נגישות
נגישות

גארדן - garden ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

33 ביקורות וחוות דעת על גארדן

טניה - תמונה
טניה 6 ביקורות
אכזבה
1.5
05/10/15

בדרך כלל איני נוהגת לכתוב ביקורות שליליות, אך ארוחת הבוקר שאכלנו היום הייתה מתחת לכל ביקורת. אני ובעלי נוהגים לאכול בשבתות/חופשים ארוחות בוקר במסעדות. היום הגענו, במסגרת הטבת 1+1 של... לאומי למסעדת גארדן בשד' בן גוריון 43 בחיפה. הזמנו ארוחת בוקר זוגית, כאשר בעלי הזמין ביצי עין ואני הזמנתי חביתת ירק עם בצל. כשתיה, הזמנו קפה שחור, הפוך, תפוזים ואשכולית אדומה. בזמן ההמתנה לאוכל, לקחתי את בתי בת השנה וחצי למשחקיה במקום (משחקיה לשימוש באי המסעדה). אחרי 3 דקות יצאנו משם. המשחקיה מלוכלכת נורא- בבריכת הכדורים יש מספר כדורים (שחורים מרוב לכלוך), מחציתם קרועים ובלתי שמישים. המתקנים האחרים שחורים אף הם, ובמקום יש קרעי ניירות ולכלוך נורא. החלטנו לוותר על ה"תענוג". כאשר הגיעה השתיה, גילינו שהמיץ אינו סחוט, אלא ממותק בסגנון בקבוקי הפלסטיק של ליטר וחצי של פריגת/ספרינג/תפוזינה ודומיהם. מיותר לציין שלא נגענו בו מעבר לטעימה הראשונית. הקפה היה דלוח. גם אותו השארתי בכוס. הלחם שהגיע עם הארוחה (זוגית), הייתה כיכר קטנטונת. היינו בטוחים שנקבל עוד אחת, אך היא לא הגיעה. הלחם עצמו היה נורא, כך שאפילו הילדה, שטורפת לחם כאשר ניתן לה, סירבה לו. כאשר הביצים הגיעו, גילינו שבמטבח כנראה חסרים תבלינים, אחרת איך ניתן להסביר את כך שביצי העין היו ספוגות בשמן, ושום דבר מעבר לשמן. החביתה הייתה עם בצל חי (!), כאילו נזכרו בדיעבד שביקשתי גם בצל ופיזרו עליה. פלפל ומלח לא היו נוכחים בה. היחידים שנהנו מן הארוחה האיומה הזו היו מאות הזבובים שצבאו על השולחן, שהפכו את הארוחה למסכת נפנופי ידיים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Anastasia - תמונה
Anastasia מבקר מתחיל
מקום מעולה- מתאים לבילוי עם ילדים
4.8
06/04/15

היינו בפסח 2015. היינו עם 2 ילדים (בן 5 ובן3). במקום יש ג'ימבוריה קטנה, כך שהילדים שלנו היו עסוקים ולנו היה מספיק זמן ליהנות מאוכל טוב. הזמנו עסקית - סטייק אנטריקוט-בשר היה רך ובדיוק... איך שביקשנו. יחד עם זאת מנה עסקית כללה סלטים, פיתות,מנה ראשונה, שתייה קלה או בירה קפה וקינוח. השירות היה אדיב ומהיר. רק מילים טובות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
דן - תמונה
דן 2 ביקורות
שירות לא טוב!
2.3
13/12/14

האוכל היה טוב, האוירה רגועה ונעימה אבל השירות היה גרוע, לקח בערך 50 דקות עד שהמנות הגיעו ומנה אחת פשוט שכחו להביא לנו. היינו צריכים לפנות למלצרים לפחות 3 פעמים בשביל שיביאו לנו את המנות... ובנוסף להכול המחיר מאוד גבוה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Daniel - תמונה
Daniel 2 ביקורות
הימנעו
1.5
13/12/14

הזמנו מקום לשישה, וכשהגענו נתנו לנו כוס מים אחת. ביקשנו בקבוק מים והוא הגיע אחרי חמש דקות, עם התפריטים. הזמנו את המנות שלנו, ולאחת 40 דקות הגיעו המנות- הראשונות, ואחרי ששאלנו מה קורה... איתן פעמיים. אפילו לצלחת חומוס לקח יותר מחצי שעה להגיע לשלוחן שלנו, והמסעדה אפילו לא הייתה מלאה כשסעדנו שם אז אני מפחד לחשוב מה קורה שם כשהיא כן מלאה. וכדי להוסיף חטא על פשע, הפיתות היו הפיתות הכי צמיגיות שאכלתי בחיי, עדיף כבר לאכול פיתות מהסופר. בזמן שכיחינו לאוכל קראנו חוות דעת נוספות ברסט בשביל לראות אם אנחנו היחידים שקיבלנו יחס עלוב שכזה, ומסתבר שאנחנו לא היחידים, ובגלל כל החוויה העגומה הזאת עשיתי משתמש בא0ליקתיה בשביל לכתוב חוות דעת בשביל שאולי אוכל לעזור לאנשים אקראיים להימנע מהמסעדה הזאת. לסיכום, בחיפה יש כמות גדולה של מסעדות עם שרות הרבה יותר טוב עם אוכל לא פחות טעים, בתאבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
הדס - תמונה
הדס 2 ביקורות
היה טעים מאד
3.8
11/10/14

למרות חוות דעת לא מחמיאה שהייתה באתר, החלטנו לקחת סיכון ולאכול שם ארוחת בוקר זוגית. המנות היו יפות, ברוחב לב, טריות וטעימות. באנו בשבת מוקדם בבוקר ולא היה עדיין עומס. השרות היה טוב... ואדיב והמחיר בהחלט סביר. ממליצים בהחלט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 3 ביקורות
נהננו מאוד!
5.0
31/05/14

ביקרנו בגארדן אתמול לארוחת בוקר. נהננו מאוד הן מאוכל טוב והן משירות מצויין! מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
גרדן
2.0
12/04/14

היינו במקום לפני כחודש והזמנו ארוחת בוקר זוגית. דיי התאכזבנו. השירות היה בסדר אולם המקום איננו מטופח. מעבר לכך ככל הנראה חתולי הרחוב עושים ליד המסעדה את צרכיהם דבר המורגש היטב באויר... כשיושבים במסעדה. מעבר לכך ארוחת הבוקר הייתה קטנה, ממש ברישול ובצורה דיי קמצנית. לא נשוב. למרות הפוטנציאל של המקום בהחלט אכזבה

עוד פרטים
הוספת תגובה
hila - תמונה
hila 2 ביקורות
אכזבה
1.8
12/01/14

ישנו קבוצת חברים לארוחת בראץ המקום עצמו היה ריק ככה שלחץ לא היה! הזמנו ארוחת בוקר שהגיעה קרה קטנה ולחם לא היה אפוי פנינו לקבל הסבר מדוע ארוחת הבוקר נראת כך הגיע מנהל המשמרת בגישה לא... נעימה

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 14 ביקורות
אוכל טעים
3.5
27/12/13

הגענו 6 אנשים לארוחת טאבון על קופון. מרק היום - נגמר, וקיבלנו במקומו - "טובה של בעל הבית" - סלט טבולה ענק וטעים מאד מאד! גם החציל בלאדי - טיר ומומלץ ביותר. המנות שהזמנו היו מעולות -... עלתה כולם מנת המחמר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
ארוחת בוקר בגארדן
3.0
15/09/13

המקום נחמד עם פוטנציאל אבל ארוחת הבוקר דיי חובבנית ולא מצדיקה את מחירה. השירות בנוסף איטי אבל הנוף של הגנים הבאהיים שפוצע מכל פינה במסעדה מכפר על כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה