נגישות
נגישות

גארדן - garden ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

33 ביקורות וחוות דעת על גארדן

מורן - תמונה
מורן 19 ביקורות
טוב מאוד!
4.8
08/09/13

הגענו לארוחת צהריים במסעדה בעקבות זכייה בשובר על סך 250 שקלים. הזמנתי שניצלים וצ'יפס, ולקינוח גלידה. האוכל היה משביע וטוב. המלצר היה נחמד וסבלני. האווירה במקום נעימה מאוד - ישבנו בחוץ,... נהנים מהצל ומהמוסיקה שהתנגנה ברקע, ויכולנו להרגיש כמו בבית, רק בלי הדאגות... שתי בחורות מהשולחן הסמוך חגגו יום הולדת לאחת מהן, וברקע הושמע שיר יום הולדת בערבית, מה שהיה ממש נחמד, לאור העובדה שברוב המסעדות לא משמיעים שירי יום הולדת בשום שפה. היינו שלושה אנשים ונשאר עודף מהשובר - או שהמחירים טובים, או שאנחנו לא אכלנים גדולים, אחד מהשניים :-) דבר אחד לא טוב: במקום נהוג עישון נרגילה, מה שהפריע לחברתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ygal - תמונה
Ygal מבקר מתחיל
מקום מדהים
4.8
14/08/13

ברצוני לציין לראשונה אני יושב במסעדת גראדן בחיפה מיותר לציין שהנוף הוא מדהים האוכל ברמה גבוה ביותר השירות ללא דופי וגאולת הכותרת הישיבה במקום ,אתה מרגיש שאתה בבית בייחס בתרבות מקבלים... אותך באהבה רבה ללא קשר לגזע מין או דת ועל כך המון המון תודות אמליץ בחום בכל מקום שאהיה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
boris - תמונה
boris 7 ביקורות
מראה יפה מיקום מעולה בעלים נחמדים אך אוכל ושירות לא ממולצים
1.8
25/12/12

אם רוצים לאכול טעים ולקבל שירות טוב לא מומלץ להגיע למקום. הזמנו שולחן ל6 אנשים במיקוםם טוב. בסוף קיבלנו מקום ליד השירותים. הזמנו אוכל.. המלצר הביא סלט אחד וישר התחיל להביא מנות עקריות... לפפני הסלטים... ביקשנו להחזיר. כשקיבלנו מנות עיקריות חזרה הם היו קרות, דג היה מסריח ולא טרי. מנה אחד בכלל לא הגיע... כש התלוננו לבעל המקום התחלנו לקבל שירות נורמלי אך הערב כבר היה... האוכל לא טעים..

עוד פרטים
הוספת תגובה
ויקי - תמונה
ויקי 6 ביקורות
אירוח במסעדה בעקבות קופון
3.5
01/12/12

אני ובן זוגי הגענו עם שובר לארוחה זוגית מלאה, האוכל אין ספק היה שווה את זה, הכמויות שהוגשו היו במידה הנכונה ובעשייה טובה, פיתות השום עם הטחינה המצוינת שלהם אין ספק הייתה ברמה טובה. גם... האווירה ממש מרגיעה ומתאימה למקום. אחרי העיקריות הגענו לקינוח שהכול עד כאן היה באמת טוב, שאלנו מה יש לקינוח, ובחרנו בסופלה, כשביקשנו חשבון שלא היה אמור להיות מסתבר שהסופלה הוא לא חלק מהשובר שלא ידענו ורצו לחייב אותנו מחיר מלא, בסופו של עינין אמרנו שיקזזו מהמחיר של הקינוח המגיע עם השובר, והגענו להבנה- המלצה שלי תדגישו מלא פעמים שאתם עם שובר שלא יהיו אי הבנות, בסופו של דבר זה פשוט יורד להם מהטיפ חבל להם. ובעיה נוספת זה השירות- פשוט יש קושי בין שפות ללא ספק הם צריכים להשתפר במידה רבה ביכולת הדיבור שלהם עם אורחים שהם לא דוברי ערבית. בסך הכול ממליצים בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ויקי - תמונה
ויקי 52 ביקורות
אחת החוויות שירות הכי לא נעימות שחוינו אי פעם
1.5
01/12/12

חזרתי משם עכשיו ככה שהחוויה עוד טרייה. הדבר היחיד שבסדר במסעדה הזאת זה רק האוירה. האוכל עצמו היה סביר, אבל ממש לא מצדיק את המחירים. השירות היה לא לשביעות רצוננו בלשון המעטה. סלטים קטנים... ומאד לא טעימים שהוגשו עם 3 פיתות וחומוס לא מבושל לשולחן של 6 אנשים! בקשה לקבל קנקן תפוזים 3 פעמים במהלך הארוחה ממלצרים שונים לא נענתה! המנות הגיעו אחת אחת בהפרשי זמן, ולא יחד. וכך גם התוספות. המנה של אחד הסועדים הגיע קטנה במיוחד ולא במידת עשייה כפי שהוזמנה. המלצר אמר משהו בסגנון "תתחיל לאכול ונביא לך עוד תיכף". איפה יש דבר כזה!?!?! כל ניסיון להעיר ולקבל שירות ראוי מצידנו נכשל. ובסוף המלצר עוד הופתע שלא השארנו שירות, וביקש לפחות 5% (שקיבל בסוף , למרות שלא הגיע לו). רמת האכזבה והעצבים ממש לא הזיזו שם לאף אחד... בסוף הביאו לנו 3 אספרסו בשביל ההרגשה הטובה... בדיחה ממש. מבחינתו אחרי החוויה שעברנו לעולם לא נחזור לשם וכך נמליץ גם לכל מכרנו.. יש ים של מסעדות באיזור הזה, המלצה שלי- לנסות אותן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מורן ברק - תמונה
מורן ברק מבקר מתחיל
גרוע ביותר
1.0
01/10/12

