השולחן כ2 שולחנות (+-40 בשולחן), וזה היה צפוף עד שזה פשוט גרם לנו לרצות לעזוב. החלטנו לתת עוד צ'אנס ואז הגיע השיא . למרות שהובטח לנו שצ'יפס יחולק חופשי, אחרי 5 דקות בידיוק - נגמר לו המלאי של הצ'יפס והוא טען "אין לי, מה אתה רוצה שאני יעשה? שאני אוציא מהפיתות של הסועדים במסעדה הרגילה ? " [שהרי אנחנו היינו "באולם ארועים" - אם אפשר לקרוא לזה ככה, ואנשים נוספים היו במסעדה) כמובן שזה היה מלווה בצעקות. בנוסף, הוא העסיק מלצר א-ח-ד (לשמונים אנשים, מלצר אחד!! ) שהזיע בצורה דוחה וכל כך זילזל בנו שלא רק שהמנות הוגשו בצורה מגעילה ולא אסתטית, הוא גם הרשה לעצמו ברוב חוצפתו להדליק סיגריה תוך כדי שהוא מגיש לנו את האוכל. עוד רגע שיא היה כשהגיעו אלינו בגאטים ופיתות לשולחן (למרות שהובטחו לנו גם לאפות - אבל גם זה נגמר לו) , הבגטים בגיעו חמים והפיתות גם ממש הייתה להם תחושה כאילו הם נאפו במקום עד שבתוך הסלסלה התגלנו להן כמה פיתות ק-פו-א-ו-ת ובגטים כנ"ל - אני לא יודע מה יכול להיות יותר מחריד מזה. בנוסף כשהלכתי אליו באופן אישי למטבח להתלונן (אל בעל המקום) ראיתי את אחד העובדים מוציא בגטים אל תוך קרטון מטונף וכשאחד הבגאטים נפל לו אל הריצפה הוא פשוט הרים אותו בחזרה לקרטון , כשצעקתי עליו "תזרוק את זה! אנחנו לא אמורים לאכול אוכל מהריצפה!" בעל המקום אמר לי "זה לא הולך אליכם, זה הולך למסעדה עצמה" - חשוב לי להדגיש שהריצפה במטבח שלו הייתה זוועתית, הכל מלוכלך בבוץ (זה היה בחורף) , עם קולה שנשפכה ומים ומלח שהעובדים מפזרים כדי שלא יחליקו (בקיצור זוועה! ) אני לא ממליץ לאף אחד לסכן סכום כסף לא מבוטל לטובת ישיבה במסעדה הזו, זה לא שווה את זה, הרגשנו שזרקנו 5000 ש"ח פשוט לזבל. מסעדה מתחת לכל ביקורת, לא חזרתי לאכול שם מאז ואני גם לא אחזור לעולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
30/06/11

במסעדת פארוק, בשרים, גריל, דגים, שווארמה, שיפודים הכי טעים ב-אור יהודה. מומלץץץץץץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
19/02/11

מומלץ !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
31/01/11

המקום פשוט 10!!! האוכל נהדר ומושקע,המלצרים נותנים שירות מעולה כאילו הם ממלצרים אישיות מכובדת!!! {אין מה לעשות,,,זה הבוכרים!!! יודעים לתת כבוד לכל אחד} אווירה מאוד נחמדה והמקום... מרווח. בקיצור אם ממש בא לך להנות אז צאו לדרך!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
18/06/10

זה המסעדה הכי טעימה בכל העולם אוכל מאוד טעים!!!!!!!! תבכרו תנסו ולא תתחרטו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.7
07/06/10

האיתי לפני כמה חודשיים ממש נהנתי האוכל והשירות ממש יפה!!! הכל במהירות ובזריזות ובאהבה באמת חבלזזזז!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
17/05/10

אוכל טוב מאוד שווה והמחיר מתאים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
04/03/10

בתור אחד שנוהג לאכול הרבה במסעדות באור יהודה וביקרתי במסעדות לפני מסעדת פארוק, לא הופעתי במיוחד : שיפודים, סטייקים למיניהם חומוס וסלטי הבית. המלצרים אמנם אנשים טובים ואדיבים מאוד (יוצאי... בוכרה) אבל מכיוון שהיו הרבה אנשים לא הרגשנו את השירות ברמה גבוהה מדי, וכן פעם אחת לא ניגשו לשאול איך האוכל אלא רק אנחנו פנינו אליהם. במסעדות אחרות באור יהודה לעומת זאת זה היה אחרת. מסעדה סבבה, לא מעבר לזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
01/03/09

מסעדה זו היא מדהימה, ביתנו הגיעה למצוות הזמנו ל 25 איש מקום אירגנו למופת אוכל בשפע ומעולה אווירה מצויינת, בקיצור מה שביקשנו קיבלנו ומחיר מדהים מדהים היה שווה כולם התקשרו ואמרו שמאוד... נהנו, אני הייתי דיי סקפטי אך הופתעתי לטובה מאוד מאוד, יישר כוח המשיכו כך, אליקו.

עוד פרטים
הוספת תגובה