נגישות
נגישות

רטרו פנקייק ובר - Retro Pancake & Bar ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

15 ביקורות וחוות דעת על רטרו פנקייק ובר

Raz - תמונה
Raz 3 ביקורות
אווירה מקסימה ושירות מצוין
4.5
07/03/16

הגענו ארבעה חברים בשבת בצהריים ולמרות שהמסעדה הייתה מלאה קיבלנו יחס חם ואדיב. המנות היו מושלמות, במיוחד התפריט החדש עם מנות הבננות והתותים. האוכל היה רק סיפתח לעומת השירות שקיבלנו הן... מצד המלצרים והאחראית החייכנים שהמליצו והסבירו לנו בסבלנות ובהתאמה אישית. מומלץ להגיע עם ילדים שייתלהבו מהעיצוב והאווירה ועם חבר'ה. נהנו מאוד וממליצים בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shani - תמונה
Shani 2 ביקורות
חוויה של טעמים
5.0
17/11/15

תודה על פנקייקים מושקעים שמשאירים טעם של גן עדן! תודה על שירות מדהים שעובר את כל הציפיות! ממליצה בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
maya - תמונה
maya 6 ביקורות
השם מבטיח יותר ממה שמגיע על הצלחת
2.5
29/06/15

שמות המנות ממש יפים, ומגרים. אבל בפועל המנה מגיעה סבירה, לא הרים ולא גבעות על הצלחת. כדור הגלידה קטן, הפנקייק רגיל והתוספות לא טעימות כפי שמשתמע מהתפריט. המקום היה יחסית ריק, הרבה... שולחנות ריקים גדולים בשוליים ועדין אילצו אותנו לשבת על שולחן קטן במרכז מול הדלת הפתוחה. המלצרים למרות שהמקום היה ריק לא היו קשובים ועסקו הרבה ב-לדבר ולצחוק יחד ליד הבר, בינם לבין עצמם. כשניסינו לקבל קצת יותר פירוט ותיאור ממשי של המנות, את האקסטרה שמלצר טוב יתן לך בהתלבטות בין מנות - קיבלנו דיקלום והקראה של מה שכתוב בתפריט - אני יודעת לקרוא לבד, תודה, זה לא מה שחיפשתי. היה נחמד לנסיון, לא יותר לא פחות - נחמד ותו לא. לא נראה לי שאני אחזור למקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רפאל - תמונה
רפאל 15 ביקורות
מקום יפה, אוכל מעולה!!!
4.5
11/12/14

היינו אני וחברה שלי בפעם הראשונה שם, ואחרי שקראתי כאן את התגובות, הזמנתי את הפנקייק אלפרדו, אין דברים כאלה!!! טעים ברמות!!! אתם חייבים לנסות אותו, הזמנו גם פנקייק פבלובה, עם קרם וניל... ופירות יער, פשוט מושלם! שווה כל שקל

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lior - תמונה
Lior 7 ביקורות
מצוין
4.8
05/12/14

הגענו לפנקייק רטרו בר עם גרופון. היה זה ביקור ראשון שלנו במקום, ומאד התרשמנו כבר מנקודת הפתיחה: העיצוב של המקום, בהשראת שנות ה-80, מקורי ומעניין. המוזיקה שהתנגנה ברקע, הפוסטרים על... הקירות - כולם תרמו להרגשת הרטרו. היינו שלושה אנשים, והזמנו שני פנקייקים, מלוח ומתוק. הפנקייק הראשון הוא פנקייק הבית (35 ש''ח), הכולל גבינה בולגרית, פסטו, ביצת עין ואבוקדו. לאחר מכן הזמנו פנקייק מתוק, דולצ'ה דה לצ'ה (ריבת חלב, קרם בננות וקוקוס קלוי), במחיר של 34 ש''ח (למחיר הוספנו כדור גלידה). לצד הפנקייקים, הזמנו שתי כוסות קפה וגזוז תפוחים זול במיוחד - ארבעה שקלים - שהיה טעים ושווה את המחיר. שני הפנקייקים שהזמנו היו, לטעמנו, יוצאים מן הכלל. המנות היו גדולות, מקוריות, מעוצבות יפה וטעימות. הרגשנו שהכול התחבר, אפילו במנה המלוחה, שהיו לנו מעט ספקות לגביה (מעולם לא טעמנו פנקייק מלוח). המחירים בסך הכול נוחים, למעט אולי תוספת הגלידה שהייתה מעט יקרה לטעמנו (תשעה שקלים). בסך הכול התרשמנו מאד מהמקום, ובוודאי שנחזור שנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michal - תמונה
Michal 12 ביקורות
משגע!
5.0
30/10/14