מומלץ רק אם שאר המסעדות בחיפה סגורות באותו רגע. אוכל בינוני ושירות גרוע במיוחד התחברו לחוויה מרגיזה ומעייפת. חזרנו (זוג+ילדה קטנה) מטיול וקיווינו לארוחת צהריים מאוחרת וזריזה. המסעדה... הייתה דלילה בסועדים (השעה הייתה כ-15:30), ולא היה נראה שיש עומס על המלצרים. למרות זאת, היו דרושים 4 ניסיונות, בהפרש של כ-5 דקות אחד מהשני, כדי לנסות ולקבל צלחת שהייתה חסרה בשולחן. לאחר מכן, שתי תזכורות נוספות לגבי המזלג שגם הוא היה חסר מלכתחילה. הזמנו חומוס כמנת פתיחה. לאחר שתי תזכורות, ולאחר שהמנות העיקריות הגיעו, הגיע החומוס לשולחן. כמצופה, החומוס הגיע מלווה במספר פיתות חמות. אלא שהפיתות היו כנראה בעלות וותק משמעותי במסעדה שכן חלקן היו כבר קשות. בנוסף, סלסלת הפיתות הכילה גם חמאה וריבת תותים - כנראה תזכורת לצורך במיחזור (מארוחת הבוקר). סלט התאנים (המופיע בתפריט כתאנים ממולאות בגבינת עיזים), אכן הכיל מספר (5) תאנים (לא ממולאות בכלום) וכן מספר (5) פיסות גבינת עיזים. יחד עם זאת, ניתן לומר בפשטות שהמרכיב הסודי בסלט הוא (הרבה) חסה. נציין עם זאת ש"הקבב חלבי" שהזמנו היה בהחלט סביר. בסיום הארוחה שוב היה צורך בשתי תזכורות על מנת לקבל את החשבון. לסיכום: לא מומלץ. זו הפעם הראשונה שהרגשנו צורך לכתוב ביקורת שלילית על מסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגיתו'ש  - תמונה
חגיתו'ש 101 ביקורות
גן עדן אמיתי :)
4.5
23/09/12

הגענו לגארדן בעקבות קופון נפלא של אתר גרופון המאפשר לנו ליהנות מארוחת ערב בת שלוש מנות בחצי מחיר. זה התאים לנו בול לסופשבוע זוגי רומנטי בחיפה. האווירה במושבה הגרמנית קסומה והגארדן ממוקם... בדיוק מול הגנים הבהאים.האוכל היה ממש מעולה-אני לקחתי סטייק פילה למנה עיקרית ונהניתי מכל ביס-היה עשוי נפלא, עסיסי ומענג. בעלי לקח דג דניס והיה מרוצה מאוד מהבחירה.קיבלנו גם מנות ראשונות וגם קינוח זוגי מפנק, לצד שתייה וכוס יין. בקיצור- שווה לטעום את הטעם של גן העדן הזה!הערה אחת- השירות חייב להשתפר.נחמדים בסך הכל אבל לא מספיק מקצועיים ורציניים בשביל מסעדה כל-כך מעולה. חבל...

עוד פרטים
הוספת תגובה
אירנה - תמונה
אירנה מבקר מתחיל
השירות איטי מאוד
2.5
30/08/12

קיבלנו שירות איטי מאוד ולא מקצועי. המלצר היה מעופף ועסוק במחשבות לא מהעולם הזה, כך שהיינו צריכים להזכיר כל פעם על קיומנו במסעדה. השתדלנו לא לקחת את זה אישי, אך היינו מאוד... מאוכזבים. האוכל היה בסדר, חבל שלא קיבלנו יחס מתאים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Matanel Ma - תמונה
Matanel Ma 5 ביקורות
מסעדה מעולה
4.5
26/05/12

האוכל מצויין וניתן בשפע: מנות ראשונות ענקיות (אחת לכל סועד זה הרבה), מנות עיקריות טעימות ונדיבות ושירות אדיב. העסקית משתלמת אך אין סיכוי שתסיימו את המנות :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
lana billan - תמונה
lana billan מבקר מתחיל
מסעדת גארדן
5.0
09/04/12

נהנינו מאוד גם מהמקום ומהשירות ובעיקר מהאוכל כשרכשתי את השוברים מגרופאון לא הייתי בטוחה שכל כך נהנה נהנינו מאוד וברור שנגיע לשם שוב גם ללא שוברים זה בכל זאת שווה .איכות האוכל לא תמצאו... כמוה בהרבה מקומות ואנו הולכים הרבה למסעדות והרבה פעמים מתאכזבים מאיכות האוכל מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה