נגישות
נגישות

ג'מס, לשם, פתח תקווה - Jem's Beer Factory ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

49 ביקורות וחוות דעת על ג'מס, לשם, פתח תקווה

זיו - תמונה
זיו 6 ביקורות
jem's beer factory -ג'מס
4.0
13/06/13

סעדתי במסעדה זו 3 פעמים. תמיד הייתי מבסוט מהאוכל ומהשירות, חשוב לציין גם את הבירה הנהדרות המבושלת במקום. יש להם כבד קצוץ נדיר ונקנקיות חריפות טובות (למי שאוהב). נהנתי גם מהעובדה שיש... מופעים של זמרים מהשורה הראשונה. (אני הייתי בהופעה של קרולינה). ממולץ בחום ויש להזמין מקומות מראש או להמתין/לשחק כדורסל מחוץ למסעדה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
ronshul - תמונה
ronshul 11 ביקורות
פשוט מקום מעולה!
4.5
11/06/13

היינו שם היום, לרגל יום הולדתי. המקום היה ממש מלא ב 1 בצהריים לקחנו עסקית, חזה עוף + פילה בורי + בירה 8.8 - הכל היה מעולה! השירות מהיר, אדיב ויעיל, כל הכבוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלכסנדרה - תמונה
אלכסנדרה 4 ביקורות
חגגתי יום הולדת בגיימס
4.5
21/04/13

מאוד נהננו מהמקום.אווירה נעימה,מוסיקה טובה. אוכל היה טעם במיוחד נקניקיות מפורסמות של גיימס,בירה טעימה. מקום מאוד מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה - תמונה
דינה 104 ביקורות
עסקית מצויינת
4.0
07/04/13

היינו שניים לצהריים. פתחנו במרק אפונה סמיך וטעים, 7 שקלים למנה.אחד לקח חזה עוף ופוטטוס. הגיעה מנה גדולה וטעימה, חזה עוף עשוי במידה ועסיסי ותפוחי האדמה שחומים ופריכים. 42 שח למנה. המנה... השניה היתה של נקניקיות הבית אחת מכל סוג בתוספת סלט ירוק 50 שח למנה. שדרגתי את המשקה הקל ל1/3 כוס בירה מסוג אמבר איל ויצאנו שבעים ומרוצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הדר - תמונה
הדר 16 ביקורות
מקום מעולה לשתות בירה
3.8
13/03/13

היינו שני זוגות במוצ"ש, חובה להזמין מקום מראש כיוון שהמקום מלא. הבנים נהנו מהבירה המעולה והמנות שליד, אנחנו הבנות התקשנו להזמין מנה מתאימה, אבל נהננו מהאווירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מירי - תמונה
מירי 57 ביקורות
סביב הבירה
3.3
15/02/13

הלכתי לשם כמה פעמים. אני חושבת שהנקודה החזקה של המקום הוא היותו כשר ולכן משרת נאמנה דתיים שרוצים לבלות בבר. שזה נדיר למצוא בר כשר היום. וגם זה נמצא באזור שלא צריך לחפש חניה 4 שעות לפני.... זמין וקל. אבל מעבר למבחר ענק של בירות שבאמת מושקעות טעימות, אין הרבה מבחר של מה לאכול לידן וחבל. מי שאוהב הופעות, ירוויח גם מהבחינה הזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 12 ביקורות
מקום מקסים, בירה מעולה !
4.8
19/12/12

היינו לפני כשבוע אחרי שהזמנו מקום 3 ימים מראש, אחרת קשה למצוא. מקום מקסים, אווירה מאוד נעימה. המלצרית - עמית, מתוקה אמיתית. הזמנו בירות מסוגים שונים וכולן היו טעימות להפליא. אוכל טעים... והלך יופי עם בירות. בקיצור - מומלץ בחום !

עוד פרטים
הוספת תגובה
zorke200 - תמונה
zorke200 7 ביקורות
אחלה בירה!
3.8
02/08/12

הבירה, כמו שמצפים שתיהיה בבמבשלת בירה, היתה טרייה וטעימה! למי שלא מכיר, מומלץ לקחת את מגש הטעימות, ואז להמשיך... האוכל היה טעים והשירות מהיר ואדיב. והאווירה נעימה וכיפית. סה"כ יצאנו... ב"נזק" של 600ש"ח לשישה סועדים, כולל הבירות והמנות עיקריות. שורה תחתונה - מומלץ בחם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיל - תמונה
גיל 3 ביקורות
בירה מעולה, אוכל סביר+
3.8
03/07/12

אכלתי שם ארוחת צהריים עיסקית. הבירה (שליש פילס) היתה מעולה. המנה שהזמנתי לעומת זאת (חזה עוף עם צ'ימיצ'ורי וצ'יפס כתוספת) היתה סתמית למדי. המנה של אישתי (סלט גינה עם עוף)היתה הרבה יותר... טעימה - כנראה שצריך לדעת מה לבקש... גם הסורבה לקינוח היה טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Neta - תמונה
Neta 4 ביקורות
חוות דעת על jem's beer factory
4.3
13/02/12

מקום מגניב ביותר, אוירה כייפית מאוד, מוזיקה טובה. אנו מגיעים לשם לפחות יום חמישי אחד לחודש. קצת קשה להיות ספונטני עם המקום. בילתי אפשרי להזמין באותו יום,כי אין מקום.בירה מעולה. השרות... מצוין ואדיב.

עוד פרטים
הוספת תגובה