נגישות
נגישות

ברוניתא ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
5.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

61 ביקורות וחוות דעת על ברוניתא

Itzik - תמונה
Itzik מבקר מתחיל
מקום נפלא לחוויה נהדרת
5.0
24/10/18

חגגנו בר מצווה בברוניתא, המקום מקסים, האוכל טעים וטרי , הצוות נחמד ואדיב. נהננו מאוד ובהחלט ממליצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נילי - תמונה
נילי מבקר מתחיל
מושלם! בחירה טובה.
4.5
18/10/18

הגענו אמנם לארוחה מטעם העבודה כגיבוש. האווירה מקסימה, נעימה, האוכל טעים, מוגש בכלים מקסימים, המלצרים שירותיים והמקום נקי מאד. מוסיקה מעולה. מנות גדולות וטובות. הסלט קינואה אחד הטעימים... שאכלנו. אהבנו מאד. נמצא במקום מרכזי. שווה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
shai - תמונה
shai מבקר מתחיל
מקום מקסים, נעים וטעים!!!
5.0
10/10/18

חגגנו בת מצווה משפחתית מצומצמת ל-30 אורחים. סידרו לנו שולחנות במרכז החצר והיה פשוט מקסים! השירות היה מעולה, מפנק ואדיב. האוכל היה טעים ברמה של מסעדות שף. האורחים לא הפסיקו לשבח את... האוכל המצויין ואני הפניתי אותם לאיילת (השפית ובעלת המקום) שיגידו לה את זה ישירות מולה. האוירה היתה קסומה ונעימה, השולחנות היו ערוכים בכלים מיוחדים שהישרו אוירה כפרית. איילת היתה קשובה לכל הבקשות שלנו (והיו לא מעט...) ותמיד עם חיוך. האירוע היה חגיגה אמיתית והמחיר היה הוגן בהחלט עם תמורה גבוהה למה ששילמנו. ממליץ בחום חום חום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
netalier - תמונה
netalier 2 ביקורות
מקום מומלץ בחום!
5.0
06/10/18

חגגנו יום הולדת עגול וחשוב. ההזמנה מראש הייתה נעימה וסגירת התפריט נעשתה בנוחות. האוכל, השירות והאווירה היו מעולים. האורחים שלנו נהנו וגם אנחנו!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
meitaljo - תמונה
meitaljo מבקר מתחיל
מדהימה
4.8
04/10/18

קיימנו אירוע של 120 אנשים וכל המסעדה והחצר היפה הייתה לרשותנו. השירות היה אדיב ומאפשר בזמן האירוע עצמו. ואיילת הייתה מעולה איתנו לאורך כל הדרך, הייתה זמינה לשאלות, הנחתה ואפשרה לנו... להגשים את הרצונות שלנו. המקום יפה, צבעוני ונעים. ניכר שיש מחשבה מאחורי כל פרח ועציץ. המגוון הקולינרי של המסעדה נתן מענה לצמחוניים, לטבעוניים ולאוכלי הבשר. אל תוותרו על הקינוחים המדהימים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shlomit - תמונה
Shlomit מבקר מתחיל
היה לנו מפגש של 22 איש בחדר הפרטי לכבוד השנה החדשה. היה ממש נעים וטעים. ממליצה בקיץ לתגבר את המזגן במאוורר
4.5
13/09/18

עיצוב שמשפיע על אוירה טובה: עציצים ופרחים, צלחות קרמיקה צבעוניות, בחדר הפרטי הכסאות מרופדים בצורה מעניינת. השרות טוב, רגוע, מנות בכמות טובה שאיננה חסרה ולא מוגזמת, אכל טעים, קינוחים... טובים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל  - תמונה
טל מבקר מתחיל
ללא ספק נחזור שוב!
4.5
12/09/18

ישבנו ב-21 אנשים מטעם העבודה לארוחה חגיגית לכבוד ראש השנה. מקום קסום באמצע המושבה, הכניסה למסעדה שיגרה אותנו למקום אחר מלא בצבעים ופרחים עם אווירה רגועה ונינוחה. התקבלנו בפנים מחייכות,... השולחן היה ערוך וחיכה לנו. הזמנו מתוך תפריט סגור מראש ואכן קיבלנו את כל מה שהזמנו והיה ט-ע-י-ם מאוד! המלצרים דאגו למלא את השולחן במנות ולמלא לפי הצורך כך שאף אחד בשולחן לא נישאר רעב. היה מבחר של יינות טובים לבחור מהם, אומנם שהמחיר כמובן בהתאם אז אולי מומלץ לקנות יינות ולשלם את דמי החליצה... לסיכום היינו מאוווד מרוצים, בחירה מעולה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hagit - תמונה
Hagit מבקר מתחיל
מקום מקסים מקסים
5.0
30/08/18

ברוניתא הוא לא עוד מקום. יש בו משהו שאין בשום מקום, אם לתמצת...האוירה שם אחרת...מיוחדת בדיוק כמו שדמיינתי לי....פנטזתי על משהו מיוד, אחר מהסטנדרטי. עשינו שם אירוע בר מצווה לבן שלנו... אתמול וכשהאורחים שלי התקשרו זה בדיוק מה שאמרו על המקום. שהיתה אוירה קסומה. ואז דיברו על האוכל. קודם כל טרי ובריא!!!! בימינו זה כל כך חשוב, וכמובן טעים כל כך. בדקה שהתיישבתי הפה שלי נתקל בבשר משובח!!! וסלטים מדהימים בטעם משוחיק. בקיצור מומלץ מומלץ מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
adi - תמונה
adi מבקר מתחיל
ציפינו ליותר
2.0
05/06/18

ערכנו ארוע חברה לכ-30 אנשים. התקדמנו מעט את ההגעה למקום וקיבלנו על כך נזיפה. קבלת פנים מאוד לא נעימה וביתית, האוכל היה ברמה סבירה, מנות מאוד קטנות, הגשה לא מותאמת לכמות הסועדים והשירות... לא היה נעים ומפנק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי - תמונה
מירי מבקר מתחיל
מסעדת מומלצת ביותר!!
5.0
21/05/18

התארחנו כ 30 איש. הייתה חוויה מדהימה!! האוכל היה טעים ומגוון מאוד, השירות היה אדיב, אנושי, מהיר ומקצועי, ההגשה היתה לאמצע השולחן ומילאו את המנות כל הזמן כך שהיה שפע ולרגע לא היה חסר... דבר. איילת היתה מארחת נפלאה. מסעדת ממומלצת ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה