נגישות
נגישות

ברוניתא ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
5.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

61 ביקורות וחוות דעת על ברוניתא

אלי ורמה - תמונה
אלי ורמה מבקר מתחיל
בייתי, טעים ולא יקר.
5.0
25/01/17

האמת הגענו ממש במקרה, חגגנו יום הולדת בצפון לאשתי היקרה ובדרכינו חזרה, חיפשנו מסעדה בשרית, ביתית ו... לא חשוב פחות.... כשרה. נכנסנו למסעדה, ו.. החל הקסם. מנהלת המקום ניגשה אלינו... בחינניות והציעה לנו לשבת. המקום, מאוד מזמין, הצצנו בתפריט והחלטנו לשבת. הזמנו מנת בשר בקר עם קינואה + פרגיות ותפוחי אדמה - מ-ד-ה-י-ם. הבקר היה ממש טרי ועשוי מעולה! הפרגיות, רכות, צרובות כראוי וטעימות. א... ו... לא לשכוח את הסחוג הבייתי שהם מכינים שם - מענג! בסוף הארוחה הזמנו קינוח פאי תפוחים - על אף שלא מכינים אותו במקום, כך נאמר לנו, היה פשוט מושלם! לא מתוק מידי, לא מלא בנוזלים - מושלם! תודה לכם אנשים טובים, וודאי שניפגש שוב כשנעבור שוב בזכרון. אגב, המחירים היו סבבה לגמרי. 2 מנות עיקריות+מרק עדשים+ סלטים+קינוח (מושלם)+ מיץ תפוזים+תה לחם, טחינה סלט ירקות ושירות מעולה, סה"כ 201 שח. סביר לגמרי. (תפסנו את הארוחות העסקיות עדיין)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אפי - תמונה
אפי 11 ביקורות
מקום יפה מאד אבל האוכל סתמי והשירות ממש לא כיפי
2.3
25/08/16

הגענו לברוניתא במסגרת טיול שערכנו בכרמל ובעקבות ההמלצות באתר...והאמת שהתאכזבנו. אוכל סתמי, מנות ממש קטנות ולא משביעות והצילחות כמו בבית ללא שום השקעה. המחיר יקר במיוחד לאור גודל... המנות...השירות היה לא נעים באופן קיצוני עד כדי הרהור האם עלי לשלם טיפ. (שילמתי...). הנקודות החיוביות הן שהמקום מעוצב ממש יפה , המיקום במדרחוב מקסים. הבנתי שיש להם עיסקיות עד 16.30 ובמסגרת העיסקיות מקבלים את השתיה ומנה ראשונה עם לחם בתוספת למנה העיקרית - זה כבר נראה כמו הצעה יותר סבירה. ההזמנה שלנו היתה: פרגית עם אורז מלא (פרגית קטנטנה אבל טעימה מאד והאורז מוגש סתם לידה אבל גם הוא היה טעים) סלמון עם סלט ירקות (סביר. בודאי לא שווה את המחיר ששולם עבורו) שניצל עם תפוחי אדמה (הילד אמר שהשניצל היה לא טעים) טורטיות פרגיות (לדברי הילדה היה בסדר...לא מצוין בתפריט שזה בא עם טחינה...כשעלה בדעתי תוך כדי המתנה לברר אמרו לי שזה מאוחר מדי לשנות כי המנה כמעט מוכנה...בסוף הסכימו להכין חדש והזהירו שזה יהיה יבש. לא הסכימו להגיש רוטב עגבניות בצד...אמרו או בפנים או בכלל לא...האמת שלא היה נעים לשאול על המנות או לבקש דברים כי כבר אחרי השאלה הראשונה כשהתיישבנו בשולחן, המלצרית ביקשה שאם יש לנו שאלות שנרכז את כולן בבת אחת...וזה עשה קצת לא נעים לשאול. אנחנו לא לקוחות נודניקים בכלל אבל התשובה של המלצרית נותנת הרגשה כאילו שאנחנו כן) אגב כל מנה הוגשה בנפרד ובפערי זמן אחד מהשני כך שאכלנו בסבב...אנחנו זרמנו עם זה. על הקינוחים ויתרנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
David - תמונה
David מבקר מתחיל
מסעדה מעולה, מומלץ!
5.0
02/08/16

