נגישות
נגישות

ג'מס, לשם, פתח תקווה - Jem's Beer Factory ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

49 ביקורות וחוות דעת על ג'מס, לשם, פתח תקווה

קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
חמוד לא יותר מזה
3.0
25/03/16

המקום חמוד, קצת פלצני. לא מתחברת למקומות שברגע שאתה מגיע אומרים לך מתי אתה צריך ללכת. זה בטח לא מתאים לפאב לחובבי הבירות זה מקום מגניב אבל אם אתה מעוניין במשקאות לא אלכוהולים במגוון... סופר מצומצם לגבי האוכל - רצינו נשנוש ליד הבירה, הזמנו טבעות בצל, היה נחמד, מנה די סטנדרטית עם אקסטרה שמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גדי - תמונה
גדי 7 ביקורות
מקום נחמד
4.8
03/12/15

רצינו לשתות בירה עם זוג חברים. חשוב מאד להזמין מקום מראש. אין מקומות כאלו כמעט עם כשרות ודי מלא גם בתחילת השבוע. המקום שונה מה שאנחנו רגילים, ומעוצב בצורה שהאווירה די חשוכה. זה נחמד אבל... כל שנייה מסתנוורים מאיזה פלאפון. עדיך מראש שיהיה יותר אור. גם המוזיקה טיפה חריגה ממה שאני רגיל אבל כנראה בגבולות הנורמל למקומות כאלו. האוכל טעים, השירות טוב והבירות נהדרות. הזמנו טעימת בירות לארבעתנו ואחר כך מי שרצה הזמין עוד. יש להם בירה חדשה בטעם גויאבה פסיפלורה. טעימה נחמדה, לדעתי הדומיננטיות של הגויאבה חזקה מדי, זו כבר לא בירה אלא כמעט ליקר... גם האוכל שהתלווה לבירות היה מצוין, המנות די גדולות. הזמנו אנטריקוט ולא היה מסיבות טכניות, אז קיבלנו כפיצוי קערה של טבעות בצל כתוספת נוספת למנה אחרת (פרגיות) חוץ מזה הזמנו חציל ונקניקיות ג'מס. קינוחים התחלקנו , אין צורך להזמין מנה לכל אחד. ארבע אנשים החשבון הגיע ל-440 שח , סביר ביותר. לא לשכוח שאפשר לקנות גם בירה הביתה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hadar - תמונה
Hadar 4 ביקורות
בושה וחרפה!
4.8
13/08/15

1+1 הכי מוזר בעולם. הוא חל רק על מי שמזמין 2 כוסות לעצמו ולא 2 בשולחן וכמובן שאת זה נאמר לנו רק בחשבון. יאמר לזכותה של המלצרית שהיא לא התווכחה והורידה לנו מיד מהחשבון אבל זה שירות בסיסי... להסביר טרם הזמנה במיוחד שמגיעים בשעת ה-HAPPY HOURE

עוד פרטים
הוספת תגובה
Aviv - תמונה
Aviv מבקר מתחיל
שירות גרוע
1.0
09/05/15

היינו שם קבוצה של 10 איש והזמנו מקום בשעה 8 כשהגיעה המלצרית המילים הראשונות שהיו לה בפה זה שאנחנו צריכים לקום ב9 וחצי כי השולחן שמור לאנשים אחרים. לשם כבר לא נחזור.נוסף על כל המחירים לא... מצדיקים את הבירות והאוכל שגם הוא ברמה ירודה ודרוש שיפור

עוד פרטים
הוספת תגובה
יובל - תמונה
יובל 10 ביקורות
חוויה.
3.8
22/01/15

פשוט טוב. אוכל טעים ומשביע(שניצל ענקי), אווירה מדהימה ומבוגרת, לצד בירה קרה של ג'מס. עוד דבר נחמד זה לראות את האנשים שנראים כמי שפוקד את המקום כל יום ונותנים הרגשה מצוינת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה - תמונה
דינה 104 ביקורות
נעים לחזור
3.8
05/10/14

ארוחת הצהריים של ג'מס היא פתרון מצוין כשאין חשק לבשל. הפעם לקחנו חזה עוף עם צ'מיצ'ורי ושניצל. החזה כרגיל טעים והשניצל כיסה את הצלחת-טרי ופריך. פוטטוס וסלט ירוק היו ליווי מתאים כך גם... הבירה. כבד קצוץ למנה ראשונה היה טעים והוגש עם לחם שיפון מוצלח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלכסנדר - תמונה
אלכסנדר 3 ביקורות
גודל האכזבה כגודל הציפיה
2.0
17/06/14

היינו היות בjem's והופתעתי מאוד מרמה הנמוכה של השירות שקיבלנו.חיכינו המון זמן למנה.אחרי שחלק מהמנות הגיעו התברר שהמנות לא מגיעות כמו שרשום בתפריט והיינו צריכים לקרוא לאחראית על מנת לקבל... את מה שמגיע במנה. מנה אחת שכחו להגיד שנגמר ורקכששאר המנות הגיעו(אחרי םרק זמן לא סביר וקריאות חוזרות לבדוק מה קורה) התברר שאחת המנות אזלה ולא אמרו לנו. טעויות יכולות לקרות בכל מקום , אך תמיד צריך לראות איך פותרים את זה. בדרך כלל מציאים קינוח על חשבון הבית או משהו, פה הייתה התעלמות מוחלטת מצד של אחראית. רמת השירות נמוכה כזאת לא ראיתי הרבה מאוד זמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
udisun - תמונה
udisun 12 ביקורות
ביקור בג'מס
4.0
12/05/14

זוג חברים ואנוכי בילינו במוצאי שבת .הזמנתי את כריך המיט בול שהיה רוטב העגבניות היה משלם לכדורי הבשר העסיסיים. בהחלט אחזור ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi - תמונה
Adi 55 ביקורות
מומלץ!
4.3
14/03/14

מקום מפתיע לטובה באזור התעשייה בפ"ת. מתאים לארוחת צהריים ובטח לערב. עם הופעה או בלי. לאוהבי הבירה אבל גם סתם לאוהבי האוכל. אוירה מיוחדת. הבירות המקומיות - תענוג והאוכל טעים אבל קצת יותר... מדי שומני. לטבעונים יש מנה חדשה וטעימה, מקווה שתכנס לתפריט באופן קבוע. בקיצור - מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ricky Eitan - תמונה
Ricky Eitan 115 ביקורות
הפעם הראשונה שלי במקום הייתה אתמול
3.3
19/02/14

המקום היה מפוצץ אנשים אבל האוירה הייתה טובה והשירות היה טוב, מוזיקה טובה ברקע. הבירות טובות וטעימות, אהבתי את אמבר איל, בירה קלה יחסית עם טעם עדין ופירותי. תפריט האוכל מצומצם ודיי יקר.... המקום עצמו יותר בר מאשר מסעדה. הצ'יפס והמטבלים היו טעימים. החרדל שלהם חריף מאוד. הזמנתי כריך כדורי בשר שעלה בסביבות 48 ש"ח (בערך) והאמת, שהמחיר עליו לא היה מוצדק. הוא היה סביר ולא יותר מזה. נקניקיות הדיאבלו היו נחמדות בטעמן. השעועית הירוקה טעימה אבל הייתה ממש מלוחה, אני מאמינה שאם המליחות המתאימה היא תיהיה תוספת מאוד מוצלחת. הפוטטוס היו נחמדים.

עוד פרטים
הוספת תגובה