מסעדה קטנה ומקסימה, ממש מרגיש כמו חלק מסרט אמריקאי ישן. דיינר מקסים אוכל טוב ושירות נהדר. מבחר הפנקייקים גדול ומגוון. אני ממליצה על פנקייק אלפרדו- פנקייק ברוטב שמנת פטריות וביצת עין... מעל. פשוט מדהים וקשה להפסיק לאכול. המחיר זול מאוד- באזור ה36 שקלים לפנקייק מלוח ו25 שקלים למתוקים. השתיה גם היא זולה מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טעים - תמונה
טעים 16 ביקורות
שווה כל רגע
4.8
30/10/14

מסעדה מעוצבת בסגנון דיינר אמריקאי , מרגיש כמו בשנות ה 60, שירות מעולה , מלצרים נחמדים. הזמנו 3 פנקייקים : הראשון סיצליאנו - פנקייק ברוטב פסטו ועגבניות מיובשות עם אנטיפסטי מוקרם במוצרלה.... הפנקייק השני היה ברוטב תרד שמנת וביצת עין מעל - מעולה הפנקייק השלישי היה אלפרדו - ברוטב שמנת פטריות וביצת עין - מדהים. כל פנקייק באיזור ה 35 שקל , בנוסף גזוז של פעם ב 4 ש"ח , תפריט זול. מבטיחים לחזור ולנסות גם את המתוקים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יערה - תמונה
יערה 11 ביקורות
ממליצה בחום!
4.5
27/10/14

הגענו באמצעות גרופון לרטרו פנקייק (סה"כ 4 אנשים). נתחיל מהעיצוב - מדליק ומקורי בארצנו הקטנטונת! השירות היה טוב מאוד... הקינוח היה מהמם ביותר. הזמנו את הטריפל... המנות המלוחות, שניים... ממש התחברו ואהבו, ולשניים אחרים היה חסר קצת יותר ממרח או שכבה נוספת מהתוספת שתוסיף רטיבות או משהו נוסף. אבל סה"כ יצאנו מרוצים, ואני ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Jonnie - תמונה
Jonnie מבקר מתחיל
פשוט מעולה
5.0
24/10/14

אני ובת זוגתי באנו דרך גרופון לארוחת בוקר השירות מצויין האוכל בא מהר טעים מאוד מטבלים מצויינים ופנקייק שגורם לחייך בנוסף העיצוב נורא יפה ממש כמו לחזור בזמן לשנות ה80 של אמריקה מומלץ... בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Alon - תמונה
Alon 6 ביקורות
יפה אך מאכזב
3.0
19/10/14

העיצוב מושקע ומדליק. אבל האוכל מאכזב, הפנקייק ספוגי, התוספות לא מתחברות למנה, השתייה פשוטה ביותר, לשוקו החם יש טעם של השחר העולה, אין מילקשייקים בתפריט! המחירים זולים, אבל היינו מעדיפים... לשלם כפול רק שיהיה טעים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של tort18
tort18
25/01/2015
שים לב שהוסיפו מילקשייקים מדהימים לאחרונה.. כדאי שתבקר שוב :)