בסופו של מדרחוב זכרון, במיקום ההיסטורי של אורוות הברון, יושבת מסעדה מעולה (וכשרה!) בניצוחה של איילת. האירוח מקסים, והאוכל מאוד טעים. נהנינו מהשירות האישי והאדיב והמנות הטעימות. האווירה... הייתה מעולה, וכולם יצאו שבעים ומרוצים. מאוד מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אוריאל - תמונה
אוריאל מבקר מתחיל
חוויה מצוינת! נחזור שוב.
5.0
19/05/16

הגענו בעקבות המלצת מבקרים אחרים שהמליצו באתר רסט, והיה פשוט נפלא! האוכל ביתי, טעים, ומוגש באופן מעורר תיאבון. הזמנו מרק עדשים וטורקיה פרגיות לראשונות, וסיניה ברוניתא לעיקרון. גם... הקינוח שלקחנו היה סבבה. המחירים טובים, המיקום פשוט יפה. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירשיר - תמונה
שירשיר 11 ביקורות
אוכל ביתי אבל מוקפד, אוירה נפלאה... נחזור שוב
4.5
24/03/16

פעם שנייה שאנחנו נהנים מהאוכל הטעים הביתי והמפנק של צוות ברוניתא. מסעדה שלמרות שהיא כשרה היא מפנקת ומוקפדת עם אוכל ביתי שניכר בו יד אוהבת במטבח... החצר בחוץ שמשית ומזמינה ובפנים גם נעים... וטעים. נחזור שוב ללא ספק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
tali - תמונה
tali מבקר מתחיל
ברית במסעדת ברוניתא
4.8
13/03/16

ערכנו אירוע ברית לכ- 30 איש במסעדה הכשרה "ברוניתא". האווירה היתה קסומה, האוכל מצויין, ההגשה יפה והשירות אדיב. היה אירוע מוצלח ונשארנו עם טעם של עוד. תודה רבה לאיילת ולצוות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liatyur - תמונה
Liatyur 2 ביקורות
מומלץ בחום, גם לאירוע משפחתי!
5.0
02/02/16

קיימנו אירוע בת-מצווה לכ-30 אנשים ב"ברוניתא". האוכל והשירות היו מדהימים והותירו חוויה בלתי נשכחת לאורחים שלנו, הן הקטנים והן הגדולים. איכות חומרי הגלם הורגשה בכל המנות, וכל המטעמים היו... מיוחדים. המסעדה מאפשרת גם לשכור מקרן ומסך, כך שיכולנו גם להקרין סרטונים ולהפוך את הערב למהנה במיוחד. איילת השפית נחמדה מאוד והפגינה גמישות מירבית אל מול בקשותינו השונות הן לפני הערב והן לאורכו. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דני - תמונה
דני 5 ביקורות
נעים וטעים...
4.5
16/12/15

פעם ראשונה במסעדה זו,נהננו מאוד מהשירות, מהאווירה, מיופי המקום וכמובן מהאוכל...אכלנו פילה סלמון עם תוספת של אורז מיוחד ומצוין,כדאי לעדכן את הסועדים כי המרק לא הופיע בתפריט ורק לאחר... ששאלנו אז נמסר שיש כמה סוגי מרק,והתפריט בהכנה ובעדכון,בכל מקרה המרק שועועית שהזמנו לא איכזב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
anat - תמונה
anat מבקר מתחיל
ארוע בת מיצווה
5.0
16/12/15

לפני שבוע ערכנו ארוחת בת מיצווה לביתנו, כ 40 איש. חייבת להודות שלא הכרתי את המקום לפני. ביום הארוע היתה לנו הפתעה, גילנו מקום יפייפה, קיבל אותנו צוות נהדר ואדיב, התאום היה מושלם, האוכל... היה טעים ברמות ומאוד מגוון ובריא. הקינוחים היו מעולים והאווירה היתה מקסימה. כל כך שמחנו שעשינו שם את הארוע שלנו, ממליצים לכם בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sheynker - תמונה
Sheynker מבקר מתחיל
היה טעים מאוד
4.3
12/12/15

היינו בדרך מירושלים לחיפה, עצרנו בזכרון להפסקת אוכל במסעדה ברוניתא,נהננו מהאוכל הטעים ושירות מדהים! בהצלחה,בהחלט נבקר עוד כשנגיע בפעם הבאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה