נגישות
נגישות

ברוניתא ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
5.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

61 ביקורות וחוות דעת על ברוניתא

זהבה - תמונה
זהבה 2 ביקורות
חווית שירות אדיבה לצד ארוחה טעימה מאוד ולא יקרה.
5.0
16/05/18

מסעדה עם רמת שירות אדיבה ונדיבה תודעת שירות גבוהה מחיר שווה לכל כיס וכל זה לצד מנות קולינריות טעימות ועמוסות בכל טוב. הגענו למסעדה קבוצת עובדים מהשירות הציבורי קיבלנו את פנינו בחיוך... מזמין. לא ידעתי שיש לי בקבוצה טבעונית ביקשתי מנה טבעונית נעניתי בחיוב מיד הבנתי שהגעתי למקום הנכון . המסעדה משרה אווירה נעימה ומזמינה מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eran - תמונה
Eran 2 ביקורות
מושלם!!
5.0
16/04/18

חווינו ארוע מושלם בברוניתא, בניצוחה של איילת המדהימה!!! מקום מקסים, צוות מקצועי ושירותי, אוכל טעים טרי ומיוחד!!! תודה לכם שהשלמתם לנו יום מושלם שלא נשכח!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל מבקר מתחיל
פשוט מושלם!
5.0
25/03/18

ערכנו ב"ברוניתא" מסיבת יום הולדת לאמנו/סבתנו היקרה. האירוח היה מושקע ונהדר! אוכל פשוט נפלא - הן למבוגרים והן לילדים - ששובח ע"י כולם; חדר אירוח פרטי יפה, שקט, ומאובזר; צוות קשוב,... ידידותי, ומאיר פנים. כולנו יצאנו מרוצים "עד הגג", ולכל הצוות של ברוניתא מגיעה תודה גדולה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
noy - תמונה
noy מבקר מתחיל
מקום מצוין, מומלץ מאוד!
5.0
20/03/18

היינו בערב גיבוש חברה, האווירה במקום ממש קסומה! שקט ואינטימי... האוכל היה מעולה, כיד המלך... שירות אדיב ונעים. נהנינו מכל רגע ומאוד ממליצים להגיע לשם. תודה לאיילת על האירוח הנהדר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
olga - תמונה
olga 4 ביקורות
מצוין , מומלץ!!!
5.0
11/03/18

הינו ביום גיבוש של הצוות , ביום שישי צהריים! היה מצוין ! מאוד נהננו. אוכל,אווירה, הגשה, שירות , הכל היה מצוין !!! מומלץ ביותר ! תודה רבה לאיילת !

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירדן - תמונה
ירדן מבקר מתחיל
מעולה! אחזור שוב!
5.0
09/03/18

הגענו לברוניתא להתארח בצימר הנעים, הנעמנו את שהותנו בארוחת ערב במסעדה. לא תתאכזבו! המנות טעימות מאוד! מפנקות ביותר! אוכל שלא מוצאים בכל מקום בטח ובטח כשמחפשים כשר. בעלת המקום, איילת... וצוות העובדים חמים ונעים, קשובים. משם לא תצאו רעבים! יש מגוון של מחירים. המחירים ממוצעים ובהחלט מתאימים לגודל המנה שמקבלים. מרגישים שהאוכל הוכן באהבה. ממליצים בחום! שלמה וירדן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Racheli - תמונה
Racheli מבקר מתחיל
היה נפלא!
5.0
06/12/17

ערכנו במסעדה ארוחת צהריים לאחר יום טיול בזכרון יעקב לחברה בת 30 איש. המקום יפייפה, מבפנים ומבחוץ, מאוד נעים ומתאים לאירועי חברה, ובעל נגישות (לא מובן מאליו באזור). האוכל היה נהדר-... ראשונות, עיקריות, הקינוחים, הכל היה טעים ומדויק! השירות היה אדיב- המלצריות ניענו לבקשות העובדים בחיוב ובחיוך לסיום- ממליצה בחום תודה רבה על האירוח הנפלא!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shimon - תמונה
Shimon מבקר מתחיל
שירות טוב אדיב ונשאר ברקע אוכל טעים אוירה נעימה בקיצור מצוין ומומלץ
5.0
02/11/17

שלום רב אילת. תודתי ותודת כל המשתתפים על ארוח כולל ארוחת הבוקר שערכתם לכבודנו. המתחם נעים החדר והשולחן ממש כמו שדמיינתי השירות נעים מאד ואדיב האוכל טעים ומוגש בטוב טעם, מאד. (בגללך... ובגלל כל האמור לעיל הוטל עלי שגם להבא אני אארגן את המפגשים של הקבוצה. ❤️👍🤡) תודה רבה לך ולצוות. פרשתי לפני הסיום ומבקש לאמת שכל הדברים הושבו על מקומם. נא תגובתך. תודה ו יום טוב שמח ומוצלח ושבוע טוב עם התרגשויות וצחוקים - שמעון שנישאר בריאים ואוהבים ושלום על ישראל - שמעון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rony - תמונה
Rony מבקר מתחיל
חוויה
4.3
18/05/17

קיימתי בברוניתא מסיבת הפתעה לבן זוגי שחגג חמישים.. קבלו אותנו באדיבות רבה, האוכל היה טעים מאד והמקום מלא אווירה. מומלץ בחום! תודה איילת

עוד פרטים
הוספת תגובה
Micael - תמונה
Micael מבקר מתחיל
אוכל טוב. שירות על הפנים
2.8
13/04/17

מקום יפה אוכל ביתי וטעים שירות על הפנים הגענו 11 איש שכחו 3 מנות וכששמו לב לקח להם עוד 30 דקות להביא. לא פיצו אותנו. המלצרים היו ילדים כולם

עוד פרטים
הוספת תגובה