נגישות
נגישות

פארוק ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

32 ביקורות וחוות דעת על פארוק

anisgeni - תמונה
anisgeni מבקר מתחיל
שירות גרוע מאוד
1.0
05/12/21

יחס מזלזל מתחשבנים על כל סלט, לא מומלץ בכלל, עושים טובה שמדברים איתך לחוצים על כסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dekeltsairi - תמונה
dekeltsairi מבקר מתחיל
לא ממליץ
2.0
25/09/21

השווארמה עצמה יחסית טובה, אבל לא ליפול מהכסא. השירות גרוע מאוד, אווירה עכורה, מרגיש כמו שוק. בגדול לא ממליץ להיכנס למקום, אם כבר עדיף להזמין משלוח

עוד פרטים
הוספת תגובה
ישראל - תמונה
ישראל מבקר מתחיל
מי שרגיל למסעדות יוקרה לא יהנה
1.3
13/09/20

מצטער, ממש לא נהנתי אוירה של סטקיה, בשר כמעט חי, 6 סלטים שלא נגענו ובסוף חייבו אותנו כפול כי אנחנו שתי סועדים... בקיצור לא מתקרב ליוקרה אבל במחיר שילמתי כמו מסעדת יוקרה בקושי שתי מנות... שלא שבענו מהם ולאפות יבשות מחוממות ויצא 157 ש"ח, לדעתי לא היה שווה את זה. מצטער, לא ממליץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
בתאל - תמונה
בתאל 6 ביקורות
מושלם.
4.8
01/12/19

בעיה.מאז שהכרנו את מסעדת פארוק,קשה לנו לאכול במסעדות אחרות. שפע מטורף,מבחר סלטים ענק,אוכל טעים עשוי היטב. גם האולם מציע חווית אירוח מפנקת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיים - תמונה
חיים 32 ביקורות
במילה אחת מושלם!!
4.8
10/05/18

אנו שלושה חברים סועדים מפעם לפעם בשעות הצהריים במסעדת פארוק. האוכל ללא עמידה על תוספת תשלום לסלט כזה או אחרוהשירות ראויים לציון. טעמי הסלטים הבשרים הם תענוג צרוף. חייבים לציין את גבי... המלצר שעושה כול שביכולתו רצות את בקשותינו. מנהל המסעדה/המשמרת בחור מדהים שמנצח על חבורה של עובדים מדהימים תבורכו. ממליץ בחום לסעוד וליהנות במסעדת פארוק באור יהודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בתאל - תמונה
בתאל 6 ביקורות
יש פלוסים ויש מינוסים.
4.0
16/05/17

מקום נחמד לא הכי סטרילי מעצבן לאכול בחוץ כשחתולים לך בין הרגלים אבל אוכל טעים ויפה מאוד מצידם שאפשר לקחת צי'פס חופשי תמיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ר.ח. - תמונה
ר.ח. 9 ביקורות
אוכל מעולה ביותר!!!!
4.0
13/07/16

המסעדה מבחינת אוכל, אין מילים האוכל טעים מאוד!! הבשרים מטובלים כמו שצריך, הסלטים באמת האוכל מאוד מאוד טעים, הבעיה היא המקום האוירה לא מתקרבת ליוקרתית ורומנטית, יושבים על שולחנות עם נייר... וזה המינוס היחיד, לכן זה מתאים לשבת עם חברים ומשפחה..

עוד פרטים
הוספת תגובה
יצחק רפאלוב - תמונה
יצחק רפאלוב מבקר מתחיל
אירוע מושלם
5.0
31/12/15

עשיתי אתמול זבד הבת ויום הולדת לאישתי והיה מושלם, כל מה שסגרנו הביאו ברמה גבוהה ולא חישבו 2 ילדים שהוספנו בלי ליידע מראש, אדיבים, מלצר מצויין, אולם אירועים יפה ומצוייד

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gidon - תמונה
Gidon 19 ביקורות
לא משהו בכלל
1.5
22/06/14

הגענו קבוצה של כ-40 איש לחגוג יום הולדת לדודה של אשתי וגם כמפגש משפחתי. היינו באולם בקומה השנייה. לא כ"כ נקי. השאירו כסאות ומחיצות בצד, ויצרו הרגשה שמדובר באולם של בר מצוה או משהו, לא... אהבתי. מבחינת האוכל, פיטמו אותנו בסלטים שלא היו כ"כ טעימים ואיחרו מאוד בהגשת הבשר. הפרגית לא הייתה טעימה והכבד לא היה מבושל עד הסוף. לא ממליץ בכלל. בסוף הערב התווכחו עם נציג המשפחה לגבי מספר המשתתפים ולא התביישו לטעון שיותר אנשים אכלו ואז ברחו כדי שבספירת הראשים יהיו פחות אנשים ונשלם פחות. לשם- אני לא חוזר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Orly
Orly
23/12/2014
מי שרוצה לקבל חוות דעת ישירות אני זו שארגנה את הקבוצה של 40 איש שמי אורלי 0526880977
Gurman - תמונה
Gurman מבקר מתחיל
מקום בינוני ומטה
2.8
29/05/14

עצרנו לאכול במסעדה. השירות היה בסדר גמור, אך איכות האוכל והסלטים היה טעון שיפור. גם כן ניקיון הכלים טעון שיפור. ובנוסף, המחיר "העיסקי" כביכול היה מופרז לכל הדיעות. לסיכום - לא ממליץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה