נגישות
נגישות

ג'מס, לשם, פתח תקווה - Jem's Beer Factory ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

49 ביקורות וחוות דעת על ג'מס, לשם, פתח תקווה

שי - תמונה
שי 2 ביקורות
3.3
19/12/10

מקום מגניב ביותר, כמעט כל אירוע שאני או חברים עושים אנחנו משתדלים לעשות פה אבל לצערי יש בעיה שרוב הזמן לא ניתן להזמין כי הכל מלא, האוכל נחמד וצפוי , אבל השתייה אוי השתייה, בירה מעולה... בעיקר בירת החיטה (יאמי יאמי), פיצ'רים שנגמרים בהרף עין. בקיצור מקום מגניב ביותר, מומלץ לכולם גם לשומרי הכשרות יען כי המקום כשר

עוד פרטים
הוספת תגובה
omerlede - תמונה
omerlede מבקר מתחיל
3.0
02/10/10

האוכל היה טעים אבל השירות היה ביזיון. המתנו זמן רב למלצרית שתיגש אלינו (עצמאית לא ניגשו), ולמרות שהאוכל והשתיה יצאו במהירות, כשסיימנו לאכול ולקחנו תפריט על מנת להזמין קינוח, שוב לא ניגש... אלינו מלצר או שמו לב שאנחנו מנסים לסמן להם זמן רב. התייאשנו וניגשנו אנחנו למלצרית לבקש חשבון. כשהתלוננו מול האחראי לא נראה היה שאכפת לו יותר מידי והוא אף התבדח על חשבוננו. לא נחזור לשם וחבל שזה היחס ללקוחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
3.0
05/03/10

לפני שבועיים בקרנו בפעם הראשונה במקום נראה שנחזור לבקר במקום. האכול, שבחרנו, היה טעים והכמות נאה. השרות מצוין ואדיב. הבירה היתה מעולה ומיוחדת, נהנינו. החסרון היחיד לטעמי היה עוצמת... המוזיקה. נראה כי עוצמה פחותה מזו שהושמעה לא תפגע באופי המקום אלא יהיה נעים יותר לשבת ולשוחח. היה קשה לשוחח מבלי לצעוק. אז, אל תחסלו את האווריה של בר אבל העוצמה, העוצמה קצת פחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
29/12/09

את המקום הזה צריך לשפוט על פי סטנדרטים של חו"ל ועדיף ניו יורק וזאת מן הטעם הפשוט - הוא לא משחק בליגה הישראלית, היא קטנה עליו... יום שני בערב, המקום מפוצץ, המוסיקה בווליום הנכון (כי... מישהו אמר לעצמו: " החבר'ה לא נפגשו מזמן הם באו לבירה ורוצים לדבר ולהחליף חוויות" נכון!) הפליי ליסט לא חוזר על עצמו ולא חורג למעלה מהניינטיז (רק רוק!). המקום נקי, העיצוב מדויק, השירות אדיב וענייני, הכיסאות? תענוג..האוכל טעים, טרי, מדויק במידות, ומותאם למקום ולאווירה (כן יש דבר כזה, פשוט צריך להבין מה אתה עושה. אוכל זה מקצוע).הבירה: הבירה היא מתוצרת עצמית אתם יושבים במבשלה... איפה שתיתם כזו לאחרונה? טעמנו את הכול פשוט נפלא.. המחיר: 117 ש"ח: לקחתי פעמיים שליש, צ'יפס אנד פיש, וטבעות בצל. זול? יקר? לא יודע.. בהזדמנות הראשונה אני חוזר לשם עם כל מי שאני מכיר... תחושה כללית: אולי בפעם הראשונה בחיי ישבתי במקום (בישראל) שבו הרגשתי שבעל הבית מכבד אותי, שהוא שם אותי במרכז, חשב בראש ובראשונה על החוויה שלי כלקוח. אפס טעויות. הייתי אומר שזה מדהים, אבל ברור לי שזה אפשרי פשוט לא מקובל במחוזותינו. אסתפק בשאפו ענק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רלי - תמונה
רלי מבקר מתחיל
3.3
01/10/09

הגענו לארוחת צהרים באמצע השבוע. המקום יפיפה, ונקי. השירות מאוד נחמד ומקצועי (2 מלצרים ידעו בדיוק איזה בשר ושומן בתוך הנקניקיה, והכל על סוגי הבירה הרבים). התפריט מצומצם מדי אבל האוכל... טעים. לקחנו עסקית, מחיר אופייני למסעדות בסביבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.0
12/08/09

מקום מקסים, אווירה נהדרת, מוסיקה טובה. האוכל טעים. למרות כל הביקורות על השרות החובבני, לא נתקלנו בשרות חובבני אלא במלצריות צעירות וחביבות. כולי תקוה שהמקום ימשיך לתפקד כמו שהוא עכשין... ולא חס וחלילה יחלה במחלה של כל המקומות הכשרים אשר לאחר כמה זמן הרמה שלהם יורדת כי במילא הקהל הדתי שבוי והוא ימשיך לבוא בגלל הכשרות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
03/08/09

הבירות איכותיות וטעימות ומוכנות במקום עצמו! למרות שהמקום מתמחה בבירות שהוא מכין, גם האוכל לא רע בכלל: מנת השניצל ענקית, החזה עוף מעולה והנקניקיות פיקנטיות וחריפות בדיוק במידה... הנכונה. אווירה מקסימה, שירות קצת פחות. המלצרים אדיבים, אך הם עשו מספר טעויות בחשבון והתעכבו בהבאת חלק מהמנות. חוץ מזה - המקום נהדר! שווה לבוא!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
14/07/09

האוכל טעים מאוד רק שהסטייק קטן למדי. הבירה נהדרת וכן האווירה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
28/06/09

המקום מאוד נחמד ונעים. מבשלים את הבירה במקום והיא מגיעה לבר הישר מהמיכל. הבירות טובות, הזמנתי טעימות של ששתן. אהבתי במיוחד את ה-Dark Lager. האוכל מאוד משובח, הנקניקיות היו ממש טובות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/06/09

הייתי עם חבר שלי בשבת האחרונה, היה מאוד נחמד. המקום מאוד נעים, האוכל מפתיע (הפורל המעושן מומלץ בחום!) והבירות טובות - אני אישית אהבתי את בירת החיטה. הבירה עוברת הישר מהמיכלים לבר,... בקיצור מומלץ מאוד!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה